Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Helt utrolig og nesten så jeg ikke tror det selv; sovnet rett før de startet konserten og våknet når bandet takket publikum... :hrm:

Konserten dukker vel opp på youtube om ikke så altfor lenge.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Nå har jeg jo noen å diskutere dette med;

- Hvor lenge tror dere Metallica vil fortsette nå ?

- Er vi nær bruddet nå ?

- Blir det en reunion konsert MANGE år etter "bruddet" ?

- Vil Metallica som band vokse i popularitet etter bruddet ? Vil statusen til bandet bli styrket igjen ?

Tenker mye på disse spørsmålene selv for tiden, og har vel kommet frem til at vi har rundt 5 år og 1 plate igjen... Det blir utrolig vemodig, men det må jo komme for en dag. Reunion konserten kommer ganske garantert, og den vil selges ut på rekordtid, ettersom populariteten til bandet styrkes etter bruddet (mine tanker) :)

Korfor iallverden skulle Metallica splittes? De har det jo etter eget utsagn bedre enn noensinne som band?

Du bør finne deg noe annet å tenke på :p

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Nå har jeg jo noen å diskutere dette med;

- Hvor lenge tror dere Metallica vil fortsette nå ?

- Er vi nær bruddet nå ?

- Blir det en reunion konsert MANGE år etter "bruddet" ?

- Vil Metallica som band vokse i popularitet etter bruddet ? Vil statusen til bandet bli styrket igjen ?

Tenker mye på disse spørsmålene selv for tiden, og har vel kommet frem til at vi har rundt 5 år og 1 plate igjen... Det blir utrolig vemodig, men det må jo komme for en dag. Reunion konserten kommer ganske garantert, og den vil selges ut på rekordtid, ettersom populariteten til bandet styrkes etter bruddet (mine tanker) :)

Korfor iallverden skulle Metallica splittes? De har det jo etter eget utsagn bedre enn noensinne som band?

Du bør finne deg noe annet å tenke på :p

De har tidligere sagt at det tar på å spille deres type musikk, og at det en dag må ta slutt ;) Men selvfølgelig, dette var før konflikter osv. ble løst. Vi får se ! James sin stemme er jo forøvrig fantastisk for tiden. Spesielt på Fight fire with fire !!! Tror det må være en av de beste vokalprestasjonene til James siden begynnelsen av 90-tallet !
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi er langt unna bruddet. Snakker da om et par år. Ikke fordi de ikke er glad i hverandre eller ikke har gnist igjen, for det har de jo i aller høyeste grad. Men de er jo tross alt nesten 50 år gamle. Jeg vet ikke hva det er, men jeg klarer liksom ikke se for meg at de holder på til de er 60...

Lenke til kommentar

Pøh, se på Black Sabbath, Iron Maiden, Saxon, Judas Priest..alle er gamlinger, men turnerer fortsatt annahvert år. Når du aldri har gjort annet er det ikke så fristende å bare sitte på ræva i 20 år plutselig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...