osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Haha, det har du nevnt før Synes turboneger var jævlig bra i 2007. Det var den opplevelsen som fikk meg til å like Turbo in the first place Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Da er jeg meldt opp til meet and greet, og snakepit Noen andre konkurrenter ute å går ? Endret 3. mai 2012 av killthenavy 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Håper Gojira spiller mye av det nye album som kommer ut i Juni! De burde hvertfall spille L'enfant Sauvage! Og Mastodon syns jeg kan spille noe fra det nye albumet, de og! Håper virkelig på "The Sparrow"! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Påmeldt til M&G og snakepit jeg også! Dette blir min 10. metallicakonsert, hadde vært kult med en liten seier 1 Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Blir min 10 ende å. Så hadde vært kult ja : D 1 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skal jeg være helt ærlig synes jeg aldri Metallica har hatt et veldig bra band som oppvarming på sine turneer. Metallica har jo hatt Anthrax, Megadeth og Slayer som oppvarmings band Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 I 1991-92 hadde de også Guns'n'Roses som oppvarmingsband Det var omtrent bare de to gigantene som solgte ut stadioner på den tiden. Double bill turneen er legendarisk. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Da har jeg henta bilettene mine. Selgeren var faktisk så grei at han tok på seg frakt -og oppkravsgebyr samt sendte med 2 stk biletter som sa "Bilettforsikring". Hvordan funker dette? Skal jeg være helt ærlig synes jeg aldri Metallica har hatt et veldig bra band som oppvarming på sine turneer. Metallica har jo hatt Anthrax, Megadeth og Slayer som oppvarmings band Haha, good one! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Skal jeg være helt ærlig synes jeg aldri Metallica har hatt et veldig bra band som oppvarming på sine turneer. Metallica har jo hatt Anthrax, Megadeth og Slayer som oppvarmings band Haha. Ventet på den kommentaren der Joda, kan selvsagt inkludere resten av Big4 (er jo teknisk sett oppvarming for Metallica): Slayer er som alltid en sikker vinner. Anthrax gjør en veldig god jobb (aldri vært noen kjempestor fan, men har en del veldig bra sanger), men gikk glipp av de i Polen pga M&G (at det var et stort øyeblikk i livet mitt er en underdrivelse). Megadeth har jeg aldri likt (ikke bare pga sutringa til Dave), men de er bra som bakgrunnsmusikk når man trenger en øl-pause EDIT: @ Bytex: GnR hadde jeg, for å være ærlig, glemt. Men klart, de har hatt bra oppvarmingsband. Men nå tenkte jeg på de gangene jeg har sett Metallica Endret 4. mai 2012 av Bilael Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 I 1991-92 hadde de også Guns'n'Roses som oppvarmingsband Det var omtrent bare de to gigantene som solgte ut stadioner på den tiden. Double bill turneen er legendarisk. Det ble nok med den gangen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 I morgen braker touren løs!!! May 7, 2012 Synot Tip Arena With Special Guests: Machine Head & Gojira Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Blir vel villt i kveld kan jeg tenke meg! Tsjekkerne kan det med stemning ihvertfall. Se til å få lagt ut videoer av verdenspremierene så fort de blir lagt ut, så vi russen som er ute å fester kan få det med oss Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeg vil i snake pit: Endret 7. mai 2012 av osse-mon waits for alice 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 The Shortest Straw is blasting out the Synot Tip Arena right now! The set started with Lites and Puppetz. Bellz is next! and soon.... The Black Album! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvem faen har tid til å stå og twitre på mobilen mens man er på metallica-konsert? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Er det noen som twitrer? http://www.metallica.com/metontour/20120507-tourjournal2.asp De legger ut fortløpende på www.metontour.com..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Åja. Så for meg en fyr midt i mengden som står og roper "SHUT UP AND STOP MOVING!! I'M ON TWITTER DAMMIT!!!" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Metclub/Metallica har lagt ut setlist fortløpende i mange år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå