osse-mon waits for alice Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Rå låt. I morgen er siste showet. Håper de åpner opp med Misery Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Siste var vel i natt? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, crap.. Jeg kan jo ikke telle engang NExt show: OSLO, NORWAY! (as if..) Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis Oslo er neste konsert så vil det si at det blir 3 verdenspremierer Heldige de som skal der... 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Håper virkelig Gojira spiller oppvarming igjen!!! Hadde ikke hørt dem sist, men nå elsker jeg dem!!! 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg er uenig. Mitt drømmeoppvarmingsband hadde vært et som klarte å skape GOD stemning. Håper uansett av vi slipper HIM igjen (noe je ger villig til å vedde mye på) Tror dog ikke at vi blir neste konsert for gutta. Vi kan kanskje bli den første på turen til Europa, men jeg tror de holder flere konserter mellom nå og da. Jeg håper VIRKELIG de spiller Just a Bullet away når de kommer, jeg synes det er noe av det feteste jeg har hørt fra metallica på LENGE! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Du mener Gojira ikke skapte liv på Telenor Arena? Whaat! Digga det. Men nå hadde jeg hørt en del fra før av. Men hadde vært sykt fett om det kunne kommet noen oppvarmingsband med skikkelig fart. MUNICIPAL WASTE!! Endret 12. desember 2011 av Zomboy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Likte ikke Gojira, likte ikke det andre oppvarmingsbandet heller. Jeg er INGEN fan av growling og grøtvokaler, og derfor faller mye metal igjennom for meg. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Fear Factory suger hestelem, så ingen overraskelser der. Vil ha Godsmack, jeg. Eller Dark Tranquility. Det hadde vært überfett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Fear Factory var latterlig. Likte Gojira mye bedre. Husker bassisten headbanget noe inni helvete. Trodde huet skulle ryke av. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Bassisten headbanger ikke, han bodybanger! 0:36 http://www.youtube.com/watch?v=0rKqd_EcyFk&feature=related 3:17 Vanskelig å finne klipp som viser han lenge, men han er en av de mest metal personene på jorda! Endret 12. desember 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Turbo starter vel på i februar. Husker de skapte syk stemning i 2007. Kanskje de kunne prøvd seg igjen, men tviler på at det blir like bra uten Hank. Og ja, Gojira var bra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Turboneger var utrolig fett! Synd Hank er blitt hjernevasket av sekten til Lafayette Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Vet ikke om det kan kalles anmeldelse eller hva det er, men fet oppsummering av Fillmore-kveldene. Endret 13. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Morsomt sitat fra James fra tilbake på starten av 90-tallet. "Lars was always nervous on stage, so he'd play faster and faster. Nobody wanted to wimp out and tell him that he was playing too fast. We just figured, 'Hell, we'll just play faster too." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Turboneger var utrolig fett! Synd Hank er blitt hjernevasket av sekten til Lafayette Tror ikke han er spesiellt hjernevasket, det hjalp ham å sparke vekk narko og alkohol-problemene, så han føler nok at han skylder dem veldig mye. For ham betyr det nok utrolig mye å ikke være heroin-avhengig i flere år nå. Høy på kokain-med-rakett-i-rompa Hank er forsvunnet for godt, og det er jo bra for ham selv. Og scientologenes syn på psykologi er velkjent. Whatever works for you. Han prøver jo ikke å tvinge andre med på det, så da kan han vel bare ha det for seg selv. Mulig Turboneger skapte bra stemning helt fremst ved scenen, jeg merket ingenting 30 meter lengre bak der jeg sto Er ikke turbojugend heller, da. Syns stadionformatet ikke passet Turbo så godt, de har ikke "stor nok lyd" på en måte. Ble litt tynt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg skal IKKE dra scientologdebatten her. Jeg syntes at Turboneger skapte stor stemning. Jeg kunne gjerne tenke meg noe liknende igjen som oppvarming Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Noe av det beste jeg har sett av Metallica på lang tid. Hjelper godt at det er en av mine favorittlåter. James tar av under soloen sin. http://www.youtube.com/watch?v=QpJpXTZTQak Endret 14. desember 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Fyfaen den phasern ødela hele sangen Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Haha. Det blikket Kirk gir James når James leker seg med soloen sin med lukkede øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå