Bordplate Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Når pleier eksamener å være? Er ikke de akkurat der i den perioden der? Jo, vi har norsk 23. og nynorsk 24. Ja fant prøveplanen for vårterminen og ser ut til at jeg kan se en lang kos etter den konserten. Er krydret med stort sett alt man kan komme opp i, alle mulige dager rundt den 23. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Håper jeg bare ikke kommer opp 24. Alle andre dager går heeelt fint! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 En dag blir jeg nøtt til å offre... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Sa ikke jeg driter i konserten. Blir bare ikke like glad om jeg kommer opp 24. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg mente, konserten er jo bare èn kveld, jeg må vel overleve det Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Yeah! Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hei. Har kjøpt 5 billetter på billettservice i dag. Har aldri vært på Valle hovin. På 4 av billettene sto det 1./unummert og på den ene sto det 4./unummert. Har det noe å si? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 1 og 4 er inngangene, burde ikke ha så mye å si.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Neh, bare hvilken kø du står i. Noen innganger er et stykke å gå til. Inngang 1 er nærmest hovedveien. De setter det på billetten så ikke alle skal stime opp til samme inngangen og aldri komme frem. Men hvis du og en kompis har forskjellig inngang, kan dere sikkert stå sammen. Ingen blir nektet inngang så lenge de har gyldig billett uansett. Også, hvis noen av dere førstegangsreisende tenker på å bestille drosje etter konserten. GLEM DET. Veien ned til t-banen er hovedveien, og den blir fullstendig blokkert av folk i over en time etter konserten er slutt. Har sett drosjer som bare står bom stille i 10 minutter. Folk bare går midt i veien siden det er plass der. Biler må bare stoppe helt opp. Det er faktisk lettere å gå ned til oslo sentrum, man står gjerne i kø i 40 minutter på t-banen også siden de slipper folk gjennom i puljer, så ikke alt for mange står på plattformen pga sikkerhet. Endret 8. desember 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Beste er å gå til økern/hasle/brynseng tbanestasjoner Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Bytex har et meget godt poeng. Hverken taxi, buss eller tbane fra Valle og ned til sentrum er spesielt gunstig etter konserten, når 40000 mennesker skal ned til sentrum samtidig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 HEY! 39997! - Jeg og kompisene mine skal IKKE ned til sentrum. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Dråpe i havet, sandkorn i Sahara, osv. Edit: Ser mange klager over at det er eksamener osv i den perioden. Jeg tar meg bare en uke ferie fra jobb. Also, på scumbagnivå: Var i Oslo Spektrum på Metallica i 2003. Skulle ha fagdag i matte dagen etter, men godsnakket med læreren til å få fri fra den ("Hei, jeg får jo 6 uansett, er det noe vits i at jeg kommer?" - "Nei, det er jo ikke det" - "fint, snakkes neste uke"). And profit was made. Endret 9. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Har hørt masse på Just a Bullet Away i går og i dag. Den låta er så utrolig mye bedre enn de to første sporene på DM (End of the line og that was just your life). Tenk om de hadde hatt denne som andresporet i stedet... *drøm* Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Nja, jeg liker that was just your life bedre, men det er min mening Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Og selvsagt kan man bli ledet totalt på villspor hvis man bare følger etter en gjeng folk. De bor kanskje en helt annen plass i byen og går sammen. Så ender du opp i feil bydel også. Det har jeg gjort, og det kosta meg 30 minutter med backtracking. Plott inn Oslo S på GPS'n på mobilen og følg den Når konserten slutter i 23-tida, og siste tog hjem går 01, har man ikke allverdens med tid, faktisk. Når du er dødssliten i beina etter å ha stått i 7-8 timer, endelig ser inngangen til t-banen, faller hjertet ned i føttene når du ser køen som strekker seg 50 meter utenfor inngangen til t-banen. Da er det bare å begynne å gå. Endret 9. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.nrk.no/lydverket/h%c3%b8r-beyond-magnetic/ Er dette med "Beyond Magnetic" gamle nyheter? Uansett interessant. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Haha, det er såklart en plausibel mulighet. Holdt på å havne helt feil retning sist jeg bare trava etter en flokk fra Lerkendal og skulle hjem. Tafatt opplegg. Heldigvis var jeg litt våken og klarte å korrigere kursen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg fulgte etter en gjeng fra Telenor Arena i sommer, trodde de også skulle tilbake til Lysaker. Men de bodde visst bare i området, så jeg havnet 30 minutter i helt feil retning. Og fant ikke veien tilbake til arenaen heller Fyren som skulle kjøre meg hjem måtte vente en time ekstra til jeg fant veien tilbake dit. Jeg ringte ham såklart, men han fant ingen av gatenavnene jeg gikk forbi på gps'n sin, langt uti en bygd/boligområde. Endret 9. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Har ikke snøring på hvor jeg endte opp etter Telenor Arena jeg, trodde seriøst at jeg var på vei ut av byen, til det viste seg at jeg hadde tatt feil og gått til høyre der jeg burde gått til venstre. Vet da pokkern hvor jeg endte opp til slutt, men fattern fant meg da til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå