Bone Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fruen var ikke like begeistret, mens jeg synes det var en latterlig god cover av MattRach (en fyr jeg har fulgt siden han begynte).. Metallica - Nothing Else Matters 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg velger å være enig med frua di Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg ble ikke fascinert nok til at jeg gadd å se utover halvannet minutt Faller vel kanskje i samme kategori som din bedre(?) halvdel. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fruen var ikke like begeistret, mens jeg synes det var en latterlig god cover av MattRach (en fyr jeg har fulgt siden han begynte).. Metallica - Nothing Else Matters Den Jazza versjonen. Jeg synes det var dødsbra.... Her er en annen instrumental cover av et annet band. Låta heter Sweet Child of mine... Litt off topic.. https://www.youtube.com/watch?v=A1Nc5dsOpB8 1 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fruen var ikke like begeistret, mens jeg synes det var en latterlig god cover av MattRach (en fyr jeg har fulgt siden han begynte).. Jeg synes dette var en av de bedre coverne jeg har hørt av denne låta. Så jeg er enig med deg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Det er litt anderledes setlists de har hatt i sommer! Wien:Main Set1. Fuel2. For Whom the Bell Tolls3. No Remorse4. King Nothing5. Disposable Heroes6. The Unforgiven II7. Cyanide8. Lords of Summer9. Sad But True10. The Frayed Ends of Sanity11. One12. Master of Puppets13. Damage, Inc.14. Fade to Black15. Seek and DestroyEncore16. Creeping Death17. Enter Sandman Main Set1. Fuel2. For Whom the Bell Tolls3. Wherever I May Roam4. King Nothing5. Disposable Heroes6. Welcome Home (Sanitarium)7. Cyanide8. The Unforgiven9. Sad But True10. One11. Master of Puppets12. Creeping Death13. Fade to Black14. Seek and DestroyEncore15. Whiskey in the Jar16. Am I Evil?17. Nothing Else Matters18. Enter Sandman Mange "kjipe, gamle klassikere!", men også Evil, UF II og King nothing Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Håper de drar King Nothing, topp tre fra Load og Re-load skivene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Ja, og Frayed! I want frayed. De kan bytte den inn for Seek. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Replay av konserten deres på Lollapalooza i natt snart om noen minutter på nettsidene til festivalen. http://www.lollapalooza.com/ Endret 2. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Det er litt anderledes setlists de har hatt i sommer! Wien: Main Set 1. Fuel 2. For Whom the Bell Tolls 3. No Remorse 4. King Nothing 5. Disposable Heroes 6. The Unforgiven II 7. Cyanide 8. Lords of Summer 9. Sad But True 10. The Frayed Ends of Sanity 11. One 12. Master of Puppets 13. Damage, Inc. 14. Fade to Black 15. Seek and Destroy Encore 16. Creeping Death 17. Enter Sandman Main Set 1. Fuel 2. For Whom the Bell Tolls 3. Wherever I May Roam 4. King Nothing 5. Disposable Heroes 6. Welcome Home (Sanitarium) 7. Cyanide 8. The Unforgiven 9. Sad But True 10. One 11. Master of Puppets 12. Creeping Death 13. Fade to Black 14. Seek and Destroy Encore 15. Whiskey in the Jar 16. Am I Evil? 17. Nothing Else Matters 18. Enter Sandman Mange "kjipe, gamle klassikere!", men også Evil, UF II og King nothing Ganske bra setlister. Jeg har markert i grønt de jeg er positiv til. De i gult er jeg ganske likegyldig til, og de i rødt mener jeg er utspilt, dvs at de kunne valgt noe annet. Men mye grønt! Endret 2. august 2015 av VikingF Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Hey Clubber: Congrats! You are the winner of two on stage passes to the show on August 20, 2015 - Bergen, Norway Tror nesten jeg kom litt..... 3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 110 mil bak rattet tur-retur var verdt turen i det sekundet de spilte "The Frayed Ends of Sanity" Eneste negative var to komplette idioter som sto noen meter foran meg. Det må være de tøffeste (les idiotene) i Bergen. Ingen skulle få lov gå forbi dem, de trua vel 8-10 personer på juling hvis de prøvde. Det ente med at de som sto rett bak dem holdt igjen folk og ba dem gå rundt ett annet sted. Alt i alt en av de beste Metallica konsertene jeg har vært på. Så da er det bare å komme seg hjemover, før jeg kjører til Gøteborg på lørdag. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hey Clubber: Congrats! You are the winner of two on stage passes to the show on August 20, 2015 - Bergen, Norway Tror nesten jeg kom litt..... Så du var en av de heldige i kvit t-skjorte på scenene? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Såå.. nytt album på trappene... veldig usikker på de tre låtene som har kommet allerede... Hardwired likte jeg ikke.. var litt St. Anger vibber på den, men med Death Magnetic sound... Moth into Flame derimot likte jeg.. Atlas, Rise! fikk jeg ikke helt grepet på, og har derfor bare hørt den et par tre ganger... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Atlas, Rise! vokser noe helt jævlig på deg Disk én er btw ute på TPB! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Metallica Through the Never bluray er en herlig skive.. Sykt god lyd... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hva er greia med at bandet er på turne, men er tilsynelatende dårlig på å spille de nye sangene sine? Savner særlig opptak fra Spit og Revenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå