Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Flinke gutter :)

Men det skjer vel ikke en dritt med dem som blir anmeldt til politiet...

Kan jo nevne for de som er interresert at den nye DVDen ifra Mexico City er kommet i metstore, så løp og kjøp. Måtte jo ha noe annet drit også så jeg la igjen $130 pluss litt i frakt så det ble litt små dyrt plutselig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flinke gutter :)

Men det skjer vel ikke en dritt med dem som blir anmeldt til politiet...

Kan jo nevne for de som er interresert at den nye DVDen ifra Mexico City er kommet i metstore, så løp og kjøp. Måtte jo ha noe annet drit også så jeg la igjen $130 pluss litt i frakt så det ble litt små dyrt plutselig :p

Jeg kjøpte også Live DVDen fra Mexico City, og det ble $100 inkludert frakt. Noen som vet om det kommer moms på dette i tillegg? ;)

Lenke til kommentar
Flere her som fortsatt venter på billettene til 13. april eller er det bare meg?

Mottok selv billetter til den 13. den uken som var. Tror kanskje billettservice har hatt litt problemer med å sende ut et såpas sotrt antall med billetter.. Men, det er nå enda en god stund til februar, så de dukker nok opp skal du se. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dere ha Mexico på DVD? Eneste grunnen jeg ser til det er for å ha noe tøft å spille på anlegget (og det skjønner jeg forresten ;)) men om det bare er for underholdningens del finnes det gode kvalitetsvideoer på nettet/youtube altså

Er man blodfan kjøper man det meste som blir utgitt, sånn er det med det =) Dessuten er det første offisielle live-dvd siden 1999, ekstra stas da

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Hvorfor skal dere ha Mexico på DVD? Eneste grunnen jeg ser til det er for å ha noe tøft å spille på anlegget (og det skjønner jeg forresten ;)) men om det bare er for underholdningens del finnes det gode kvalitetsvideoer på nettet/youtube altså

Er man blodfan kjøper man det meste som blir utgitt, sånn er det med det =)

Helt enig, er man blodfan må man liksom ha alt med i samlinga :)

Lenke til kommentar

Er man blodfan kjøper man det meste som blir utgitt, sånn er det med det =)

Helt enig, er man blodfan må man liksom ha alt med i samlinga :)

Jeg er også blodfan (tro meg) men jeg føler ikke noe spessielt behov for hvert eneste produkt merket "Metallica" (har forøvrig kun en t-skjorte :p). Eneste jeg tenker hadde vært litt fett hadde vært Kill 'Em All, Ride the Lighting, Master of Puppets og And Justice For All i vinyl så jeg kunne hengt dem alle opp på veggen :D Det hadde vært fett det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...