Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at denne tråden handler om konsertene, men noen spurte om dette for noen sider siden, og i dag har det blitt annonsert!

"Orgullo, Pasion y Gloria: Tres Noches En La Ciudad de Mexico" (betyr "Pride, Passion and Glory: Three nights in Mexico City" på engelsk), aka Metallica live in Foro Sol, Mexico, blir sluppet i tre forskjellige versjoner den 30 november! Nydelig cover, herlige setlister og alt ting. Jeg skal lett ha digipack'en/deluxe versjonen med to DVD'er og to CD'er.

Les her.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Vet at denne tråden handler om konsertene, men noen spurte om dette for noen sider siden, og i dag har det blitt annonsert!

"Orgullo, Pasion y Gloria: Tres Noches En La Ciudad de Mexico", aka Metallica live in Foro Sol, Mexico, blir sluppet i tre forskjellige versjoner den 30 november! Nydelig cover, herlige setlister og alt ting. Jeg skal lett ha digipack'en/deluxe versjonen med to DVD'er og to CD'er.

Les her.

Slike off-topic nyheter ser vi gjennom fingrene på :love:

Lenke til kommentar
Se der ja. Så absolutt interessant ut. :D 2DVD & 2CD versjonen så spesielt bra ut. Da får man med både Trapped Under Ice, Blackened, ...And Justice for All, Dyers Eve og Harvester of Sorrow blant annet.

Vil den forresten selges normalt her til lands også?

Som jeg ser datating skrev nå (han kom før meg der, gitt), så nei. Men det kan hende at platekompaniet gjør slik de har gjort med Nimes-DVD'en, importerer den. De importerte DVD'ene og Blu-Ray'en var dog litt dyre.

Den blir tilgjengelig gjennom MetClub, men mest sannsynlig også gjennom en egen side (laget av Universal) for dem som ikke er medlem i MetClub og som bor utenfor landene den selges over disk, slik dem gjorde med Nimes DVD'ene. Det var billigere med tanke på frakt å bestille fra den egne siden enn gjennom MetClub, forresten. Eneste fordelen om du kjøpte den gjennom MetClub var at du var med i trekninga om 10 signerte DVD "hefter".

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Men ikke i Norge siden 2007 :(

Vet aldri, kanskje det er på tide å dra den frem igjen? :thumbup:

Ojj... men, desto lengre tid det går, jo større sjanse er det vel for at vi får høre den igjen :yes: Hvis ikke, får vi gå sammen en gjeng og plystre introen en gang i løpet av en av konsertene - så skal vi se den blir spilt!

Lenke til kommentar

"Orgullo, Pasion y Gloria: Tres Noches En La Ciudad de Mexico" (betyr "Pride, Passion and Glory: Three nights in Mexico City" på engelsk), aka Metallica live in Foro Sol, Mexico, blir sluppet i tre forskjellige versjoner den 30 november! Nydelig cover, herlige setlister og alt ting. Jeg skal lett ha digipack'en/deluxe versjonen med to DVD'er og to CD'er.

Les her.

Se der ja, blir jo dyrt derifra også ser jeg, bestilte jo alle tre utgavene i fra Nimes utgivelsen, så blir vel en eller to her også får se på innpakningen :)

Lenke til kommentar
32 annonser for billetter bare på Finn.no. Mistenker at man kan få veldig billige billetter bare ved å stille seg utenfor Telenor Arena en av dagene.

Var over 70 i går, men Jan-Erik Haglund, og resten av Norway Inc-chapteret gjør en kjempejobb for å stoppe dette. Jan-Erik er den som fikk stoppet salget via QXL, og har fått luket vekk over 170 annonser de siste årene. Anbefaler andre å rapportere slikt inn til Finn og! Det er trossalt et lovbrudd, og det er utrolig irriterende at folk kjøper seks billetter, BARE for å selge videre.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
snip.

Se der ja, blir jo dyrt derifra også ser jeg, bestilte jo alle tre utgavene i fra Nimes utgivelsen, så blir vel en eller to her også får se på innpakningen :)

Ja, og så DVD fra Québec. Så for oss MetClub'ere blir det jo også FanCan 6 neste år, med DVD'ene fra København. Dette blir ikke billig! :p Men lett verdt det, da. :)

Har dessverre ikke fått kjøpt Nimes DVD'en ennå (skal ha deluxe-versjonen). Skal kjøpe både den og deluxe'n fra Mexico etter jul tipper jeg. Akkurat nå prioriterer jeg og lommeboka mi konserter! Det er et lett valg, gitt. Håper på Danmark og Sverige-datoer i løpet av uka.. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Det er trossalt et lovbrudd, og det er utrolig irriterende at folk kjøper seks billetter, BARE for å selge videre.

...Med mindre de selger til original pris, selvsagt :)

Noe man IKKE gjør om man kjøper seks billetter bare for å selge videre.

Og det er utrolig få som selger til pålydende. Tok tre tilfeldige på finn, og det gikk fra 1250 - 1750 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...