osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Sist det var Valle Hovin-konsert, hadde jeg tenkt å bare droppe det siden det var utsolgt. Men så posta en forumfyr at han hadde en billett til overs, dagen før, jeg sendte PM, og dro innover og møtte han i billettkøen. Done deal. Jeg gjorde det før både valle og koengen. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Jo, klart at billetthaier er mitt eneste valg. Det jeg mente var at jeg ikke skal la meg tyne for 800 gryn pr. bilett bare fordi det er utsolgt. Men ser det er mange som selger på Finn så det er nok ikke noe problem. Da var det bare å skrape sammen penga da! Og er du medlem i MetClub pleier det ofte å være noen som har en billett til overs eller kjenner noen som har en til overs. Bare å følge med på forumet og gripe sjansen om den byr seg. Lykke til Alltids noe på Finn, men økonomisk burde det vel være siste utvei. Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Humm... Ikke noe jeg har anledning til å dra på Ot: Noen andre som synes James ser utrolig gammel ut for tiden ? Bare de siste månedene Synes James ser yngre ut nå enn på lenge. Gått klart i ned i vekt også. Synes han ser bra ut. Bedre enn på lenge, men med mer grått Han har nok dratt litt på åra den sista tida... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Han har bare fått en level up! Mannen ser bedre ut enn på lenge!!! 1 Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Han har bare fått en level up! Mannen ser bedre ut enn på lenge!!! James er fortsatt mitt store forbilde uansett Synes han minner veldig om meg selv ! (ikke det at jeg har i nærheten av noen av hans styrker på gitar, men jeg jobber med saken) Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 James er et stort forbilde for meg selv også, synes det er helt rått å se ham spille og høre ham synge men ble litt skremt da jeg så noen bilder av ham fra 2012. Synes han ser sliten ut, men det kan være som du sier at han har gått opp i level og er enda ett hakk bedre. Gjenstår å se, har de spilt noen gigs i 2012 enda? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 James er et stort forbilde for meg selv også, synes det er helt rått å se ham spille og høre ham synge men ble litt skremt da jeg så noen bilder av ham fra 2012. Synes han ser sliten ut, men det kan være som du sier at han har gått opp i level og er enda ett hakk bedre. Gjenstår å se, har de spilt noen gigs i 2012 enda? Nei, første er i starten av mai. Oversikt her Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Nei, første er i starten av mai. Oversikt her Aha! Tusen takk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Tror de koser seg og øver mot orionmusicandmore og touren før denne for tiden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Kult video fra den første Metallica konserten jeg var på http://www.youtube.com/watch?v=4icEmUZW2Kk 23.11.96 Endret 28. mars 2012 av Manx 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2012 Kult video fra den første Metallica konserten jeg var på http://www.youtube.com/watch?v=4icEmUZW2Kk 23.11.96 Dude, jeg var ikke ett år da en gang Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg var 14... Ikke veldig glad i metallica da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Og da følte jeg meg gammel igjen, var vel 19 den gangen... De hadde en scene som kollapset på den turneen der. Lysmastene knakk sammen, et par av lysgutta datt ut og ble hengende over scenen. På den plattformen som James går over under låta så kom det plutselig ut en en kar fra under scenen i full fyr som løp over den plattformen og over store deler av scenen. Hvis jeg ikke husker helt feil så var under Enter Sandman det skjedde. Lyden startet å skurre lysene blinket også ble alt mørkt og stille. Så kommer gutta ut, da henger det fire enkle lyspærer som de må skru på med å trekke i en snor som henger under lyspæra. Lars sin startet å svinge så den korte jævelen slet litt med å få tak i snora Så drar de en låt stående under hver sin enkle lyspære, husker ikke låten i farten. Var en meget bra konsert, det gjorde vondt i ørene en uke etter på. Satt på rad 2 på tribuenen rett foran den største jævla klasen med høytallere som hang 15 meter rett foran meg. Edit: Det kan vel hende at de fullførte Sandman, etter at alt gikk til "helvete" når jeg tenker meg om. Litt usikker, er jo faen meg lenge siden Endret 30. mars 2012 av Manx Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Folk som ikke minst gikk på barneskolen når Black Album kom ut, kan bare holde kjeft (ikke helt seriøst ment, da ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg gikk i ungdomsskolen OG hadde svart dongerijakke full av Skid Row-merker. Når black album kom ut sto jeg i kø utafor en platebutikk med masse andre folk for å kjøpe kassettpakken. Morsomt å se folk komme springende ut av butikken for å slenge kassetten i bilstereoen og spille max volum med åpne vinduer. Those were the days. 1 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Og da følte jeg meg gammel igjen, var vel 19 den gangen... De hadde en scene som kollapset på den turneen der. Lysmastene knakk sammen, et par av lysgutta datt ut og ble hengende over scenen. På den plattformen som James går over under låta så kom det plutselig ut en en kar fra under scenen i full fyr som løp over den plattformen og over store deler av scenen. Hvis jeg ikke husker helt feil så var under Enter Sandman det skjedde. Lyden startet å skurre lysene blinket også ble alt mørkt og stille. Så kommer gutta ut, da henger det fire enkle lyspærer som de må skru på med å trekke i en snor som henger under lyspæra. Lars sin startet å svinge så den korte jævelen slet litt med å få tak i snora Så drar de en låt stående under hver sin enkle lyspære, husker ikke låten i farten. Var en meget bra konsert, det gjorde vondt i ørene en uke etter på. Satt på rad 2 på tribuenen rett foran den største jævla klasen med høytallere som hang 15 meter rett foran meg. Edit: Det kan vel hende at de fullførte Sandman, etter at alt gikk til "helvete" når jeg tenker meg om. Litt usikker, er jo faen meg lenge siden Det var under Cunning Stunts i 1997. Hele konserten ligger på YouTube. Enig i at det er en bra konsert. http://www.youtube.com/watch?v=bwbvUecjqfg Endret 30. mars 2012 av VikingF Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Morsomere å se det live Med det stemmer det er vel fra den turneen der. Endret 31. mars 2012 av Manx Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Morsomere å se det live Med det stemmer det er vel fra den turneen der. Ja, det tviler jeg ikke på. Jeg har alltid lurt på om publikum ble informert om at det ville skje et slikt stunt på forhånd. Hvis dere ikke ble informert så er jeg overrasket over at det ikke brøt ut mer panikk enn det vi ser i YouTube-videoen, og det høres veldig merkelig ut sikkerhetsmessig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg vist ikke noe og det var ingen informasjon (heldigvis) for det var ganske tøft når det skjedde Men du skjønner at det er en del av showet for gutta er ikke så gode skuespillere Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg vist ikke noe og det var ingen informasjon (heldigvis) for det var ganske tøft når det skjedde Men du skjønner at det er en del av showet for gutta er ikke så gode skuespillere Hadde det brutt ut panikk og folk hadde blitt trampet ihjel (som ikke er et altfor usannsynlig scenario når store folkemengder får panikk) så hadde det nok blitt en del leven. Men det gikk heldigvis bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå