Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De billettene jeg bestilte med kredittkort på billettservice.no, blir de tilsendt meg i posten eller må de hentes på lokalt postkontor? Hentet de jeg reserverte over telefon på tirsdag, men har ikke sett noe til de andre...

De blir sendt i posten. Har ikke sett noe til mine billetter til konserten 14/04 heller. Kommer sikkert i morra. Husk at det er mange billetter som skal sendes ut. :)

Når Springsteen solgte unna 80 000 billetter på valle hovin sist så tok det 3 uker før jeg fikk mine, så er greit å smøre seg med litt tålmodighet og ikke klikke i vinkel hvis billettene ikke duker opp innen 3-4 dager :)

Stemmer!

Husker også Valle Hovin ´07, da tok det også flere uker før de ble sendt.

Lenke til kommentar
Fikk billettene min i dag.

Disse skal jeg selge til ei venninne, men fant ut at det står navnet mitt på billettene.. har det noe å si?

Nei, det bør ikke ha noe og si. De kommer ikke til å sjekke legitimasjon av alle på selve konsertdagen. Det å selge billetter for det de først ble solgt for (det billettservice tok for dem), er ikke ulovlig. Kjør på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...