Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Pfft.. Orion er et av de beste musikalske stykkene de har laget, tekst eller ikke. Jeg syns Orion og Call of Ktulu er to av de aller beste sangene til Metallica.

Man MÅ jo ikke stå og gaule surt i 2 timer, heller.

 

Synes "The Call of Ktulu" er litt langdryg. Av instrumentalene liker jeg "To Live is to Die" best.

Lenke til kommentar

Ser ut som om setlisten har satt seg. Er vel bare spørsmål om det blir Creeping Death eller Wherever I May Roam som tar den siste plassen. NEM, Sad but True godt inne. Folk er dumme. Er vel kanskje en av de mest standard setlistene jeg har sett noengang.

 

Så til dere som ikke har stemt ennå: Stem Creeping Death! :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Aner ikke om det er nevnt her, men ser noen B-side sanger er lagt ut på Spotify for en stund siden. Sangene er "Hell and back", "Rebel of Babylon", "Hate train" og "Just a bullet away". Er ikke spesielt glad i Hate train, men de andre er absolutt verdt å få med seg. :)

 

 

Gammelt nytt, dette er overskuddsvare fra Death Magnetic, de ble spilt live første gangen under 30 år jubileumet dems i desember 2011 på The Fillmore i San Fransisco.

Ble gitt ut på en ep som heter Beyond Magnetic ikke lenge etter :)

Lenke til kommentar

http://www.rollingstone.com/music/news/metallica-talk-effortless-dio-tribute-hear-it-here-first-20140324

 

Det nye coveret av Dio er oppe, og må si jeg er imponert, Er ikke veldig kjent med sangene de covrer, men bandet i seg selv høres kjempefett ut! Bedre produksjon enn noe de har gitt ut dette tiåret eller det forrige, og Jaymz vokaler er syke! Håper dette + lords of summer er en indikasjon på hvordan albumet blir.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...