Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Det er kun én gang jeg har vært skuffet over å høre Unforgiven, og det var i Bergen etter at James startet på Ktulu før han endret sang... Dårlig gjort å mobbe på den måten! :p

Jeg var litt i motsatt ende :p

Var skråsikker på at akustisk betydde Unforgiven, så jeg ble litt småskuffa når han begynte på Ktulu i stedet x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under Nimes konserten så begynte jo Kirk på Frayed Ends Of Sanity, før de stoppet, og hoppet på en coverlåt. :p Tror det var Stone Cold Crazy de spilte da.

Det hender det gjør det der, de kjørte igang starten på Frayed Ends of Sanity i Spekrum i '03 også, ble bare litt skuffet når de startet å spille en annen låt :(

Lenke til kommentar

Hei! Endelig fant jeg en plass som jeg kan spørre.

Jeg har planer om å kjøpe Metallicabilletter til min kjære i julegave, men jeg har rett og slett ikke peiling på hva som er best av stå og sitteplasser, og hvilken dag jeg burde velge. Men det veit vel dere?

Jeg var på konserten nå i sommer, da hadde jeg sitteplasser og det var bra nok for meg, er ikke så veldig fan, men siden han er superfan vil vel han stå nede på gulvet?

Hvor mange billetter burde jeg kjøpe, og skal jeg kjøpe til meg og han eller til han og venner som faktisk liker metallica?

Hjelp tas imot med stor takk :)

Lenke til kommentar

Ståplasser er helt klart best, men nå er begge konsertene i Norge utsolgt så da må du ty til svartebørsen hvis du skal ha billetter. Og hvis du må ty til svartebørsen så må du bare se hvor mange billetter du har råd til, du skal ha flaks hvis du finner en ærlig sjel som faktisk selger billetter til pålydene (600 kr), men de er det langt i mellom for å si det pent, så du må nok regne med å betal godt over en 1000 lapp per billett.

Lenke til kommentar
Om du finner gode sitteplasser, er det uproblematisk å bytte disse i ståplasser, skulle jeg tro!

Hva er "gode" sittebilletter?? Oppi alt styret på kjøpsdagen ble det bare sitteplasser på meg. Har prøvd å bytte disse 2 billettene mot ståb. siden da. Felt: A, Rad: 21. Noen som har vært på Telenor Arena, og vet sånn ca. hvor høyt oppe plassene er :hmm: ?

Lenke til kommentar
Om du finner gode sitteplasser, er det uproblematisk å bytte disse i ståplasser, skulle jeg tro!

Hva er "gode" sittebilletter?? Oppi alt styret på kjøpsdagen ble det bare sitteplasser på meg. Har prøvd å bytte disse 2 billettene mot ståb. siden da. Felt: A, Rad: 21. Noen som har vært på Telenor Arena, og vet sånn ca. hvor høyt oppe plassene er :hmm: ?

Rad 21 er vel nesten helt på toppen tipper jeg. Har ikke akkurat peiling på hvor høyt det er men her er et bilde:

539436.jpeg

Lenke til kommentar

Da jeg var på konserten i sommer satt jeg på rad 4 i område A eller noe sånt, det var skikkelig bra. Jeg så alt og det så ut som han bare stod 2-3 meter unna meg.. De på ståplassene kan umulig ha sett noe særlig, selv om det sikkert er mer liv nede på gulvet. Er derfor jeg var usikker på hva som var best :p

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefalle alle "nye" Metallica-konsertgjengere å ta en tur på www.metontour.com (Metallica sin turnédagbok), her ligger det en del filmer som bandet selv "offisielt" har lagt ut. Full setlist fra hvert show (som regel de tre siste mnd), pluss en god del bilder fra hvert show. Det du som regel får med deg i en videosnutt (så lenge det ikke er verdenspremieren av en sang, da får man kun video av denne sangen) er; Meet&Greet med heldige fans backstage, Tuning/Rehersal (guttas oppvarming før de går på scenen) og pluss en hel sang ifra konserten.

Ja, du må registrere deg, men det koster deg ikke noe som helst. :)

Lenke til kommentar

Har nå ENDELIG funnet en ærlig sjel på finn.no som selger billetter til ærlig pris. Problemet er bare at jeg MÅ kjøpe 3 billetter, 2 stå. og 1 sitte. Pris: 1900,-. Jeg skal bare har 2 ståbilletter. Spørsmålet mitt er bare om jeg har noen "garanti" for at jeg for solgt den ene sittebilletten (Rad 1!) videre. Har også to sittebilletter jeg må selge videre (Felt A, Rad 21). Tror dere det blir noe problem å få solgt disse tre billettene (Selger dem selvfølgelig til normal pris) :hmm:?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...