Marbash Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Det er jo bare å begynne å spise og trene! Det er jo over 5 mnd til konsert, når jeg klarte 20kg på 3 mnd. Så burde du klare minst like mye på lengre tid! jeg blir ikke noe høyere av å ete men nok avsporing.... gleder meg Du får ta og holde deg unna meg da, sist gang i spektrum så hørte jeg kommentaren bak meg "hver jævla gang!!!" Skjønner ikke hva han mener heller, er jo bare 1.97... ..heldigvis(?) blet det sitteplasser på meg da, ellers måtte jeg tatt med meg en liten krakk eller noe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Innlegg med det heretter vil fjernes uten advarsel. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Du får ta og holde deg unna meg da, sist gang i spektrum så hørte jeg kommentaren bak meg "hver jævla gang!!!" Skjønner ikke hva han mener heller, er jo bare 1.97... Hahah! Er alltid en fra tometersklubben som steller seg foran meg. Passe irriterende Er jo selvsagt bare å flytte seg litt, men det er jo ikke akkurat sånn at dere høye ser noe særlig mindre når dere står bak en som er et hode lavere enn dere. Greit nok at man vil stå langt fremme, men forskjellen på å stå 20 eller 19 meter fra scenen er ikke så veldig stor. For min del kunne alle konserter vært organisert slik at de lave fikk stå foran og de høye bak Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Du får ta og holde deg unna meg da, sist gang i spektrum så hørte jeg kommentaren bak meg "hver jævla gang!!!" Skjønner ikke hva han mener heller, er jo bare 1.97... Hahah! Er alltid en fra tometersklubben som steller seg foran meg. Passe irriterende Er jo selvsagt bare å flytte seg litt, men det er jo ikke akkurat sånn at dere høye ser noe særlig mindre når dere står bak en som er et hode lavere enn dere. Greit nok at man vil stå langt fremme, men forskjellen på å stå 20 eller 19 meter fra scenen er ikke så veldig stor. For min del kunne alle konserter vært organisert slik at de lave fikk stå foran og de høye bak Må si meg enig der Da hadde jeg kommet ganske langt fram hvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vel, hvordan ville dere likt det som høy? Du går en meter bak slik at noen lave får stå foran deg. Greit nok. Men så er det jo flere folk bak der igjen. Endret 30. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Evt at alle høye på ha de lave på skuldrene. Er 180 så det skal nok gå fint med meg. Skal prøve å stå ganske langt fremme også. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Vel, hvordan ville dere likt det som høy? Du går en meter bak slik at noen lave får stå foran deg. Greit nok. Men så er det jo flere folk bak der igjen. Touché. Problemet mitt er bare det at når en fyr står helt fint bak meg, eller to meter ved siden av meg, men så flytter seg foran meg bare fordi han vil komme ett steg nærmere bandet. For du vet, bandene noterer seg de som står helt foran og inviterer de til masse drikking backstage etterpå... Sier ikke at man skal holde seg på et og samme sted hele tiden, men det går an å ta litt hensyn til folk rundt seg. Har vært på en del konserter, og flere ganger så har folk som har stelt seg foran meg spurt meg om jeg "så greit" selv om de sto foran. Det samme gjør jeg om jeg står i nærheten av folk som er lavere enn meg. Sier de "nei", så går jeg et annet sted. Man trenger ikke legge igjen all høflighet hjemme selv om det er en spesiell begivenhet Jeg har heller ingen problemer med at høye folk står 1-2 meter foran meg, for da går det jo fint å se over skuldern osv. Direkte foran er det som er irriterende, og når de attpåtil ignorerer åpenbar misnøye fra de bak, så blir jeg nesten sint. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Sant det. Jeg er 1,79 eller noe selv, så ganske normal. Men var irriterende når jeg var på Europe nå i sommer. Da gikk bakken nedover, slik at desto lenger unna du var, desto lavere kom man. Skikkelig teit. Endret: Lave, nette jenter kan få låne mine skuldre om de vil. Endret 30. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Er rundt 1.85 selv, men har aldri hatt problemer med folk som er høyere enn meg, for jeg har alltid hatt gjerdeplass på de konsertene jeg har vært på Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 har alltid hatt gjerdeplass på de konsertene jeg har vært på Har du noen gode tips til oss uerfarne da ? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Har du noen gode tips til oss uerfarne da ? 8-12 timer i kø I Bergen i fjor sto vi 8 timer i pissregn (og stekende sol, litt om en annen), og ytterlige 2-3 timer inne i konsertområdet I Oslo 2007 sto vi i kø i over 10 timer, selv om der var det litt mer chill, og mulighet for å legge seg nedpå gresset i sommersola og grille ..Og selvfølgelig, så må du løpe som bare juling med en gang dørene åpner Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Dette kan bli interessant Håper virkelig ikke de med MetClub ståbilletter ikke får slippe inn før oss andre da... Hadde du MetClub inngang da du sto fremst AmonAmarth?? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Nope. MetClub-medlemmer har ingen andre fordeler enn at de får forhåndsbestille billetter Alle de timene i kø er også en viktig faktor til hvorfor jeg bestilte sitteplasser i år Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Litt OT, men whattaheck.. BELFAST 11 MAI NESTE ÅR, HERE I COME! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Litt OT, men whattaheck.. BELFAST 11 MAI NESTE ÅR, HERE I COME! Meh, hvis man kun skal holde seg til 13&14.april hadde denne tråden vært død for lengst Belfast? Finnes det nok mennesker til å holde en konsert der, da? *Badumpish* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Litt OT, men whattaheck.. BELFAST 11 MAI NESTE ÅR, HERE I COME! Meh, hvis man kun skal holde seg til 13&14.april hadde denne tråden vært død for lengst Belfast? Finnes det nok mennesker til å holde en konsert der, da? *Badumpish* Haha, jaja, selvsagt! Mange folk som kommer reisende og, vettu, og selve byen har 300 000 innbyggere, og byen med litt område rundt har en halv million.. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Sånn når tjotr nevnte det, så hadde det vært litt awesome om MetClub-medlemmer hadde sluppet inn tidligere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Sånn når tjotr nevnte det, så hadde det vært litt awesome om MetClub-medlemmer hadde sluppet inn tidligere På denne touren har det vært sånn i USA med noen få unntak. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 På denne touren har det vært sånn i USA med noen få unntak. Men de gjør det vel ikke i Norge? Det har de i alle fall ikke gjort tidligere.. Uansett, jeg har både sitteplass OG MetClub-billett, så jeg bekymrer meg ikke for å ikke finne plass Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) På denne touren har det vært sånn i USA med noen få unntak. Men de gjør det vel ikke i Norge? Det har de i alle fall ikke gjort tidligere.. Uansett, jeg har både sitteplass OG MetClub-billett, så jeg bekymrer meg ikke for å ikke finne plass Nei, de kommer ikke til å gjøre dette i Norge. Edit: Null billetter i posten i dag heller.. Endret 1. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå