Takkformeg Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Da syns jeg faktisk Ktulu er kulere Jeg liker å kunne delta på en konsert, derfor jeg gjerne vil ha noe jeg kan gaule med på Men du må tenke at ikke alle har samme smak selv om vi liker metallica Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Orion er et nydelig stykke musikk og jeg ser frem til å høre den live. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Pfft.. Orion er et av de beste musikalske stykkene de har laget, tekst eller ikke. Jeg syns Orion og Call of Ktulu er to av de aller beste sangene til Metallica. Man MÅ jo ikke stå og gaule surt i 2 timer, heller. Synes "The Call of Ktulu" er litt langdryg. Av instrumentalene liker jeg "To Live is to Die" best. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg er bare glad for at jeg skal på en metallica konsert igjen til sommeren Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Orion er et nydelig stykke musikk og jeg ser frem til å høre den live. Gleder meg jeg og, men dersom folket får det som de vil så havner den vel utenfor listen til fordel for Unforgiven 2 ellerno. Den er snart ute allerede.. -.- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ser ut som om setlisten har satt seg. Er vel bare spørsmål om det blir Creeping Death eller Wherever I May Roam som tar den siste plassen. NEM, Sad but True godt inne. Folk er dumme. Er vel kanskje en av de mest standard setlistene jeg har sett noengang. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Håper ikke vi får Roamer... Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ser ut som om setlisten har satt seg. Er vel bare spørsmål om det blir Creeping Death eller Wherever I May Roam som tar den siste plassen. NEM, Sad but True godt inne. Folk er dumme. Er vel kanskje en av de mest standard setlistene jeg har sett noengang. Så til dere som ikke har stemt ennå: Stem Creeping Death! Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hva syns dere om den nye sangen? Selv syns jeg dette virker lovende! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Ny låt ble fremført på konserten i Colombia natt til i dag. 'The Lords of Summer' heter den. Ble ikke sånn veldig imponert etter å ha hørt den én gang, men kanskje den kommer seg etterhvert. http://www.youtube.com/watch?v=mQLkYpJ2lgw#t=60 edit: mortenandre hadde allerede lagt den ut gitt. Endret 17. mars 2014 av tjotr Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Syns sangen er ok. Vanskelig å bedømme egentlig, må vente på opptak med ordentlig lyd. Om det er live fra konserten eller plate har ikke noe å si. Høres ut som Lars har begynt å spille litt dobbelbass igjen, i alle fall. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hva syns dere om den nye sangen? Selv syns jeg dette virker lovende! Mjaa.. Synes den er midt på treet ved første ørekast, men får satse på at den vokser på meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Aner ikke om det er nevnt her, men ser noen B-side sanger er lagt ut på Spotify for en stund siden. Sangene er "Hell and back", "Rebel of Babylon", "Hate train" og "Just a bullet away". Er ikke spesielt glad i Hate train, men de andre er absolutt verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Aner ikke om det er nevnt her, men ser noen B-side sanger er lagt ut på Spotify for en stund siden. Sangene er "Hell and back", "Rebel of Babylon", "Hate train" og "Just a bullet away". Er ikke spesielt glad i Hate train, men de andre er absolutt verdt å få med seg. Gammelt nytt, dette er overskuddsvare fra Death Magnetic, de ble spilt live første gangen under 30 år jubileumet dems i desember 2011 på The Fillmore i San Fransisco. Ble gitt ut på en ep som heter Beyond Magnetic ikke lenge etter Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ah, typisk. Trodde jeg endelig hadde funnet noe nytt. Ser svært sjelden noen live, og kjøper aldri EPer. Lenke til kommentar
MrGrimmen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 http://www.rollingstone.com/music/news/metallica-talk-effortless-dio-tribute-hear-it-here-first-20140324 Det nye coveret av Dio er oppe, og må si jeg er imponert, Er ikke veldig kjent med sangene de covrer, men bandet i seg selv høres kjempefett ut! Bedre produksjon enn noe de har gitt ut dette tiåret eller det forrige, og Jaymz vokaler er syke! Håper dette + lords of summer er en indikasjon på hvordan albumet blir. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ikke lenge igjen nå!! Noen som vet hvilken rekkefølge bandene spiller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Skulle vel tro det ble i motsatt rekkefølge av plakaten: Gojira - Ghost - Mastodon - Slayer - Metallica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå