Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merket ikke noe til disse bassproblemene som folk snakker om. Sto ute til venstre(når du ser mot scenen) kanskje 10 meter fra de røde skrågreiene som er på sidelinja der. Ikke så langt ifra den venstre inngangen til det inngjerda område. Der hørtes lyden helt fin ut.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke Lars som teller opp?

 

Det er Erik fra MetClub Scandinavia som kom opp på scenen. Rundet 100 konserter i år og hadde en lapp/skilt med seg hvor han skrev no sånt som at "100 concerts and never been behind the drumkit", så de slapp han opp på scenen.

Lenke til kommentar

Er jo faktisk ganske utrolig at de har klart å somle vekk alle de pengene de helt sikkert har tjent inn. Hadde de klart å bruke pengene litt fornuftig i sine tidligere år hadde de garantert hatt flust med penger nå. Litt synd egentlig, for det er bedre med et band som er i storform og vil opptre, i motsetning til et band som må gjøre det for å få livet til å gå rundt økonomisk. Da blir det mer som en rutinejobb etterhvert isteden for noe man brenner for og det er synd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes bare det virker litt for utrolig til å være sant at de turnere for å ikke være blakke. Hva har skjedd med pengene de har tjent de siste årene? De sluttet vel ikke å tjene masse penger etter at de stoppet turneen etter Metallica og startet på Load? Selv om Rolling Stone er en god kilde, synes jeg det er litt rart om Kirk faktisk har snakket om pengeproblemer med en journalist.

 

Som Hansoen skriver er det bedre med et band som vil turnere fremfor et som turnere. De fortjener å ta et år fri om de ønsker det.

Lenke til kommentar

Det har nok kostet enormt mye å "brødfø" en hel liten by med folk hver gang de har reist på turne. Massevis av trailere med utstyr, haugevis av sceneriggere (de hadde jo dobbelt opp med scener så ett crew kunne reise til neste by og bygge mens de holdt konsert en anna by), cateringfolk, kamerautstyr, lys og teknikere og alt mulig. Når det da går 4-5 år mellom hver plateinnspilling tørker vel pengene inn av seg selv. Pluss at de selv bor veldig flott og dyrt og er vant til den livsstilen privat.

Lenke til kommentar

Vil nå se det andre veien, at det er bra de "må" på turne og dermed fortsatt er sultne (ikke bokstavelig talt sultne pga matmangel), istedet for å bare leve slaraffenliv resten av sine dager og kaaaaaaaaaaanskje gidde å ta en turne bare for å få denne fordømte fansen til å holde kjeft om det. Eller

 

James: "neeeeeeeeei hva sier dere, skal vi samles og lage en plate snart, eller?"

 

Lars: "Tjaaaaaaaaa, jeg må jo s'gu fylle opp mitt basseng med whiskey igjen, so why not, kunne jo trengt et par nye trommesett til 100000kvm trommerommet mitt"

 

Kirk: "Jeg trenger den nyeste gitaren til 1928329812938129 dollar selv om jeg har alle de andre gitarene i hele verden, og kona maser om at hun bare får $50000 i ukepenger, så vi får vel spille inn noe ræl"

 

Det er jo ikke slik vi vil ha bandet vårt til å bli.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...