Gitarhm Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 8:26 James: Ey Lars, look at me, im soloing! Lars: Sorry bro, gotta concentrate Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ganske bra, men som nevnt, noen burde fortelle dem at phaser på vokal er den dårligste ideen siden Hitler sa til generalene sine "Fuck Stalin, vi tar ham også". Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Håper Limp Bizkit åpner for dem. Da hadde det kanskje vært en grunn å komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg går ut i fra at du kødder, selv om ironi og sarkasme på nett er litt vanskelig å skjønne noen ganger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 "grunn å komme". Litt morsom frasering med tanke på at Limp Bizkit er slang for "kjeks med sæd", som amerikanske skolefjotter brukte som "initiation" i frathouses og slikt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ALDRI gletet meg så mye til en konsert tidligere som det jeg gjør nå... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Deilig, har fått skaffet meg billetter. Dette kommer til å bli sykt fett. Mye metallica fremmover for å varme opp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8Sn1QJW696U Herlig Lars øyeblikk i starten. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Herlig Lars øyeblikk i starten. Ler like mye av den i dag, som jeg gjorde i 2008, er så sykt bra Tidenes gjennomgang av forskjellige ansiktsuttrykk på kort tid, haha! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) https://www.livemetallica.com/appetizer.aspx?show=398 Show #1 ligger ute... Endret 17. desember 2011 av osse-mon waits for alice Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Sitter her og hører på Live Shit: Binge & Purge. Fy faen så bra Metallica var på den tida. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Drit i Live Shit: Binge & Pruge. kjør på med No Life 'til Leather! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Drit i Live Shit: Binge & Pruge. kjør på med No Life 'til Leather! Live Shit var nok den beste konsertturneen Metallica til nå har hatt. De var litt for urutinerte før den tid. Selv om det også har sin sjarm vel å merke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Live Shit var de første ordentlige liveopptakene jeg hørte av Metallica. Det jeg hadde før var bootlegs av svært varierende kvalitet. Svindyre var de også i platebutikkene. Men trippel-CD'n i Live Shit-boksen var som gull. Endelig en hel, LANG, Metallica-konsert med topp lyd. Omtrent som åpenbaringen Hell on Wheels var for Manowar-fans som aldri hadde hørt et ordentlig liveopptak før da. Endret 18. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Live Shit var nok den beste konsertturneen Metallica til nå har hatt. De var litt for urutinerte før den tid. Selv om det også har sin sjarm vel å merke. Ser ikke hvordan urutinert skal være noe negativt. Det jeg har sett av veldig gamle Metallica-klipp har vært bortimot tusen ganger fetere, og i motsetning til f.eks Live Shit så har det ikke vært kjedelig. Samme med Slayer- og Exodus-klipp fra 85 (Ultimate Revenge), Death (Ultimate Revenge 2) osv. Langt bedre enn det de har vært etter det. Så det å være urutinert trenger virkelig ikke å være noe negativt, i alle fall ikke for min del. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Metalhipster 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Tidenes metalhipster. Ikke at jeg vet hva det er, men det høres da kult nok ut. Så derfor velger jeg å si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) En metalhipster er vel typen som MÅ slutte å like et band med en gang det blir populært. Fordi det ikke er underground lengre, og dermed sellouts. "Altså, jeg digga Guns'n'Roses FØR appetite for destruction kom ut, demoen fra 1987 er driiiiiitfet" "Metallica var sjeft helt til de ga ut første skiva, da ble de faen meg sellouts ass" Endret 18. desember 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Aha. Ja, da er jeg tidenes største metalhipster. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Ser ikke hvordan urutinert skal være noe negativt. Det jeg har sett av veldig gamle Metallica-klipp har vært bortimot tusen ganger fetere, og i motsetning til f.eks Live Shit så har det ikke vært kjedelig. Samme med Slayer- og Exodus-klipp fra 85 (Ultimate Revenge), Death (Ultimate Revenge 2) osv. Langt bedre enn det de har vært etter det. Så det å være urutinert trenger virkelig ikke å være noe negativt, i alle fall ikke for min del. Man får nok bare respektere at smaken er forskjellig. Personlig liker jeg Metallica som liveband best fra ca 1988 og utover. Låtene fra tiden før dette liker jeg derimot veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå