killthenavy Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/james_hetfield_its_come_to_that_time_we_cant_be_metallica_anymore.html Triste saker.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hadde det kommet en annen dato hadde jeg kanskje trodd dem. No word yet on who would fill in the bass and drum slots. Hetfield has admitted to having a strong respect for keyboardist **** from Children of Bodom, which could be a possibility. :D Endret 1. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Haha, jeg luktet lunta med en gang Har prøvd å lure folk i hele dag, men det fleste ser ut til å ha en dårlig dag... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Hvis man leser mere enn overskrifta skjønner man jo ugler i mosen. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 http://www.ultimate-...ca_anymore.html Triste saker.... Dette er faktisk for alvorlig til å spøke med. Fy, Metallica! 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Har konserten fra Seattle '89 stående på i bakgrunnen nå, hadde nesten glemt hvor fet den konserten er. Får jo nesten ikke gjort det jeg skulle holde på med 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Går sterkt ut fra at det er gjengen på ultimateguitar.com som lagde spøken, ikke metallica selv. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Det er vel bare ståplasser på Balle Hovin? Fortsatt interessert i biletter om tilgjengelig her inne... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Jepp, kun ståplasser. Men det er en liten betongtribune man kan sitte på for å hvile beina. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Har kun vært på Valle Hovin én gang, det var når Metallica var der i 2007. Er det vanlig at de har et område foran, som de sperrer av når det har blitt fylt opp? Kom akkurat tidsnok i 2007, og kom ganske nært scenen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Takk, da var det avklart. Men for å gjenta: Interessert i 2 stk biletter til Valle Hovin! Skrik ut om du verper på noen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Har kun vært på Valle Hovin én gang, det var når Metallica var der i 2007. Er det vanlig at de har et område foran, som de sperrer av når det har blitt fylt opp? Kom akkurat tidsnok i 2007, og kom ganske nært scenen. Er vanlig det ja, det er av sikkerhetsmessige grunner så det ikke pakkes altfor tett med folk helt fremst. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Takker. Jeg skal ihvertfall være der tidlig nok til og komme inn der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Fint det, men pass på å få deg et SKIKKELIG måltid før du drar oppover og står 4 timer i kø. Det er noen pølseboder inne på stadion, men siden du skal ha plass innenfor den sonen kan du ikke stikke av når du vil. Så da blir du fort stående 4-5 timer inne på stadion også uten mat, og ender opp med å svime av foran scenen midt under konserten. Det er det som er hovedårsaken til at folk besvimer på konsert. De har stått hele dagen i kø uten å få i seg mat, stimer frem til scenen og venter der i flere timer før showet begynner, så kollapser bare kroppen når trengselen blir enorm der fremme. Flatfyll er vel grunn nummer to. Endret 17. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Jeg pleier å spise et stort måltid før jeg drar på konsert. Dette blir min 10. metallicakonsert, og jeg har vært nær ved å besvime én gang, og det var konsert nummer to i telenor arena := Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Hehe, er ikke så urutinert selv om det bare er andre gang på Valle Hovin. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Var vel neppe dehydrering/sult som forårsaket avsviming i Telenor Arena. Makan til idiotopplegg når de ikke kan ventilere skikkelig pga naboene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Ja, det er jeg enig i. Jeg var tørst, men ikke uttørret. Var GRISEVARM, og da James pauset i Battery, rett før soloen, og ropte: Are you alive? How does it feel to be alive? THEN SHOW ME!!! *solo* Da tok vi litt av på gulvet, og jeg innså at jeg hadde to valg. Stå stille, eller besvime! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Samme opplegget når Iron Maiden spilte der i juli. Det var så varmt inne i arenaen at fuktigheten og svettelukta bare slo deg i ansiktet som en vegg når du kom innenfor dørene. Og drikkebarene var helt bakerst i lokalet, og usannsynlig overpriset, og tok kun sedler. Sendte lillebror ned for å kjøpe et par glass vann, han kom tilbake med 2 lunkne plastkrus og 80,- fattigere. Man orker jo knapt bevege på seg når det er så hinsides varmt. Eneste ventileringa jeg så var et par tynne slits i taket. Endret 18. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Husker Røde Kors delte ut gratis isvann under konsert nr 2 sist. Hadde stått helst fremst uten noe å drikke fra dørene åpnet til slutten av Shortest Straw. Da klarte jeg og kompisen min ikke mer og gikk å drakk så mye vi klarte. Spesielt jeg var utslitt da jeg hadde stått hele konserten dagen før også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå