d'espresso Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Politet straffer ikke vanlige personer for å gjøre dette. Loven blir ikke håndhevet opp mot den vanlige mannen i gata som selger noen få billetter i året til "blodpris". Mot "firma" som driver dette mer organisert derimot gjør de noe, og det har allerede blitt gjort en del tiltak mot slike. Vil Politet gjøre noe klarer de det fint selv og trenger ikke hjelp av hobbypoliti. Det er bare for de å gå inn på finn.no og sende mail til de 19484848 annonsene som ligger der. Alt dette finner man ut ved hjelp av noen kjappe søk på Google. Edit: Med firma mener jeg de som har egne internettsider og lignende som tydelig driver med svartebørs Det du kaller for "hobbypolitiet" klarte i dag og få Finn.no til å endre rutinene sine med tanke på annonser der hvor det selges billetter av denne typen. Det Finn.no fra i dag av skal gjøre, er å gå i gjennom hver eneste annonse med billetter til konserter som selger ut fort (dvs. populære arrangementer) manuelt, FØR de blir postet. Dette er et kjempestort skritt mot en fin løsning. Skal vi la slike bra ting skje? Eller bare vente til politiet gjør noe? Nemlig, for de gjør ingenting. Med mindre det blir, som du sier, snakk om firmaer, falske billetter, osv. Og som du sier, loven blir ikke håndhevet. Nesten tull og kalle det en lov, egentlig. Mer en.. anbefaling, i grunn. Endret 26. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 HOW DOES IT FEEL TO BE ALIVE????? SHOW ME!! Oslo... Do you feel it? Do you feel it? Do you feel like I do? Valle Hovin 07 <3 Ble ikke til å bestille da de jeg skulle dra med trakk seg, får se om jeg prøver å få tak i noen billetter seinere hvis noen skulle bli med.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Om det er noen her som har to billetter til konserten den 14 april til overs så skrik ut. Eventuelt om dere finner en annonse angående billetter. Vil ikke kjøpe til blodpris forresten. Helst ståplass. Edit: Trodde jeg fant billetter, men gleden ble kortvarig. Idioten skulle ha 1200,- per stk. Endret 26. november 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Richardo10 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 De billettene jeg bestilte med kredittkort på billettservice.no, blir de tilsendt meg i posten eller må de hentes på lokalt postkontor? Hentet de jeg reserverte over telefon på tirsdag, men har ikke sett noe til de andre... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 De billettene jeg bestilte med kredittkort på billettservice.no, blir de tilsendt meg i posten eller må de hentes på lokalt postkontor? Hentet de jeg reserverte over telefon på tirsdag, men har ikke sett noe til de andre... De blir sendt i posten. Har ikke sett noe til mine billetter til konserten 14/04 heller. Kommer sikkert i morra. Husk at det er mange billetter som skal sendes ut. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Om det er noen her som har to billetter til konserten den 14 april til overs så skrik ut. Eventuelt om dere finner en annonse angående billetter. Vil ikke kjøpe til blodpris forresten. Helst ståplass. Edit: Trodde jeg fant billetter, men gleden ble kortvarig. Idioten skulle ha 1200,- per stk. Jeg har to, men jeg bytter bare mot sitteplasser Ble ikke til å bestille da de jeg skulle dra med trakk seg, får se om jeg prøver å få tak i noen billetter seinere hvis noen skulle bli med.. Det er da nok av forumbrukere å gå med? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 tror det tok noen dager før de sneder de ut. vil tro det tar litt tid når det er så mange billetter som skal ut Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Uff, ingen lykke med å få tak i biletter, de som fikk kjøpt ståplass selger bare videre til blodpris. Noen snille sjeler her som har fått billetter og som ikke kan likevel? pm! Endret 26. november 2009 av Sindree1 Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Uff, ingen lykke med å få tak i biletter, de som fikk kjøpt ståplass selger bare videre til blodpris. Noen snille sjeler her som har fått billetter og som ikke kan likevel? pm! YOU WISH! METAL UP YOU ASS! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg bestilte og har fått to billetter via metclub, og dermed står det "FAN CLUB" på kanten av billettene. Den ene er til meg(som er medlem i fanklubben) og den andre er til en kompis som ikke er medlem. Vil kompisen min få noen problemer med å komme inn? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg bestilte og har fått to billetter via metclub, og dermed står det "FAN CLUB" på kanten av billettene. Den ene er til meg(som er medlem i fanklubben) og den andre er til en kompis som ikke er medlem. Vil kompisen min få noen problemer med å komme inn? Tror ikke det. Logisk sett kan de jo ikke regne med at alle er medlem av den metallica siden. Dersom en er medlem kan jo flere dra utnytte av det da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg bestilte og har fått to billetter via metclub, og dermed står det "FAN CLUB" på kanten av billettene. Den ene er til meg(som er medlem i fanklubben) og den andre er til en kompis som ikke er medlem. Vil kompisen min få noen problemer med å komme inn? Nei, det vil gå helt fint. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Det er kun billetter som er kjøpt på svartebørs man ikke kommer inn med! Haha-haha-ha-ha-haaaa Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg bestilte og har fått to billetter via metclub, og dermed står det "FAN CLUB" på kanten av billettene. Den ene er til meg(som er medlem i fanklubben) og den andre er til en kompis som ikke er medlem. Vil kompisen min få noen problemer med å komme inn? Billettene er akkurat de samme som de som er kjøpt utenom MetClub, og har alle de samme privilegene. Det vil si at det er akkurat de samme billettene, uansett om det står Fanclub på de eller ikke. Så svaret på spørsmålet ditt er nei, kompisen din får ingen problemer. Forresten, til hvilken konsert er det? Og hvilken inngang står det på billetten din? Endret 26. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Fikk mine billetter idag. Var heldig og fikk tak i 6 ståplass billetter til konserten den 13. Blir en god vennegjeng som skal dit. Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 De billettene jeg bestilte med kredittkort på billettservice.no, blir de tilsendt meg i posten eller må de hentes på lokalt postkontor? Hentet de jeg reserverte over telefon på tirsdag, men har ikke sett noe til de andre... De blir sendt i posten. Har ikke sett noe til mine billetter til konserten 14/04 heller. Kommer sikkert i morra. Husk at det er mange billetter som skal sendes ut. Når Springsteen solgte unna 80 000 billetter på valle hovin sist så tok det 3 uker før jeg fikk mine, så er greit å smøre seg med litt tålmodighet og ikke klikke i vinkel hvis billettene ikke duker opp innen 3-4 dager Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har verken fått billetter for 13. eller 14. enda ..Det vil si, jeg fikk de fra MetClub sist uke, men de jeg bestilte på mandag har ikke ankommet Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Uff, ingen lykke med å få tak i biletter, de som fikk kjøpt ståplass selger bare videre til blodpris. Noen snille sjeler her som har fått billetter og som ikke kan likevel? pm! du får rapportere de til finn så blir vi kvitt slike idioter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har verken fått billetter for 13. eller 14. enda ..Det vil si, jeg fikk de fra MetClub sist uke, men de jeg bestilte på mandag har ikke ankommet Mine fra MetClub kom på lørdag, men de jeg kjøpte på mandag har ikke kommet ennå. Slik som Manx sier, så får vi bare smøre oss med litt tålmodighet. De kommer sikkert snart.. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Det tok da ikke så lang tid i fjor Men jeg bekymrer meg ikke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå