osse-mon waits for alice Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Veldig enig! HERLIG å se denne videoen! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Første av 8 konserter i Mexico med den nye scenen i går. Og, Lars har kommet med litt info om når neste plate kan komme: Lars is saying that Metallica will be making their fans wait a bit before a new album: “I would say late ’13 or early ’14. It’s difficult to imagine… I think even late ’13 may be a bit optimistic. I would say hopefully we can realistically get a record out probably about a year and half from now, so maybe early ’14.” http://bloody-disgus...etallica-album/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Fy faen så sexy scene! DO WANT! 3 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Mhm. Tenkte det samme. Utrolig kult at de fortsetter med scenen-i-midten-konseptet også. Bare de ikke har så mye props på scenen at det blir vanskelig å se de om man er uheldig med plassen. EDIT: Jeg angrer litt på at jeg lot meg friste, men det er vel uungåelig at man får vite om slikt før eller senere. Uansett, da har jeg hvertfall sagt i fra. http://www.youtube.com/watch?v=PKblkFqXcAg Endret 30. juli 2012 av Bilael 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Ååååååååååååå! Herlig deilig blast to the past med burning man!!! Nesten litt orgasme der!!! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ååååååååååååå! Herlig deilig blast to the past med burning man!!! Nesten litt orgasme der!!! Enig! Jeg satt for litt siden og så igjennom noen videoer fra tidligere Metallica-historie, og tenkte at det var synd at de har sluttet med disse stuntene, men det har de altså ikke. De fikk altså både den brennende mannen og Doris som raser sammen under AJFA på en og samme konsert. Lucky bastards... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har de begynt på en justice tur???? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Håper i alle fall det 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Så flaks har vi ikke tenker jeg Det er vel heller at de tester ut en ny scene for som de skal bruke under filmingen av 3D filmen som de skal spille inn i Vancouver om ikke alt for lenge. Men kan jo hende at vi får Frayed ends i 3D Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg vil ha frayed live! 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Nei! LIVE! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Skal alle metallica-fansene stå i publikum med 3D-briller tror du? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ja selfølgelig! Neida, men å se en konsert hvor de spiller frayed live, i 3D Endret 1. august 2012 av Gitarhm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 3D er oppskrytt. 2D og 1080p så er jeg fornøyd. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Da var det gratulerer med dagen til James Hetfield 49 år gammel og holder fortsatt på! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Håper VG iværtfall har skaffa seg ny musikkanmelder til neste Norges-konsert! Da får jeg gå og! 1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Et lite spørsmål angående anmeldelsen din thypthon^ (som jeg likte godt). http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10070557 "«Enter Sandman» («Boh!! Jø jøøø-aah!!!») ble innledet med den kjedeligste av ting - en bassolo (...)" Ja, bassoloen på konserten var kjedelig, men det virker som du referer til bassoloer generelt. Da er spørsmålet, er f.eks denne her fra Jason sin fra San Diego '92 kjedelig? Syns forøvrig at Trujillo bør få fremføre lengre og mer melodiske bassoloer på konsertene enn det han gjør i dag. http://www.youtube.com/watch?v=vFcCOaJeGwA&feature=player_detailpage#t=166s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå