osse-mon waits for alice Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Jeg gikk ikke til Røde kors. Ville ikke miste plassen. Var DRITSLITEN jeg også, men faen det var verdt det etter at Rob gav meg plekter i hånda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Har vært i den situasjonen en gang jeg også, på min første Maiden-konsert i Oslo Spektrum i juli på 00-tallet en gang. Det var sånn 30+ ute og minst 45+ innendørs, og en bitteliten trekk fra et par åpne dører helt bakerst i lokalet. Og jeg skulle på død og liv stå helt fremme i scenekanten, mens publikum dytta hverandre sideveis og bak og fremover uten at man hadde kontroll i det hele tatt. Husker Bruce sa mellom to sanger at publikum på de fremste radene måtte roe ned litt, siden det var små mennesker her fremme også og veldig varmt. Jeg slåss mest med å holde meg på beina og dytte vekk folk enn å faktisk nyte showet. Han retta spesiellt blikket mot en svær MC-fyr som sto og herja noe voldsomt rett foran seg, og sa "i see you, motherfucker" til massiv jubel. Han ble nok litt flau. Man ble bare løfta av beina og dratt en eller annen vei, og svetten spruta fra alle porer..etter det har jeg plassert meg litt lengre bak, men fortsatt så nært at jeg kan "ta av" uten å bli sett rart på. Endret 19. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 The Snake Pit Returns!! As you may have heard, the theme of our summer trek through Europe is celebrating the 20th anniversary of the release of the Black Album by playing it in its entirety at all 16 shows. And what would a tour of the Black Album be without a snake pit???? For those of you who were with us almost 20 years ago for the summer of ’92-’93 tours, you might recall that diamond shaped pit extending from the middle of the stage, well it’s baccccckkkk for our little summer vacation! Met Club members with floor/front section tickets (it varies by venue) are eligible to win passes to watch from the snake pit at all shows on the European tour this summer with the exception of Rock Am Ring on June 2, where local production constraints prevent us from setting the snake pit up. May 23 - June 10 Shows Enter starting May 3 at 9am Pacific time. Entry ends May 17 at 9am Pacific Time. Winners will be emailed May 17 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det er nå jeg angrer på at jeg ikke fornyet abonnementet, men jeg hadde sikkert ikke vunnet uansett. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Gosh, så denne på nyeste innlegg og tenkte "kult", så er det tre hundre sider. Tror ikke jeg leser igjennom likevel But I'm going! 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Hehe. Det er en tråd som har vært her en stund Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Arh...vanskelig å få tak i biletter det skulle være da! Jævla slanger som skal ha så mye mer enn orginalprisen altså...faen! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Føler med deg bordplate, slet også med det før den forrige konserten, da fettern min ringte 2 måneder før konserten og lurte på om jeg ville være med. Kan også nevne at jeg ble rundlurt av slaskene her, da de sa det var 18 år aldersgrense. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Edit: Fikk selvfølgelig biletter vettu! Da blirre metall på Bordplate også da! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det er nå jeg angrer på at jeg ikke fornyet abonnementet, men jeg hadde sikkert ikke vunnet uansett. Er ikke for seint.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Føler med deg bordplate, slet også med det før den forrige konserten, da fettern min ringte 2 måneder før konserten og lurte på om jeg ville være med. Kan også nevne at jeg ble rundlurt av slaskene her, da de sa det var 18 år aldersgrense. JEg kan seriøst ikke huske at noen her har sagt noe slik.. Det har ikke stått på noen av billettene siden 2007 heller. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 I utganspunktet er det vel 18 fordi det er utsalg av alkohol, men jeg kom fint inn i på Telenor. Tror nesten jeg kunne kjøpt selv fordi det var så mye kaos og kø at det hadde vært idiotisk å sjekke id'en til alle. På Snoop-Dog konserten i Oslo var det riktig nok en annen låt. Da var det strengt på å få kjøpt seg øl! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Føler med deg bordplate, slet også med det før den forrige konserten, da fettern min ringte 2 måneder før konserten og lurte på om jeg ville være med. Kan også nevne at jeg ble rundlurt av slaskene her, da de sa det var 18 år aldersgrense. JEg kan seriøst ikke huske at noen her har sagt noe slik.. Det har ikke stått på noen av billettene siden 2007 heller. Noen sa det, men bare for å kødde med meg, var 15 og kom lett inn . Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen som har greie på gode løsninger om en kommer med bil og hvordan det funker med hotell? Ingen fare å ta t-banen - men finner ikke helt at hvilke baner som er best? Noen anbefalinger på hotell som også har parkeringsplass og ikke alt for høyt på pris? Takker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vel, don't count on it. Hvis de plutselig har bestemt seg for å sjekke leggen din i døra fordi du ser veldig ung ut, er det surt å måtte luske ut av køen og tape 600,- på billetten. Men vanligvis klapper de bare nedover buksa og sjekker ryggsekk for ulovlige ting og vinker deg videre. De har ikke tid å sjekke leg på 30000. I baren gjør de det, da. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hvor er det greit å parkere ved valle hovin? Eller i nærheten Endret 26. april 2012 av graslauk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvordan er det å kjøpe billetter på finn osv? Ulovlig? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er lov å kjøpe billetter via finn og sånt. Men prisen skal være som utsalgspris. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 En billett er en billett. Har du en, kommer du inn. Har du ikke, kommer du ikke inn. Ingen vet eller bryr seg om hvor du kjøpte den. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er lov å kjøpe billetter via finn og sånt. Men prisen skal være som utsalgspris. Var et par jævler som forsøkte seg av de jeg spurte etter. Var en jævel som var frekk nok til å kreve 1800 for en bilett! Det er det ikke verdt. Og for det andre irriterer det meg at de skal gjøre penger på å selge opplevelser de selv ikke får brukt. De skal være glad de ikke kaster pengene ut vinduet ved å la de samle støv på bordet. Men uansett. Hva er raskeste og mest effektive vei til Valle hvis man er midt i spikersuppa? Buss, gange, trikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå