Bytex Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) På slutten av mai blir det ikke skikkelig mørkt før etter 22. Så det skjer nok ikke. Konserter starter vanligvis i fullt dagslys, så blir det mørkere og mørkere utover. Når Maiden var på Valle Hovin, var det som om det var timet perfekt, det ble helt bekmørkt (overskyet også) like før de spilte Fear of the Dark mot slutten av settet Endret 10. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har 2 billetter til konserten på Valle Hovin 23.mai til salgs. Selges selvfølgelig til ordinær pris! Ta kontakt på PM! 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Du skulle sagt i fra litt tidligere så kunne jeg ha kjøpt dem Jeg har to stk såkalte "bilettforsikringer". Hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er vel om det skulle vise seg at det er "overbooket" eller noe i den duren skjer er du sikret å komme inn uansett, altså, du kommer inn uansett hva som skjer Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg hadde tenkt å møte opp tidlig og få god plass og greier. BUT WAIT. Jeg har eksamen til halv tre den dagen. I Drammen. Det gjør vondt i hjertet mitt. Kanskje jeg klarer å smiske meg gjennom køen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 HVIS jeg kommer opp i norsk er det skriftlig bokmål 23, og nynorsk 24. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Fikk tak i billetter til pålydende. Gleder meg nå.... Noen som vet hvem som er oppvarmingsband? Edit: Så i førstepost at det er Gojira. Men før så var det flere band? Endret 13. mai 2012 av chevyz28 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det står i førstepost. Haha, så på video av my friend of misery, han sang første linja feil! "Still stood there screaming" istedenfor "You just stood there screaming". Ikke så veldig stor feil, men syns bare det var litt morsomt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Da er førsteposten oppdatert litt Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten Kommer an på hvor langt du vil gå Det tar en 45 minutter, ca. Og det er et stykke - http://g.co/maps/6s47k 1 Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten Kommer an på hvor langt du vil gå Det tar en 45 minutter, ca. Og det er et stykke - http://g.co/maps/6s47k Hehe, da må jeg vel bare jogge litt... får ta det som trening;) Så håper jeg at jeg ikke blir ranet på veien. Hører så mye vondt om dere oslofolk ! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Oppi norsk eksamen Jaja, sånn er livet. Åssen er det med parkering rundt der? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 La oss håpe de ikke spiller LuLu ^^ Trolololol Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten Kommer an på hvor langt du vil gå Det tar en 45 minutter, ca. Og det er et stykke - http://g.co/maps/6s47k Hehe, da må jeg vel bare jogge litt... får ta det som trening;) Så håper jeg at jeg ikke blir ranet på veien. Hører så mye vondt om dere oslofolk ! Det er VELDIG mye enklere å bare gå til Oslo S (1 minutt unna operaen) og ta en t-bane til Helsfyr. Derfra er det få minutters gange til Valle Hovin. Du risikerer å gå deg bort mange ganger på 45 minutter i Oslo-gatene når du ikke er kjent. Og du skal tross alt stå på valle hovin i MAAAAAAAAAAAANGE timer, å slite seg ut på en joggetur er kanskje ikke så lurt? Og å jogge rett etter en svær biffmiddag er vel heller ikke optimalt? Det er ingen parkeringsmuligheter rundt arenaen, for å hindre trafikkork og enorme co2-utslipp når 20000 biler skal hjem fra fotballkamp samtidig e.l. Endret 17. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Åssen er det med parkering rundt der? Nær umulig. Rett og slett bare å glemme det! Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 snip* snip* snip* Det er VELDIG mye enklere å bare gå til Oslo S (1 minutt unna operaen) og ta en t-bane til Helsfyr. Derfra er det få minutters gange til Valle Hovin. Du risikerer å gå deg bort mange ganger på 45 minutter i Oslo-gatene når du ikke er kjent. Og du skal tross alt stå på valle hovin i MAAAAAAAAAAAANGE timer, å slite seg ut på en joggetur er kanskje ikke så lurt? Og å jogge rett etter en svær biffmiddag er vel heller ikke optimalt? Det er ingen parkeringsmuligheter rundt arenaen, for å hindre trafikkork og enorme co2-utslipp når 20000 biler skal hjem fra fotballkamp samtidig e.l. Takker ! Da gjør jeg det Nei, kobinasjonen av biff og jogging er nok ikke helt optimalt vil jeg tippe ! Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/justin_bieber_metallica_fan.html Fikk noen med seg denne ? - Nå skal dere forresten ha fått svar på om dere får treffe karene Jeg for min del, vant ikke denne gangen... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Ikke snake pit passes, og ikke m&g Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Veninna mi vant Snakepit passes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå