Bytex Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Foretrekker kill låtene i live versjoner på live shit.. Foran plateversjonen. Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Min liste : 1. Ride the lightning 2. Master of Puppets 3. And justice for all 4. Kill em´ all 5. TBA 6. Death magnetic 7. Load 8. reload 9. St anger Hører sjelden på de 3 siste, men jeg vil si at det er gode album uansett. Men fra DM og oppover er det jo bare gull 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Min liste er lik den over. Til punkt og prikke. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bare jeg som faktisk liker st. anger? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Det håper jeg virkelig at du er alene om. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bare jeg som faktisk liker st. anger? Nope, det er ett ganske så bra album om man setter seg ned å hører på det, men for meg så må jeg være i ett spesielt humør. Det er spesielt, ja, men jeg vil heller si at det samarbeidsalbumet som Metallica og en annen dude slapp tidligere i år er mye verre enn St.Anger. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Det jeg fant ut om Lulu var at, hvis man hører på det for å høre musikken så er det ren drit. Men hvis du setter deg ned en kveld du ikke har noe å gjøre på med et headset og hører på den, så vil du forstå den. Og ja, st. anger funker bra å høre på hvis man er aggresiv, frantic har spesielt hjulpet meg etter familiekrangler Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 St.Anger er et fett metallalbum, men et elendig metallica-album. Mangler gitarsoloer og er litt slapt på bassfronten. Se Some Kind of Monster, og så hører du på albumet. Da forstår man det bedre! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Nå måtte jeg jo høre litt på Live Shit-plata. Det er liveplata si, det. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Liker også st anger. Måtte dog høre den flere gangerbfør den "satt". Liker også st anger. Måtte dog høre den flere ganger før den "satt". Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Prøver meg på en liste. Rangeringen er utelukkende basert på det rent musikalske, noe som er temmelig vanskelig mtp den høyst varierende lydkvaliteten (særlig Justice var dårlig her), og denne nymotens overkomprimeringen (Death Magnetic). Videre må det sies at jeg aldri har skjønt hvorfor bassen knapt er hørbar på mange av platene, og listen er kanskje litt farget av at jeg har "funnet" basslinjene gjennom andre "kanaler". Disse Enhanced Bass-utgavene som man finner på nettet er jo absolutt verdt å høre gjennom, selv om lyden totalt sett er betydelig dårligere. Takk Gud for Guitar Hero og Rock Band, liksom... 1. ...And Justice For All 2. Death Magnetic 3. Ride the Lightning 4. Master of Puppets 5. Kill 'em All Resten av albumene forholder jeg meg bortimot likegyldig til. Perioden mellom Justice og Magnetic ser jeg nærmest på som et sort hull. Faktisk regner jeg kun de to øverste på listen som konsistente album. Kill 'em All er spesielt i det at stort sett alle sangene er hørbare, men jeg finner ikke de helt store høydepunktene. Når det gjelder RtL og MoP tenker jeg det motsatte - rundt halvparten er skikkelig bra, den andre halvparten så som så... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker load og reload. Det er kanskje like mye "metal" som det er i de tidligere, men det er bra musikk? Syns jeg ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Jeg er blodfan av black album, var det og Iron Maidens Fear of the dark som fikk opp øynene mine for noe annet enn guns n roses. Som var awesome i 1991. Gikk bakover derfra når jeg fant bootlegs med liveshows med gamle låter i platesjappa til 400 kr Puppets, sammen med live after death,har tidenes tøffeste platecover Endret 16. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker load og reload. Det er kanskje like mye "metal" som det er i de tidligere, men det er bra musikk? Syns jeg ihvertfall. Jeg er enig. Mye ræl, men også mye bra på de to albumene! Fuel blant annet ruler hardt. Og Low man's lyrics Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det jeg fant ut om Lulu var at, hvis man hører på det for å høre musikken så er det ren drit. Men hvis du setter deg ned en kveld du ikke har noe å gjøre på med et headset og hører på den, så vil du forstå den. Og ja, st. anger funker bra å høre på hvis man er aggresiv, frantic har spesielt hjulpet meg etter familiekrangler Lulu var det, takk! jeg orket ikke google mhm, frantic og st.anger samt unnamed feeling og når jeg tenker meg om; sweet amber.. Geniale når man er aggreseiv:) Og Reload er også ett genialt album! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker load og reload. Det er kanskje like mye "metal" som det er i de tidligere, men det er bra musikk? Syns jeg ihvertfall. Synes Reload er litt kjedelig, men Load har en del bra låter. Liker godt "Ain't My Bitch", "Bleeding Me", "King Nothing" og "Until it Sleeps". Load og Reload grenser vel mer mot bluesrock enn thrash metal ja. Endret 16. juli 2012 av VikingF Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker load og reload. Det er kanskje like mye "metal" som det er i de tidligere, men det er bra musikk? Syns jeg ihvertfall. Mange som liker Load og Reload. Hvis man tar de for hva de er. Altså ikke et metal album. To av Metallica's beste låter finner man der. Outlaw Torn og Bleeding Me. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Bleeding me, live i Bergen! "are you ready to sing?" 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har sitti i bilen til og fra jobb denne uka og hørt på de fire konsertene de gjorde i desember for 30 år jubileumet og må si dette er høydepunktet for min del: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå