osse-mon waits for alice Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 *sukk* Heldig for henne, da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg blir gammel mann i dag, og jeg ønsket meg M&G eller SP-passes men det gikk ikke, det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er som hver gang Tommy i Tommy&Tigern skriver ønskeliste til nissen. Han slenger alltid noen atomvåpen og kryssermissiler som førstevalg, selv om han vet han ikke får dem. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 gamla Gammer'n Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har sikkert spurt om dette noen ganger for mye nå, men shit au... Noen som vet om det ble noe av den planlagte dvden av Telenor Arena-showene i 2010? Hadde vært morro å sett igjen siste (og første) Metallica-konserten man var på for å gire seg opp enda mer til onsdag Vi som var på konserten 13. april i 2010 fikk jo faktisk høre halve black album. Never, Roam, Sad, Unforgiven, NEM og Sandman. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 De spilte wolf også (den 14.) Also: er det noen her som absolutt ikke har fått tak i billett, men som trenger en? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Skulle gjerne dratt, men jobber ettermiddagsskift og har ikke mulighet til å ta fri. Var sjuk for en ukes tid siden også, så det funker ikke å ta egenmelding Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ah! Bare to dager igjen før det braker løs! Gleder meg som en unge igjen. Nå kan jeg dø dobbelt så lykkelig som forrige gang. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er det sånn at de grenser av en del forerst sånn at det ikke skal bli alt for mye press der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er det sikkert. De vil ikke ha ulykker og folk som blir klemt og trampa ihjel fordi det er alt for mange helt fremst. Lenke til kommentar
Eikill Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som vet når dørene stenges? Stenger de dørene når oppvarmingsbandet begynner, eller når Metallica begynner? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Da satser jeg på å komme inn i den delen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Dørene stenges ikke i det hele tatt. Er strengt tatt ingen dører på Valle Hovin, bare inngangspartier med vakter. Har aldri sjekket om de stopper å slippe folk inn etter konserten startet. Men det er ingen problemer å skippe oppvarmingsbandet og komme når hovedbandet starter, hvertfall. Hvis du har sånn passe peiling på når Metallica starter å spille, da. Pleier å være rundt 20:30-21 med headliner-band. Sist jeg var på VH kom jeg nesten 2 timer etter dørene åpnet, slentra fremover mot scenen og fant meg en helt grei plass rett foran det ene mixertårnet ganske nært scenen, men litt unna den værste mølja. Da sto jeg enda en god halvtime og hørte på bluesmusikk over anlegget før det skjedde noe på scenen. Endret 21. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Payung Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Dette blir digg! 3 år siden siste Metallica-konsert, så nå er det jaggu på tide igjen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sabla god artikkel om norske metalkjenneres forhold til black album, og dens betydning: http://www.nrk.no/lydverket/svart-album-i-varsolen/ Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Da sto jeg enda en god halvtime og hørte på bluesmusikk over anlegget før det skjedde noe på scenen. AC/DC-konserten i 2010? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Den og forsåvidt, men da sto vi i 1,5 time og venta og hørte samme blues-plata 3-4 ganger. Men det var jo fordi bandet ikke kom seg fra Gardermoen tidsnok. Men det bør nok være safe å komme rundt 20. De har ikke lov å gå over 23 pga naboer, og metallica spiller ikke i 3 timer lengre. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Forrige gang jeg var på Valle hovin og metallica holdt de på til nesten klokka 12. Startet vel rundt 2100 tror jeg. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Konsertene som er nå, er på rundt 2 timer, http://www.livemetallica.com/live-music/0,410/Metallica-mp3-flac-download-5-7-2012-Synot-Tip-Arena-Prague-CZE.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå