osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Lurer på om nok mennesker kommer til å stemme frem Frayed. JEG HÅPER DET 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Da er førsteposten oppdatert også! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Hvis ikke The Frayed Ends of Sanity stemmes opp så blir jeg fryktelig skuffet for å si det pent. Da vet i hvertfall jeg hva jeg holder på med kl. 09.00 i morgen når jeg er på jobb. Den skal stemmes opp som faen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Yes! Fire biletter i boks! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 To billetter i den såkalte boksen her også! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Stakkars Tallica. Blir umulig for dem å slippe unna Frayed nå Endret 5. desember 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Stakkars Tallica. Blir umulig for dem å slippe unna Frayed nå Det håper jeg, til tross for elendige stemmetall mange steder Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Da var fire billetter i boks. Noen som har sett når man kan begynne å stemme fra låter? Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Noen som vet hvor lang tid det pleier å bli utsolgt i Oslo? Burde man safe med å bestille billett med en gang slusene åpnes? Edit: ser også nå at det er forhåndssalg dagen før. Noen som vet hvordan det fungerer? Endret 5. desember 2013 av Treserget Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Forhåndssalg er vel de som er medlem av noe slag i Livenation. Og ja, skal du ha billett på ordinært salg bør du være parat før det starter. Husker i 2010 så ble det revet bort 23000 billetter på 5 minutter, og Billettservice kræsjet. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det blir fort utsolgt i Norge. Så vær klar. Livenation har jo forhåndssalg 9 des klokken 10 (?). Registrer deg hos livenation og så logger du deg inn og bestiller når forhåndssalget starter. Men selv med forhåndssalget bør du være klar når det starter. Lykke til Selv sier jeg takke faen for metclub. Logget inn for et par timer siden og bestilte. Null stress; ingen venting Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvis jeg melder meg inn i metclub nå, får jeg kjøpt presale billetter nå idag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hvis jeg melder meg inn i metclub nå, får jeg kjøpt presale billetter nå idag? Metclub presale var vel bare fra torsdag kl. 09:00 og 24 timer framover. Håper bl.a. på: The Frayed Ends of Sanity To Live Is To Die Whiskey in the Jar The Outlaw Torn The Unforgiven II The Thing That Should Not Be Trapped Under Ice Minus Human Endret 6. desember 2013 av notus Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvordan stemmer man på denne requesten? Velger man en favorittlåt eller får man krysse av 17 låter? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vi kan ikke bare kjøre på å stemme på alle de sangene som de aldri har spillt live? Føler at det ikke er komplett før de har spillt alle sangene sine Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Trur eg må ta turen til Stockholm på fredagen, også Valle Hovin på søndag Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 ^Veldig lyst til å dra til Stockholm jeg også. Men så er det det med ferie da... Hadde det vært før sommeren slår inn hadde det vært null stress. Faen at de må ta slikt på sommeren... Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 To billetter i den såkalte boksen her også! Hvor mye måtte du betale for en billett ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sikkert det samme som oss andre, 790 kroner Ikke en halv gærn sum for fem band. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sikkert det samme som oss andre, 790 kroner Ikke en halv gærn sum for fem band. Tenker å bestille jeg også, men vil gjerne komme litt nærme, slik at opplevelsen blir bedre er det ikke slik at sånne biletter koster 2000 kr eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå