Marbash Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Noen som er med på Forumtreff i Oslo før konserten? Hvis det viser seg at det er bill. ledig når jeg får lønning, så er det ikke umulig at jeg blir med på noe sånt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Noen som er med på Forumtreff i Oslo før konserten? Hvis det viser seg at det er bill. ledig når jeg får lønning, så er det ikke umulig at jeg blir med på noe sånt. Det blir nok utsolgt på under timen, så hvis du har veldig lyst ville jeg hørt om noen kamerater kunne lagt ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat. Til Metallica å være er faktisk ikke 24k så veldig mye Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat. Til Metallica å være er faktisk ikke 24k så veldig mye Til å være innendørs i hvertfall Men det blir to billetter i morgen, så får vi håpe at kompisene mine klarer å lure Bilettservice til mandagen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Fordi at flest Metclub-medlemmer skal få kjøpt. Det er jo trossalt dem og ikke kompisene til noen med medlemsskap som skal få gleden av presale. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst.... Fordi at flest Metclub-medlemmer skal få kjøpt. Det er jo trossalt dem og ikke kompisene til noen med medlemsskap som skal få gleden av presale. Men det er gay å bare ta med seg en kompis, man må ha flere med Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvis noen som er med i metclub ikke har noen å dra med så er jeg meget klar for date den 13? :=) anyone? Uansett kjønn Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Men det er gay å bare ta med seg en kompis, man må ha flere med Du skal på en konsert hvor svette menn står som sild i tønne, og du finner det gay å bare ha med en kompis? Da må jo gigen være Men-Mayhem! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Tror billettservice har oppdatert serverne sine Fikk opp noe sånt når jeg gikk inn på sida dems i 8 tida Lover bra det! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Søren.. er jo på jobb i kveld klokka 6, når MetClub pre-sale begynner.. uten mulighet til å få kjøpt via pcen min der.. Argh Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Søren.. er jo på jobb i kveld klokka 6, når MetClub pre-sale begynner.. uten mulighet til å få kjøpt via pcen min der.. Argh Det starter jo klokka 9 nå om en halvtime tor, 19.11.09 kl.09:00 Presale iallefall. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Er det ikke 09:00 AM Pacific at det starter da? ~ 18:00 pm GMT Oslo trodde jeg.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 På billettservice står det tor, 19.11.09 kl.09:00 Og på metallica.com står det Met Club presale begins on Nov 19 at 9am local time and ends Nov 20 at 3pm local time. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Aha, så bra! Regna med at MetClub.com skrev local time i sin favør. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Uff, dette blir spennende. Dette må gå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Er det noen direktelink dit i år? Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Billetter er ikke tilgjengelige for øyeblikket. Sjekk igjen snart. Hva skjer? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå