osse-mon waits for alice Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Musikken suger uansett svett hesteballe, uansett dop eller ikke. Ser metallica nå skal til Praha og Beograd også. Er vi sist på leg'et? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Vel, jeg drar ikke på konsert for å stå og være sur og grinete fordi jeg ikke liker et av oppvarmingsbandene, så jeg gjorde det beste ut av det. Det var Ville Vallo sin oppførsel på scenen som ødela for dem. Han kikka i bakken eller mumlet noe om å fuck off i mic'en mellom låtene. Jeg sto såpass nært at jeg så hvor flaue de andre i bandet ble av enkelte ting han lirte av seg. Endret 23. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Egentlig var det ganske underholdende, og uansett hvor patetisk han var, fikk han opp temperaturen hos publikum. Synd at turbo gikk på først, turbo herja. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Obey Your Master Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som vet hvilket tidspunkt "happeningen" i morgen vil skje i norsk tid ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Pluss på 9 timer på vår tid så er du i mål. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilken happening? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Håper på at gutta kommer til Norwegian Wood Endret 7. februar 2012 av jajamensen Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Pluss på 9 timer på vår tid så er du i mål. Takker Er ikke så altfor lenge til da ! Hvilken happening? Metallica skal komme med en stor kunngjørelse idag. Ligger en teaser ute på metallica.com. Den avslører lite... Vi venter i spenning Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg tror også det er at de skal spille på en eller flere festivaler... Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Til de som skulle være i tvil, så blir det 20.00 presis (norsk tid). Nå skal vi se her, jeg er ganske sikker på at kunngjørelsen er en av disse; -3D film, som omhandler "veien til Metallica". Altså en slags biografi om alle medlemmene. Pluss konsert - You havent seen them... ON THE MOON ! - You havent seen them... BIGGER ! Mustaine joiner igjen ! - Eller "bare" info om det nye albumet Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Tror det er om filmen også kanskje, ja. Den hadde jeg glemt... Er tre kvarter til, så er litt spent Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Nå har live-streamen kommet opp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Evt er det "we're working with Leonard Cohen for another AWESOME album" 2 Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Etter å ha tenkt meg om, så tror jeg det kan være en turne med Megadeth ! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Eller Unforgiven 4. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hva med "After much soul searching, we've all decided that Metallica should quit, and spend the rest of our lives spending all our billions of dollars with our families. Thank you for your support." Endret 7. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.livestream.com/metallica Tror metallica skal avholde egen festival... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Tror det var det siste showet de hadde på The Filmore at Lars sa de skulle annongsere ett eller annet stort for 22 og 23 juni/juli i statene, regner med at det er det det gjelder. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Komigjenda! Dere er treige på livestreamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå