Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, bare hvilken kø du står i. Noen innganger er et stykke å gå til. Inngang 1 er nærmest hovedveien.

De setter det på billetten så ikke alle skal stime opp til samme inngangen og aldri komme frem.

Men hvis du og en kompis har forskjellig inngang, kan dere sikkert stå sammen. Ingen blir nektet inngang så lenge de har gyldig billett uansett.

Også, hvis noen av dere førstegangsreisende tenker på å bestille drosje etter konserten. GLEM DET.

Veien ned til t-banen er hovedveien, og den blir fullstendig blokkert av folk i over en time etter konserten er slutt. Har sett drosjer som bare står bom stille i 10 minutter. Folk bare går midt i veien siden det er plass der.

Biler må bare stoppe helt opp.

Det er faktisk lettere å gå ned til oslo sentrum, man står gjerne i kø i 40 minutter på t-banen også siden de slipper folk gjennom i puljer, så ikke alt for mange står på plattformen pga sikkerhet.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dråpe i havet, sandkorn i Sahara, osv.

Edit: Ser mange klager over at det er eksamener osv i den perioden. Jeg tar meg bare en uke ferie fra jobb.

Also, på scumbagnivå: Var i Oslo Spektrum på Metallica i 2003. Skulle ha fagdag i matte dagen etter, men godsnakket med læreren til å få fri fra den ("Hei, jeg får jo 6 uansett, er det noe vits i at jeg kommer?" - "Nei, det er jo ikke det" - "fint, snakkes neste uke"). And profit was made.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Og selvsagt kan man bli ledet totalt på villspor hvis man bare følger etter en gjeng folk. De bor kanskje en helt annen plass i byen og går sammen.

Så ender du opp i feil bydel også. Det har jeg gjort, og det kosta meg 30 minutter med backtracking. Plott inn Oslo S på GPS'n på mobilen og følg den :)

Når konserten slutter i 23-tida, og siste tog hjem går 01, har man ikke allverdens med tid, faktisk.

Når du er dødssliten i beina etter å ha stått i 7-8 timer, endelig ser inngangen til t-banen, faller hjertet ned i føttene når du ser køen som strekker seg 50 meter utenfor inngangen til t-banen. Da er det bare å begynne å gå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg fulgte etter en gjeng fra Telenor Arena i sommer, trodde de også skulle tilbake til Lysaker. Men de bodde visst bare i området, så jeg havnet 30 minutter i helt feil retning. Og fant ikke veien tilbake til arenaen heller :p Fyren som skulle kjøre meg hjem måtte vente en time ekstra til jeg fant veien tilbake dit. Jeg ringte ham såklart, men han fant ingen av gatenavnene jeg gikk forbi på gps'n sin, langt uti en bygd/boligområde.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...