Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

På slutten av mai blir det ikke skikkelig mørkt før etter 22. Så det skjer nok ikke. Konserter starter vanligvis i fullt dagslys, så blir det mørkere og mørkere utover.

Når Maiden var på Valle Hovin, var det som om det var timet perfekt, det ble helt bekmørkt (overskyet også) like før de spilte Fear of the Dark mot slutten av settet :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står i førstepost.

Haha, så på video av my friend of misery, han sang første linja feil! "Still stood there screaming" istedenfor "You just stood there screaming". Ikke så veldig stor feil, men syns bare det var litt morsomt :p

Lenke til kommentar

Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten ;)

Kommer an på hvor langt du vil gå :p

Det tar en 45 minutter, ca. Og det er et stykke - http://g.co/maps/6s47k

Hehe, da må jeg vel bare jogge litt... får ta det som trening;) Så håper jeg at jeg ikke blir ranet på veien. Hører så mye vondt om dere oslofolk !

Lenke til kommentar

Er det gangavstand fra operaen til Valle Hovin ? Har hotell rett ved siden av operaen:) Ja, og stortingsgata også, skal ut å spise meg en stor biff for å overleve helt i fronten ;)

Kommer an på hvor langt du vil gå :p

Det tar en 45 minutter, ca. Og det er et stykke - http://g.co/maps/6s47k

Hehe, da må jeg vel bare jogge litt... får ta det som trening;) Så håper jeg at jeg ikke blir ranet på veien. Hører så mye vondt om dere oslofolk !

Det er VELDIG mye enklere å bare gå til Oslo S (1 minutt unna operaen) og ta en t-bane til Helsfyr. Derfra er det få minutters gange til Valle Hovin.

Du risikerer å gå deg bort mange ganger på 45 minutter i Oslo-gatene når du ikke er kjent. Og du skal tross alt stå på valle hovin i MAAAAAAAAAAAANGE timer, å slite seg ut på en joggetur er kanskje ikke så lurt?

Og å jogge rett etter en svær biffmiddag er vel heller ikke optimalt?

Det er ingen parkeringsmuligheter rundt arenaen, for å hindre trafikkork og enorme co2-utslipp når 20000 biler skal hjem fra fotballkamp samtidig e.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

snip*

snip*

snip*

Det er VELDIG mye enklere å bare gå til Oslo S (1 minutt unna operaen) og ta en t-bane til Helsfyr. Derfra er det få minutters gange til Valle Hovin.

Du risikerer å gå deg bort mange ganger på 45 minutter i Oslo-gatene når du ikke er kjent. Og du skal tross alt stå på valle hovin i MAAAAAAAAAAAANGE timer, å slite seg ut på en joggetur er kanskje ikke så lurt?

Og å jogge rett etter en svær biffmiddag er vel heller ikke optimalt?

Det er ingen parkeringsmuligheter rundt arenaen, for å hindre trafikkork og enorme co2-utslipp når 20000 biler skal hjem fra fotballkamp samtidig e.l.

Takker ! Da gjør jeg det :) Nei, kobinasjonen av biff og jogging er nok ikke helt optimalt vil jeg tippe !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...