d'espresso Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hakke noe å si hvilken inngang du skal inn på. Det er bare for å unngå at alle går inn første og beste. Du havner jo i samme salen uansett. Dessuten gikk jeg inn på feil inngang på AC/DC konserten, og det var vakten som sa jeg skulle gjøre det. Veit ikke hvordan det var på AC/DC, men jeg ringte og kontaktet Telenor Arena angående akkurat det, og de sa at denne gangen så får man "Access denied" opp på billettscanneren, og man kommer ikke inn. En med B2 kommer med andre ord ikke inn på A2, i følge damen (som måtte spørre to andre i bakgrunnen) på telefonen i alle fall.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal slutte å spamme ned tråden med videoer nå, men denne var absolutt verdt en titt Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hakke noe å si hvilken inngang du skal inn på. Det er bare for å unngå at alle går inn første og beste. Du havner jo i samme salen uansett. Dessuten gikk jeg inn på feil inngang på AC/DC konserten, og det var vakten som sa jeg skulle gjøre det. Så hvis jeg kjøper to ståb. med forskjellig inngang - Er vi da sikker på å få gå inn på samme inngang?? Vil det i praksis si at jeg på konsertdagen kan gå inn på den inngangen med minst kø ?' Edit: Oppklart Endret 7. desember 2009 av tjotr Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal slutte å spamme ned tråden med videoer nå, men denne var absolutt verdt en titt Neinei, for all del, bare kjør på! Føler at denne tråden blir litt fugl som fisk, så hvorfor ikke.. Bare hyggelig med videoer! Da kan folk se hva de går i vente! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den videoen gjorde berre at eg gledar meg enda meir til konserten, blir min 2. konsert! Gler meg! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Da slenger jeg på disse to her også jeg For ikke å snakke om denne. Og denne Og For Whom The Bell Tolls da. Endret 8. desember 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Gleder meg veldig til å DVD'er i posten! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke fått billettene mine til 13. april ennå. Ringte Billettservice og det første den automatiske svareren sa var: Billetter til storkonserter vil bli sendt ut iløpet av uke 50. Altså denne uken. Jauda, gauda. Stå på Billettservice, det står på orderen min at det vil bli sendt ut iløpet av 3 virkedager etter betaling... hehe... hadde bare 15 dager vært 3 dager hadde jeg vært bra ung nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ...And Justice For All Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Argh, fant ut dagen før billetsalget at jeg har utpalssering samtidig som begge konsertene. FML Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Argh, fant ut dagen før billetsalget at jeg har utpalssering samtidig som begge konsertene. FML Snakk om prioritering, det. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Utplassering (i forbindelse med skule?) er vel noko ein ikkje rår over sjølv -dessverre! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg ville prioritert Konsert forran utplassering ja men det spørs jo litt hvilken type utplassering det er, om det bare er en vanlig en på ungdomsskolen eller en mere viktig en... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spill syk. Funker alltid! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Billettene 14. april er solgt. 2 stk billetter igjen 13.april. Gi bud over kr 1900 pr billett hvis aktuelt Oida *Anmeldt* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Flink gutt! Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dette blir min første Metallica-konsert så jeg gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det morsomte med disse er når du faktisk svarer dem med at du har politianmeldt dem, og de prøver seg med tullete unnskyldninger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bra Amon!! Har også anmeldt flere. Er litt gøy faktisk. Forresten; PM me angående dine ståbilletter og hva du finner evt ikke finner ut. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har allerede anmeldt fire til Finn, og to av dem til politiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå