Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Må bare spørre litt jeg :p Hvordan er fuel og one live? Gleder meg sånn :D

jeg sier bare helt fantastisk, og det må oppleves. personlig synes jeg Horsemen og Puppets er knall live, siden de drar med publikum og det er masse synging og god stemmning ;)

ja, enig med deg der. men ikke glem for whom the bells tolls. :new_woot:

Stiller meg bak dette!

Jeg håper også VIRKELIG på whiplash igjen :D :D

Drømmesetlisten inkluderer Ride, whiplash, four horsemen og min absolutte metallica-favortitt, som de ALDRI har spilt live: Frayed ends of sanity...

(På konsert nummer én i sommer stor jeg helt forrerst og plystret introen til denne "hele tiden". Man hører meg plystre den på slutten av Judas Kiss Cyanide, og jeg var sikker på at Kirk hørte meg... Han tittet i allefall rett mot der jeg stod da han kom på scenen litt senere og spilte introen :D :D )

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frayed og Blackened på en og samme kveld og jeg er i himmelen. Begge er fantastiske, enkelt og greit.

Puppets er også digg live. Håper litt vi får Welcome Home (Sanatarium) eller en annen låt fra MoP da. Det stille partiet i Puppets, med soloen ca 3:30 uti låta er det ikke mye som slår. :D

Lenke til kommentar
Etter de hadde spilt hele Disposable Heroes, en av deres lengste og mest episke thrash-låter på VH i 2007 kunne de like godt spilt julesanger resten av showet og jeg hadde fortsatt vært toppfornøyd.

Det var min favorittsang av alle på akkurat det tidspunktet, så det passet perfekt!

Var utrolig etter å ha hørt både Breadfan og So What i Bergen også! :D

Begynner å bli lenge siden jeg har hørt Whiplash, håper de spiller den :love:

Lenke til kommentar
Etter de hadde spilt hele Disposable Heroes, en av deres lengste og mest episke thrash-låter på VH i 2007 kunne de like godt spilt julesanger resten av showet og jeg hadde fortsatt vært toppfornøyd.

Kaster meg på denne jeg. Og egentlig så kunne det vært litt spennende å høre gutta synge julesanger. :D

Lenke til kommentar
Er vel ingen hotell i nærheten av Telenor Arena? Det ligger jo midt ute i "bushen" mot Snarøya. Må ta tog fra oslo til Lysaker, og buss til arenaen.

Frå Radisson SAS Park Lysaker er det ca 4 min å gå til Telenor Arena...

Og du treng ikkje å ta tog, berre å ta Fornebu-bussen som går kvart 5. minutt eller noko.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Ojda, da er det kommet et "nytt" hotell der siden jeg jobbet på Telenor Mobil-senteret for mange år siden :)

Og joda, det går jo greit å gå til lysaker på 20-30 minutter hvis man ikke går seg bort på veien. Gikk til stasjonen mange ganger på sommerkvelder når jeg jobbet i Telenor-bygget.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...