osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Selv er jeg blitt VELDIG Rob-fanboy de siste 2-3 årene. Elsker den mannen, på konserten i Oslo i mai stod han to meter unna meg og spilte favorittsangen min på bass, og jeg hadde øyekontakt med ham et par ganger.. *elsk* 1 Lenke til kommentar
Retep1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Heisann. Noen som husker hvilken låt James bruke oss som backing? Han delte opp flokken i 2 eller 3 som sang hver sine ting. Jeg klarer ikke å huske hvilken sang det var på... Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Heisann. Noen som husker hvilken låt James bruke oss som backing? Han delte opp flokken i 2 eller 3 som sang hver sine ting. Jeg klarer ikke å huske hvilken sang det var på... My Friend of Misery. Lenke til kommentar
Retep1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hjertelig takk..... Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Heisann. Noen som husker hvilken låt James bruke oss som backing? Han delte opp flokken i 2 eller 3 som sang hver sine ting. Jeg klarer ikke å huske hvilken sang det var på... Fikk frysninger når det ble gjort. Utrolig vakkert, av mangel på bedre ord Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Min absolutte metallica-favoritt. Irriterer meg bare grønn over skrikinga fra hu überkåte jentungen på opptaket fra oslo... :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er da ingenting i forhold til en Within Temptation-konsert jeg var på. Der sto ei gother-dame rett i nærheten som kunne ALLE tekstene og sto og sang så høyt som mulig HELE konserten. Og hun sang ikke rent for å si det sånn. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Min absolutte metallica-favoritt. Irriterer meg bare grønn over skrikinga fra hu überkåte jentungen på opptaket fra oslo... :/ Halloo, halloooooo, James Hetfield, Halooooooooo Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg stod rett ved siden av henne... 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Min absolutte metallica-favoritt. Irriterer meg bare grønn over skrikinga fra hu überkåte jentungen på opptaket fra oslo... :/ Halloo, halloooooo, James Hetfield, Halooooooooo We love you! Halloooooo! Jeg stod rett ved siden av henne... Hvor stod hun? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Sikkert like moro som å stå i nærheten av han som spøy på gulvet i Vallhall arena. Spylukta blandet seg med svette. Selv mange meter unna. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Huff og huff! Men metallica i Vallhall, eller en annen konsert? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Min absolutte metallica-favoritt. Irriterer meg bare grønn over skrikinga fra hu überkåte jentungen på opptaket fra oslo... :/ Halloo, halloooooo, James Hetfield, Halooooooooo We love you! Halloooooo! Jeg stod rett ved siden av henne... Hvor stod hun? Høyre for snakepit, nesten helt forerst (3./4. rad). Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 OK. jeg stod helt forrest på venstre side. Lang unna damen, men 2 meter fra Rob som spilte introen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Urm. what? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Siden Cliff Burton daua, tenker jeg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) På veggen min Endret 28. september 2012 av Dragavon 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Haha..den kassetten nede i hjørnet ser ut som en billig C60-kassett som er fargelagt med en sølvtusj. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 På veggen min Hvor har du fått tak i den? En slik må jo være et helvete å få tak i; om mulig, for en veldig høy sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå