larseer83 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det står canceled på statusen angående konserten på my account.. Edit: Hvor ringer jeg, elelr hvor står nummeret? Så ringer du! Christ.... 815 33 133 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Unnskyld da, blir stressa.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hmmmm... hva var det jeg sa i post #10 ?? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14699673 Må bare le litt jeg altså..... like mye kaos hveeeer gang.. så starter storekaoset 23 når vanlig salg er igang :!: Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hva faen er dette? Trykker "submit order", så får jeg bare dette. Fikk kjøpt 2 via livenation for foreldrene mine, men jeg vil jo ha billett sjøl og.. edit: nei nå begynner jeg å bli sint. Har aldri hatt problemer med billettservice og presale tidligere, kun under vanlig salg. Får samme greia om jeg velger 1 eller 2 sitteplasser og, for øvrig. Endret 19. november 2009 av raid2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 da var billetter i boks :):) ståplasser ftw! Lenke til kommentar
/dev Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Minimum seats 2. Ja, men jeg vil jo ha 2 stk ditt kuktryne! Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 TIL DEI SOM FÅR FEILMELDING MED ANTAL SEATS: Lag ein konto på Livenation og bruk deira link til billettserice pre-sale. Då får du opp "livenation-billetter", og det skal fungere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 jeg kjøpte mine billetter "normalt" - kollegaen min kjøpte sitteplasser normalt! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 WOOP WOOP Nå gikk det Lagde meg ny billettservice konto. Mulig den ikke likte at jeg allerede hadde bestilt via livenation. Fikk bare "you have exceeded the amount" etc etc Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 jeg kjøpte mine billetter "normalt" - kollegaen min kjøpte sitteplasser normalt! Eg og gjorde det - med den eine kontoen min. Skulle bestille to stk for ein kamerat i tilllegg, men då satt heile billettservice seg på bakbeina og kom med forskjellige feilmeldingar kvar gong. Laga meg ein konto på livenation, og då gjekk det heilt fint. Ein ting som var litt rart, var at eg då fekk kjøpe utan å oppgi nokon metclub-kode!? Andre som har erfart det samme no i i dag eller tidlegare? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Gruer meg til regular salget begynner. Er nervøs allerede nå Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Laga meg ein konto på livenation, og då gjekk det heilt fint. Ein ting som var litt rart, var at eg då fekk kjøpe utan å oppgi nokon metclub-kode!? Andre som har erfart det samme no i i dag eller tidlegare? Da brukte du Livenation presale, ikke metclub presale. Da er det ikke så rart at du slapp koden. Kodegreiene får man bare hvis man går via http://www.metclub.com/members/tour/tourli...categoryid=4097, og da ser lenken slik ut: http://www.billettservice.no/html/connect.htmI?l=EN&EVNT=TAR1304&STAGE=1&C= Livenation linken ser slik ut: http://www.billettservice.no/html/connect.htmI?l=NO&EVNT=TAR1304&STAGE=1&X=LIVE1 edit: du kan sjekke hva det står på https://www.billettservice.no/myAccount/viewOrderHistory.php, klikk på ordrenummeret så ser du hva det står under pricetype. Endret 19. november 2009 av raid2 Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Laga meg ein konto på livenation, og då gjekk det heilt fint. Ein ting som var litt rart, var at eg då fekk kjøpe utan å oppgi nokon metclub-kode!? Andre som har erfart det samme no i i dag eller tidlegare? Da brukte du Livenation presale, ikke metclub presale. Da er det ikke så rart at du slapp koden. Jepp, fann ut det no. Var ikkje klar over at Live Nation kjørte eit eige førehandssalg. Edit: Nå er dessverre Live Nation sine utsolgt, men Metclub har fremdeles noen få igjen. Endret 19. november 2009 av huf Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 HELL YEAH! Er med i Metclub så dette skal gå helt fint. Bestiller mest sannsynlig billetter i dag. Skal selvsagt ha ståplass, og blir min andre konsert på ca 10 måneder. Gleder meg allready! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Da var billetter i boks både for meg og 3 andre kamerater som er Metclub-medlemmer =) Endret 19. november 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 2 stk billetter i boks her. Whoho. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Faen meg noen idioter som har billetter ute på finn.no alt. Skal garantert ha blodpris for dem. Latterlig Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hva er forskjellen på B2 ståplass og f.eks E2 ståplass? Er det noe med inngangen til stadionen å gjøre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Joinet Metclub nå og skal bestille billetter. er "General Admission" sitteplass? edit: nei, det er det ikke. "Stand" er sitteplass. Logisk? Endret 19. november 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hva er forskjellen på B2 ståplass og f.eks E2 ståplass? Er det noe med inngangen til stadionen å gjøre? Er nok inngangene ja Edit: http://www.telenorarena.no/arena/ Endret 19. november 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå