medlem-173043 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Balle, Gojira og Metallica var bra! Mastodon på den andre siden.... Ugh, stedet jeg stod hadde værste lyden. Nesten helt forerst til høyre for snakepiten, fy faen helvette for en jævla irriterende bass OG basstromme på alle 3 bandene, men verst var det på mastodon. Jaja, bare å glede seg til eksamen imorgen. Da sto vi på samme plass! Men jeg er takknemlig for at jeg ikke var borti en irriterende person denne gangen! Alle rundt meg var ålreite folk! Digga denne konserten! Ja, jeg digga den siden av scenen, det var ingen irriterende folk Kanskje jeg har møtt noen av dere uten å vite det. Virker som om alle her stod på samme sted:) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg sto på motsatt side, tror jeg. venstre siden av scenen.. (Som man ser på bildene jeg tok som jeg la ut) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Balle, Gojira og Metallica var bra! Mastodon på den andre siden.... Ugh, stedet jeg stod hadde værste lyden. Nesten helt forerst til høyre for snakepiten, fy faen helvette for en jævla irriterende bass OG basstromme på alle 3 bandene, men verst var det på mastodon. Jaja, bare å glede seg til eksamen imorgen. Da sto vi på samme plass! Men jeg er takknemlig for at jeg ikke var borti en irriterende person denne gangen! Alle rundt meg var ålreite folk! Digga denne konserten! Ja, jeg digga den siden av scenen, det var ingen irriterende folk Kanskje jeg har møtt noen av dere uten å vite det. Virker som om alle her stod på samme sted:) hmm.. Kanskje det! Jeg sto hvertfall i hvit gojira-t skjorte og svart caps med ei lav blond dame. hahaha Lenke til kommentar
okamdam Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 jeg sto på høyre side av snakepiten.. helt i enden:) en lang jævel med rødt hår konserten var uansett konge, bedre en telenor arena for 2 årsiden, men ikke bedre en The big four i gøteborg uansett en bra kveld, men synns de var litt gniene med vannet ... var litt vanskelig og få kontakt med vaktene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kul konsert, men det var nok den dårligste av de fire jeg nå har vært på. Har alltid ment at black album er en smule oppskrytt, og det ble bekreftet etter å ha hørt hele greia live. Det er en del gode låter, men også en del kjedelige. Det tok seg opp kraftig mot slutten, Blackened og One satt som et skudd. (bokstavelig talt?) Må si lyden var ganske råtten gjennom hele konserten, særlig på oppvarmingsbandene. Virker som om de som sitter bak miksepulten tror at bass er det eneste som betyr noe i hele verden. Ellers var det en fyr som fant ut at det var for langt å gå til toalettene, så han fant ut at det var like greit å dra fram utstyret midt blant publikum, og tisset utover betonggulvet. Han fikk litt tilsnakk fra en av vaktene for å si det sånn. Merkelig nok virket han ikke veldig full heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hehe, jeg sto ved siden av en kar med 2 i promille som prøvde å pisse i en ølkopp som dama hans holdt. Tror ikke han traff koppen engang. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 http://www.youtube.com/user/rockinrioeuvou/RockinRio Live Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fuck deg, jeg skulle liksom legge meg tidlig Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hadde planer om det samme selv siden jeg egentlig må opp tidlig imorra... Den gang ei Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Eneste plusset akkurat nå er at det er bare tre låter igjen så kan jeg hoppe i bingen. Hadde ikke planer om å sitte oppe nå Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Trøste deg med at det er flere av oss som er trøtte imorra Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Korrekt meg hvis jeg tar feil, men de eneste sangene metallica ikke har spillt live enda er: Attitude Cure Escape Fixxxer Frayed ends Invisible kid My world Prince charming Purify Ronnie Shoot me again Slither Thorn Within Where the wild things are Sanger igjen: Ride the Lightning: 1 Justice: 1 Load: 4 Reload: 4 St. Anger: 4 Total: 14. Håper de får spillt de 14 sangene før de legger opp! Endret 26. mai 2012 av Gitarhm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Metallica kommer til å bli som Black Sabbath. 70-åringer hvis hver turne er "the last tour", også går det 2 år så kommer det rykter om ny turne men Ulrich er uenig med de andre om penger, også kommer det til et forlik med advokatene til de andre og turneen blir noe av like vel, osv osv, men så må konserten i Oslo avlyses fordi James klatra i et palmetre og falt ned og brakk lårhalsen, eller Kirk sin rullator sluttet å virke. Endret 26. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Escape skal de spille i sommer på Orion festivalen til Hetfields store glede Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Haha, de kunne jo holde en egen turne med BARE låtene de aldri har spilt før. Burde vel holde til en setlist på 1,5 time. Endret 26. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Escape skal de spille i sommer på Orion festivalen til Hetfields store glede Hahaha Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Korrekt meg hvis jeg tar feil, men de eneste sangene metallica ikke har spillt live enda er: Attitude Cure Escape Fixxxer Frayed ends Invisible kid My world Prince charming Purify Ronnie Shoot me again Slither Thorn Within Where the wild things are Sanger igjen: Ride the Lightning: 1 Justice: 1 Load: 4 Reload: 4 St. Anger: 4 Total: 14. Håper de får spillt de 14 sangene før de legger opp! Astronomy Attitude Bad Seed Better Than You Cretin Hop Cure Escape Fixxxer The Frayed End of Sanity Free Speech For The Dumb The house Jack built Invisible kid Loverman The More I see My world Prince Charming Purify Ronnie Shoot me again Slither Thorn Within We're A Happy Family Where The Wild Things Are Dette inkluderer coverversjoner og slik også... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hehe, vi så visst på samme liste Men jeg så bort fra covers og slikt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Invisible kid kunne blitt en dritfet låt med bare litt endringer! (live) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hadde en fantastisk opplevelse på onsdag! Synd den alt for høye bassen ødela mye av lydbilde under store deler av konserten, men bortsett fra det var det topp. Kom meg ganske nær scenen på slutten. Var jo nærmest bare å gå hvor man villa innen for den fremste inngjerdinga. http://www.youtube.com/watch?v=r7ua8VtILcc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå