Trollface Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vææææææææær såååååå snill og stem på harvester, det er så sinnsykt bra trøkk i den sangen Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Håper ikke at dette skjer med oss http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=51 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Den listen så jo åsåm ut da.. Fortsatt ikke fått noe stemmegreier jeg :-/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Den listen så jo åsåm ut da.. Fortsatt ikke fått noe stemmegreier jeg :-/ Virkelig? Er vel ikke en eneste sang man ikke får på en "standard" konsert. Dette er mest sannsynlig den eneste muligheten man får til å velge setlist og da burde man benytte muligheten til å få noen sjeldne perler. Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hmmm har fortsatt ikke fått mail fra billettservice med link og kode så jeg kan stemme på sanger. Har bare fått den mailen man får automatisk når man bestiller... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hmmm har fortsatt ikke fått mail fra billettservice med link og kode så jeg kan stemme på sanger. Har bare fått den mailen man får automatisk når man bestiller... Samme her. Regner med du bestillte direkte på Billettservice også? Tror kanskje man måtte gå om Livenation sin side for å få den mailen fra dem. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg er i samme båt. Man skal få kode. Hvis ikke er det grov feilannonsering ihvertfall. Tar ikke lang tid da før jeg ringer til forbrukertilsynet isåfall. Fansen bestemmer låtene når Metallica inntar Valle Hovin søndag 1.juni 2014! Kjøper du billett til festivalen vil du få muligheten til å stemme på hvilke låter som blir med i set-listen når Metallica spiller i Oslo. Dette gir publikum mulighet til å sette sammen sin drømme set-liste fra mer enn 30 år med materiale og nesten 140 sanger. Metallicas tradisjonelle 18 sangers set-liste kommer til å inneholde 17 sanger stemt frem av fansen og 1 ny låt! Man kan underveis besøke www.metallica.com og se hva andre fans stemmer frem til de andre konsertene. Det står på billettservice iallefall. Endret 15. desember 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg forhåndsbestile gjennom livenation og jeg har heller enda ikke fått den, får den vell gjerne snart eller så får vi vell kontakte noen som kan fikse det Å ja for guds skyld, nå som vi har sjansen til å velge de beste og uspilte sangene, gjør det, og ikke la det bli en 100% Black Album konsert Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg vil ha ride the lightning og ellers sanger jeg kan synge med på :-P Må nok fyre litt mer Metallica fram mot konserten for en øve :-D 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Der kom mailen endelig! Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=52 Ser at NEM og Sandman hopper oppover i rekord fart.. håper vi ikke får en Black album konsert en gang til Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Der kom mailen ja Huff ja, sjekk hvordan Frayed har blitt tatt igjen sånn 20% på en dag :/ Men forsatt litt blandet liste, får ikke håpe den endrer seg for mye Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jay fikk også mailen nå. Stemme etter jobb :-D Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min liste For Whom the Bell Tolls Fade to Black Battery Master of Puppets Disposable Heroes Leper Messiah Orion Damage, Inc The Frayed Ends of Sanity Dyers Eve The Memory Remains -Human Frantic St.Anger All Nightmare Long Breadfan Creeping Death Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Whiplash The Four Horsemen Battery Master of Puppets Welcome Home (Sanitarium) Orion Harvester of Sorrow The Frayed Ends of Sanity The Shortest Straw Blackened ...And Justice for All Don't Tread on Me Dyers Eve Leper Messiah Ride the Lightning Of Wolf and Man Wherever I May Roam Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Frayed ends of sanity er altfor langt nede plutselig... Edit: Nå stemmes det for full guffe her og frayed ends kryper enda lenger nedover. Dere veit hva dere har å gjøre Endret 16. desember 2013 av Trollface 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nå så man at vi som har bestilt på billettservice har stemt. Frayed ned 25% prosent. NEM godt inne på lista,Sad but True inne(er så LEI av Sad but True). Tror det blir en skikkelig kjip setlist til slutt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Frayed ryker om 10 min nå, til fordel for NEM, fuckings sad but true og 2x unforgiven låter.. Bare 9 stemmer igjen så er Frayed ute av lista. Endret 16. desember 2013 av Trollface Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Spyr hvis Sad But true kommer med. Den er jo faen ikke så bra engang, men hver eneste konsert så skal den med. Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Og den var den ute, fyfaen. Heldigvis får vi både Unforgiven 1 og 2! JK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå