Marbash Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hvordan er det med muligheter til å komme seg til arenaen.. Kommer selv fra Drammen. Vil det lønne seg å kjøre til Oslo, og ta buss ut, eller er det gode muligheter for parkering ved arenaen (hvis man er veldig tidlig ute selvsagt)? Har også tenkt tanken på å ta toget inn, også buss..? Hva vil være lettest/billigst? Fra: Drammen # (Drammen) 24. november 2009 Til: Telenor arena # (Oslo) Buss T10 mot Oslo Bussterminal Fra: Drammen sentr.-Torget vest 14.03 Til: Lysaker stasjon (sydside Dr.vn) 14.31 Gangveg fra Lysaker stasjon (sydside Dr.vn) til Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) ca . 3 minutter. Buss 31 mot Snarøya Fra: Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) 14.41 Til: Fornebuparken 14.44 evt Tog 440 mot Dal Fra: Drammen [tog] Til: Lysaker [tog] Gangveg fra Lysaker [tog] til Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) ca . 2 minutter. Ventetid:3 minutter Buss 31 mot Fornebu Fra: Lysaker stasjon (nordside Dr.vn) Til: Fornebuparken Wow! Tusen takk for en god beskrivelse.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Å satse på buss når 24000 stykk skal til/fra samme plass er vel litt drøyt. Vet bare hvor koslig det er å ta toget/trikken inn til Oslo fra Valle Hovin etter endt konsert. Og der er det "bare" 20000 stykk... Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Å satse på buss når 24000 stykk skal til/fra samme plass er vel litt drøyt. Vet bare hvor koslig det er å ta toget/trikken inn til Oslo fra Valle Hovin etter endt konsert. Og der er det "bare" 20000 stykk... 20.000? 40.000 tenkjer eg. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ja, 40000. Gikk litt i surr her Uansett; bussene der er fulle før siste låt er over. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Joda, fullt er det, men det er litt av sjarmen. All trafikken stoppar opp, og samtlege sjåførar er forbanna, mens alle konsertgjengarane er blide og fornøgde. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hehe, ja, det er kos så lenge været holder seg Man kommer alltids "hjem" til slutt, men det kan fort ta noen timer. Det er ikke alltid like greit hvis man har hatt ståplass Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ja, 40000. Gikk litt i surr her Uansett; bussene der er fulle før siste låt er over. Ruter setter opp ekstrabusser etter krav/nødvendighet. Det er IKKE slik at det bare er de vanlige rutebussene som går. Eksen min er diehard Stabæk-fan, og hun sa at Ruter ble meget gode på dette utover sesongen. Selvsagt, da er det ofte snakk om 8000-12000 folk, men Ruter lærer nok etterhvert. De har nå også erfaring fra AC/DC og Tina Turner og. Det kommer til å gå plenty med busser både mot Oslo (stopper også på Lysaker stasjon for de som skal ta tog mot Drammen eller i andre retninga) og Bekkestua. Endret 24. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Nå er billettene for 13 april her Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hei, Jeg har nå sjangsen til og enten se Metallica den 13 eller 14 . Hvilken av dagene burde jeg gå? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hei, Jeg har nå sjangsen til og enten se Metallica den 13 eller 14 . Hvilken av dagene burde jeg gå? Det er vel noenlunde akkurat det samme. Velg den dagen som passer best for deg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Billettene til konserten 13 april er i hus. Hvis du har sjansen til å se de begge dagene så ser du de begge dagene. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 hmm... Bra side det der. Men tenkte egentlig på en oversikt over hvor mange ganger hver enkelt sang er spilt, og at man kan sammenligne forskjellige år osv. (Mulig jeg forklarte det litt dårlig i stad...) http://www.chapinc.com/songstats.php ..Hvis du kun tenker på World Magnetic Tour, however, finner du det her Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hei, Jeg har nå sjangsen til og enten se Metallica den 13 eller 14 . Hvilken av dagene burde jeg gå? Det er vel noenlunde akkurat det samme. Velg den dagen som passer best for deg Ok Takk for svar:) Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Billettene til konserten 13 april er i hus. Hvis du har sjansen til å se de begge dagene så ser du de begge dagene. Jeg må velge en av dagene Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg må velge en av dagene Det er såvidt jeg vet ingen forskjell på de to utenom setlistene, og de kjenner man ikke før konsertene er over Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg hadde nok anbefalt å dra på nr2. De har en tendens til å dra fram litt mer sjeldne sanger da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Det er jeg helt enig i. Men så er det noe spesielt i og være på den første konserten også da. Enda større forventning kanskje. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Håper Telenor Arena blir åpningen på Europa Turneen for 2010. Hadde hvert fett. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Det er jeg helt enig i. Men så er det noe spesielt i og være på den første konserten også da. Enda større forventning kanskje. Kommer jo litt an på åssen fan man er. Er man blodfan og må velge konsert, dra på nr 2 sier nå jeg =) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Okei, gutter, mens vi gleder oss her er en rå versjon av Fuel fra Nimes i sommer. Fuuuckin enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå