Estella! Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk mine billetter til 14 i dag Og jeg valgte bevisst ståplasser, hvem faen gidder å sitte 100 meter unna scene, langt oppi der? Mye kulere å stå nærmest helt inntill scenen da smak og behag vet du. var på en topp 20 konsert i oslo en gang der det var så mange som dytta at jeg holdt på å miste pusten og dette mange ganger....sitte er flott allternativ for de som vil og evt handicapete folk Lenke til kommentar
MissK Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror jeg så mer enn de stakkarsene på gulvet som klatra på hverandre for å se noe som helst.. Hvis man sitter på kortsiden så sitter man jo kjempenærme scenen. Men det er nok stemning med all nærheten til andre svette metallicafans, så er det jeg kommer til å kjøpe Åh, det har jeg og opplevd på topp 20 konsert. På Turbonegerkonsert også, men da fikk jeg i tillegg masse øl helt over meg, great! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hva tror dere om Metallica On Ice. Kanskje gutta nurde satse på det. Platformen til lars kunne hatt skøyter og sånn 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 No offence, men det er kanskje det teiteste jeg har hørt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Har nå ENDELIG funnet en ærlig sjel på finn.no som selger billetter til ærlig pris. Problemet er bare at jeg MÅ kjøpe 3 billetter, 2 stå. og 1 sitte. Pris: 1900,-. Jeg skal bare har 2 ståbilletter. Spørsmålet mitt er bare om jeg har noen "garanti" for at jeg for solgt den ene sittebilletten (Rad 1!) videre. Har også to sittebilletter jeg må selge videre (Felt A, Rad 21). Tror dere det blir noe problem å få solgt disse tre billettene (Selger dem selvfølgelig til normal pris) ? Du får solgt den ene sitteplassen, i og med at det er en god sitteplass. Gå for den dealen, du. (Edit: Tenkte da på den sitteplassen på rad 1, den får du garantert solgt. Blir mest sannsynlig ikke problem å selge de andre heller.) Når det gjelder debatten stå vs. sitte, så er det smak og behag. En god sitteplass kan også være greit, kommer helt ann på personen. Jeg foretrekker personlig ståplass, men sånn som i Belfast neste år så har jeg ståplass første konserten, og en god sitteplass til konsert nummer to. Endret 6. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 No offence, men det er kanskje det teiteste jeg har hørt. Blasfemi! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Er det fortsatt mulig å få tak i billetter altså? Det ligger rimelig mange på finn.no, dog til mistenkelig lav pris, men jeg fant også noen på biljett24.se men jeg er usikker på om det er noe å satse på. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Er det fortsatt mulig å få tak i billetter altså? Det ligger rimelig mange på finn.no, dog til mistenkelig lav pris, men jeg fant også noen på biljett24.se men jeg er usikker på om det er noe å satse på. Ja, er fortsatt mulig å få tak i billetter. De som du sier du så på finn koster egentlig ikke 600, men gjerne det dobbelte. Men jeg ville bare ha prøvd å sende mail til MANGE av finn-selgerne og se hvem som er billigst. Husk også at du i følge lov har krav på å få tilbake for eksempel 400 om du kjøper en billett til 1000. Det er også lettere å forfalske billetter nå enn før grunnet hvordan type billetter billettservice bruker, og det finner du ikke ut før du står utenfor arenaen uansett. Så pass på å ha så mye informasjon om selgeren som mulig som en liten garanti. Ha navn, adresse og telefonnummer skrevet ned i tilfelle det viser seg at billetten er falsk. Lykke til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Sendt mail til mange på Finn angående billetter til den 14. De få jeg har fått svar hos har krevd 1200,- per billett. Enda det står 585,- i annonsen. Forhåpentligvis ordner deg seg siden jeg mest sannsynlig får kjøpt billetter av en her på forumet. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Sendt mail til mange på Finn angående billetter til den 14. De få jeg har fått svar hos har krevd 1200,- per billett. Enda det står 585,- i annonsen. Forhåpentligvis ordner deg seg siden jeg mest sannsynlig får kjøpt billetter av en her på forumet. du burde anmelde de til finn da. så de ærlige sjelene får solgt bilettene sine Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Har anmeldt flere av dem nå. Oppfordrer andre til og gjøre det samme om de legger merke til noe muffens. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Førstepost er oppdatert med litt svartebørsinformasjon! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sykt. Sjekk trommene Endret 7. desember 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 damn you, var på vei i senga, sitter isteden å glor på metallica Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sjæl ass. Mange gode videoer fra han brukern der Endret 7. desember 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Sykt. Sjekk trommene For all those who say Lars can't drum; This is where he kicks your balls. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor mange ståplass-innganger det blir på konsertene? Har nå mer eller mindre fått taki en ståbillett (Inngang B2). Jeg skal ha to, og er selvfølgelig avhengig av at det er samme inngang på billettene For å øke sjansene for å få taki den andre ståb. til samme inngang, hadde det vært flott jo færre innganger det er! Arenakart: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor mange ståplass-innganger det blir på konsertene? Har nå mer eller mindre fått taki en ståbillett (Inngang B2). Jeg skal ha to, og er selvfølgelig avhengig av at det er samme inngang på billettene For å øke sjansene for å få taki den andre ståb. til samme inngang, hadde det vært flott jo færre innganger det er! Arenakart: Alle inngangene med tallet 2 etter er ståplassinnganger. Det vil si A2, osv.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Sykt. Sjekk trommene Trommene er "tukla med", for å si det på den måten, men alikevell, utrolig bra, ass. Lars kan så absolutt spille trommer, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hakke noe å si hvilken inngang du skal inn på. Det er bare for å unngå at alle går inn første og beste. Du havner jo i samme salen uansett. Dessuten gikk jeg inn på feil inngang på AC/DC konserten, og det var vakten som sa jeg skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå