osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Nja, jeg liker that was just your life bedre, men det er min mening OG DEN ER GAL! JEG HAR ALLTID RETT! Nei, litt seriøst: De to første sporene på DM synes jeg er direkte dårlige. Dog er det min mening. JEg likte ikke BBS på lang tid, men de siste månedene har jeg begynt å sette pris på den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Metal Hammer har laga en samleskive med tribute til Black Album. Her Borknagars tilskudd: http://www.youtube.com/watch?v=_Kgk56J2idw&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Nja, jeg liker that was just your life bedre, men det er min mening OG DEN ER GAL! JEG HAR ALLTID RETT! Nei, litt seriøst: De to første sporene på DM synes jeg er direkte dårlige. Dog er det min mening. JEg likte ikke BBS på lang tid, men de siste månedene har jeg begynt å sette pris på den. Og jeg synes BBS er den svakeste låta på hele DM. That Was Just Your Life er dritfet. En av de bedre. The End Of The Line er jeg litt enig med deg i. Frem til jeg begynte å lære låta på gitar. Da var den plutselig mye kulere. Er faktisk en del gode riff der, og det lyriske synes jeg er nesten flaut dårlig i Broken, Beat & Scarred. "What doesn't kill you make you more strong!" kontra "Like a wound that keeps on bleeding to remind me not to think, Like a raging river drowning when I only need a drink, Like a poison that I swallow, but i want the world to die!!" TWJYL all the way. Skal sies at jeg skjønner at du liker BBS, det gjør jeg også, selv om jeg mener den er den svakeste låta på plata. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg syntes BBS var veldig platt ganske lenge. Helt til jeg var på konsert, og hørte låta live, omringet av folk med arr som de viste frem. Jeg har hørt EOTH og TWJYL live mange ganger, men de klarte ikke gjøre noe for meg. Men det er jo en smakssak Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Live synes alle låtene er veldig kule. BBS kommer virkelig til sitt ess der, så der jeg er enig med deg. Hovedargumentet i kritikken min lå i at jeg synes låta er en del enklere og at det ikke ligger så mye i bunnen av dem som TEOTL og TWJYL. BBS er jo en skikkelig "get the crowd going" låt live. Men det er selvsagt bare en smaksak. http://www.youtube.com/watch?v=2XPnKWJNs_g Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Hvem er dama i avataren din, jefe? Distraherende pen er hun. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Alison Brie. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 1:24 på musikkvideoen av BBS!!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 La også merke til det når jeg så den første gang. Power of the Gods i arma til Het. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Den videon er rå! For meg fanger den det jeg føler Metallica står for og presenterer seg live. Bandet og publikum i et eneste stort energifelt. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 MUSIKK!!! <3<3<3<3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 I dag åpnet de med suicide og fulgte opp med puppets justice. og wolf . Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Suicide & Redemption Master of Puppets ...And Justice for All Of Wolf and Man Fade to Black The Thing That Should Not Be I Disappear The Outlaw Torn Hell and Back (Unreleased song. World Premiere) Blitzkrieg (Blitzkrieg cover) (With MetClubber Joseph Guariglia) For Whom the Bell Tolls (with Jerry Cantrell) Nothing Else Matters (with Jerry Cantrell) So What (Anti-Nowhere League cover) (With Animal of Anti-Nowhere League) Tuesday's Gone (Lynyrd Skynyrd cover) (With Gary Rossington, Jerry … more) Fuel (with Jason Newsted) Fight Fire With Fire (with Jason Newsted) Die, Die My Darling (Misfits cover) (with Danzig) Last Caress (Misfits cover) (with Danzig) Green Hell (Misfits cover) (with Danzig) Rapid Fire (Judas Priest cover) (with Rob Halford) (First performance since August 21, 1994) Seek & Destroy (w/ Jerry Cantrell, Pepper … more) Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 http://www.skullsnbones.com/profiles/blogs/metallica-hell-and-back-unreleased-song-from-the-studio-is-here Her kan du høre "hell and back" Ser ut til å ha forsvunnet helt fra youtube desverre... Men, må si at dette er den beste fra "beyond magnetic" til nå ! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nUd3Ilsr8J8 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Ser ikke ut som de filmet den konserten for evt senere release Ser ikke et eneste videokamera på scenen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg ser hvertfall to stykker, men kan jo være for metontour-konseptet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Evt filmer for storskjerm hvis det var storskjermer der. Vi får krysse fingrene for at det kommer en Bluray-pakke neste år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 http://www.skullsnbones.com/profiles/blogs/metallica-hell-and-back-unreleased-song-from-the-studio-is-here Her kan du høre "hell and back" Ser ut til å ha forsvunnet helt fra youtube desverre... Men, må si at dette er den beste fra "beyond magnetic" til nå ! Enig. Elsker det mainriffet. Utrolig catchy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå