AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Edit: Null billetter i posten i dag heller.. Whaaa? Jeg har fått mine nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Billetter for den 13 kom på Lørdag hos meg hvertfall Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper gutta tar en Englandstur på høsten eller no. Da kan jeg kombinere det med fotballtur. Ser ikke sånn ut dog. Når de skal spille i Irland allerede i Mai. Tror du kan slappe av Haakon. Om ikke billettservice er trege nok så er i hvertfall det norske postvesenet det. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fortsatt ingen billetter til 14... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Mine kom i dag..! Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ikke en billet til den 14 her heller. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen som kan lese her eller? For de som bestilte til den 14. vil det ta ca 3 uker før bilettene kommer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om man ringer Billettservice nå (jeg gjorde det i stad for å høre om hvor det ble av billettene til den 14) så er det en dame som sier helt i starten (sånn automatisk, forhåndsinnspilt beskjed): Billetter til storkonserter blir sendt ut i uke 50. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ahh....*ståpikk* Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvorfor tar billettene til den 14. så lang tid, mens til den 13. brukte dem en halv uke? Denne gir meg stå Enter Sandman er en ypperlig åpningslåt, sånn egentlig ^^ Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Humber Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor tar billettene til den 14. så lang tid, mens til den 13. brukte dem en halv uke? Denne gir meg stå Enter Sandman er en ypperlig åpningslåt, sånn egentlig ^^ Se filmen hos Youtube Enter Sandman er bra den, men syns den er så jævlig standard Alle hører liksom på den og jeg hater de drittsekkene (vi har en i klassen) som kaller seg Metallica-fan fordi hun hører på Enter Sandman....Whiskey in the jar har jeg vel hørt henne nevne også, men den er jo ikke engang Metallica sin... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 håper The unforgiven er åpningslåt Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk billettene for 13. idag. Det var 3 stykk billetter per A4-ark og de hadde ikke slik sølvpapirlogo innfeldt i seg slik som før. Bare noen usle helt enkle papirlapper. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Håper på creeping death Endret 2. desember 2009 av Tapetfjes Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blackened er heller ingen dårlig start. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere de kommer til å spille One? Og James er jo kjent for å spytte mye når han synger, hvis jeg kommer meg helt forran og får samla masse spytt i en flaske, tror dere jeg kan få mye for den på Ebay da? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere de kommer til å spille One? Og James er jo kjent for å spytte mye når han synger, hvis jeg kommer meg helt forran og får samla masse spytt i en flaske, tror dere jeg kan få mye for den på Ebay da? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere de kommer til å spille One? Ja, de spiller One. håper The unforgiven er åpningslåt That Was Just Your Life (TWJYL) er åpningslåta.. Med mindre noe veldig uventet skjer, og gjør det det, så er det i allefall ikke Unforgiven som blir åpningslåt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere de kommer til å spille One? Ja, de spiller One. håper The unforgiven er åpningslåt That Was Just Your Life (TWJYL) er åpningslåta.. Med mindre noe veldig uventet skjer, og gjør det det, så er det i allefall ikke Unforgiven som blir åpningslåt. hvordan vet du hvem sanger som blir spilt? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bilettene for 14. kom i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå