Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men konserten er jo i Tyskland, teit å skrive amerikansk tid da.

Heldigvis sto lokal tid innafor der igjen, den starter 23:00.

Tysk TV er for øvrig det jævlig dummeste jeg har sett på. Streamen går nå fra festivalen, der ei dame intervjuer artister, og intervjuet er dubba til tysk, men damestemmen er en mann som snakker med ekstra lys stemme, og alle mennene har ekstra dyp stemme. Sikkert samme fyren som har stemmen til begge. Slash som "snakker" tysk med arnold-stemme høres så merkelig ut. De bryr seg heller ikke om lipsyncing, så kjeften bare går i vei, og stemmen passer ikke til det de sier i det hele tatt.

Lady Gaga er også en ekstra lys mannestemme. Smerte...

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå har jeg jo noen å diskutere dette med;

- Hvor lenge tror dere Metallica vil fortsette nå ?

- Er vi nær bruddet nå ?

- Blir det en reunion konsert MANGE år etter "bruddet" ?

- Vil Metallica som band vokse i popularitet etter bruddet ? Vil statusen til bandet bli styrket igjen ?

Tenker mye på disse spørsmålene selv for tiden, og har vel kommet frem til at vi har rundt 5 år og 1 plate igjen... Det blir utrolig vemodig, men det må jo komme for en dag. Reunion konserten kommer ganske garantert, og den vil selges ut på rekordtid, ettersom populariteten til bandet styrkes etter bruddet (mine tanker) :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de slutte? Se på gamle band fra 70-tallet som fremdeles henger sammen og turnerer. Rolling Stones, Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Iron Maiden, Kiss, Motorhead, Saxon, og et utall andre. De kan ingenting annet så de pensjonerer seg ikke når de har fått "nok penger".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...