Bordplate Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dessuten har jo ikke metallica nok penger så de må nesten bare holde ut med turneringen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lars finner sikkert noe han kan saksøke snart 4 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor skal bandmedlemmene gå fra hverandre? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=397894576928082&set=a.321899897860884.85085.284901504894057&type=1&ref=nf Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Du glemte dette Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Dz5YRrNYsxA&feature=related hør på stemmen hans her 2:15 ropet er som om det er tatt rett ut av 80 tallet! Endret 11. juni 2012 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Nei, det er det på ingen måte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Vil si at 2:07 her minner langt mer om old days enn det skriket der. http://www.youtube.com/watch?v=dwii6zH_IZU Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 http://www.metalinjection.net/latest-news/fuck/james-hetfield-watches-mastodon-from-the-pit James var i snakepiten med maske i lisboa, haha, morsom man han der 4 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Laaaaaaaaang tråd om det på poor posting me Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Af3EhKR-lVA&feature=g-all-lik&newstate=30d998c1f3d48044b2d8fa238b30f626 Da er streamen til Orion kommet opp Kom deg innpå, så får du sett HELE ride the lightning fra start til slutt !!!! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 strengt tatt ikke no stress enda Heldigvis spiller de RTL i dag. Men, spørsmålet er om de streamer konserten med Ghost i morra? Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 strengt tatt ikke no stress enda Heldigvis spiller de RTL i dag. Men, spørsmålet er om de streamer konserten med Ghost i morra? Hehe, nei ! Blir en sein kveld på meg ihvertfall Tror ikke de sender hele setlisten, men du får sett en god del ihvertfall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Skulle gjerne sett Volbeat, men de sender kun fra den største scenen ser det ut til, så da ryker nok den muligheten. :/ Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Helt utrolig og nesten så jeg ikke tror det selv; sovnet rett før de startet konserten og våknet når bandet takket publikum... Konserten dukker vel opp på youtube om ikke så altfor lenge. Endret 24. juni 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Nå har jeg jo noen å diskutere dette med; - Hvor lenge tror dere Metallica vil fortsette nå ? - Er vi nær bruddet nå ? - Blir det en reunion konsert MANGE år etter "bruddet" ? - Vil Metallica som band vokse i popularitet etter bruddet ? Vil statusen til bandet bli styrket igjen ? Tenker mye på disse spørsmålene selv for tiden, og har vel kommet frem til at vi har rundt 5 år og 1 plate igjen... Det blir utrolig vemodig, men det må jo komme for en dag. Reunion konserten kommer ganske garantert, og den vil selges ut på rekordtid, ettersom populariteten til bandet styrkes etter bruddet (mine tanker) Korfor iallverden skulle Metallica splittes? De har det jo etter eget utsagn bedre enn noensinne som band? Du bør finne deg noe annet å tenke på Endret 24. juni 2012 av Dragavon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-165qQIplh4&feature=related 2 Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Nå har jeg jo noen å diskutere dette med; - Hvor lenge tror dere Metallica vil fortsette nå ? - Er vi nær bruddet nå ? - Blir det en reunion konsert MANGE år etter "bruddet" ? - Vil Metallica som band vokse i popularitet etter bruddet ? Vil statusen til bandet bli styrket igjen ? Tenker mye på disse spørsmålene selv for tiden, og har vel kommet frem til at vi har rundt 5 år og 1 plate igjen... Det blir utrolig vemodig, men det må jo komme for en dag. Reunion konserten kommer ganske garantert, og den vil selges ut på rekordtid, ettersom populariteten til bandet styrkes etter bruddet (mine tanker) Korfor iallverden skulle Metallica splittes? De har det jo etter eget utsagn bedre enn noensinne som band? Du bør finne deg noe annet å tenke på De har tidligere sagt at det tar på å spille deres type musikk, og at det en dag må ta slutt Men selvfølgelig, dette var før konflikter osv. ble løst. Vi får se ! James sin stemme er jo forøvrig fantastisk for tiden. Spesielt på Fight fire with fire !!! Tror det må være en av de beste vokalprestasjonene til James siden begynnelsen av 90-tallet ! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tror ikke vi er langt unna bruddet. Snakker da om et par år. Ikke fordi de ikke er glad i hverandre eller ikke har gnist igjen, for det har de jo i aller høyeste grad. Men de er jo tross alt nesten 50 år gamle. Jeg vet ikke hva det er, men jeg klarer liksom ikke se for meg at de holder på til de er 60... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Pøh, se på Black Sabbath, Iron Maiden, Saxon, Judas Priest..alle er gamlinger, men turnerer fortsatt annahvert år. Når du aldri har gjort annet er det ikke så fristende å bare sitte på ræva i 20 år plutselig. Endret 24. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå