steininho Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk to billetter på forsalget i går og fulgte opp med to til i dag. Rimelig smertefritt billettkjøp denne gang! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Billetter i boks Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 woho.. 3 billetter i dag, og 2 i går:D Da er det bare å begynne å selge billetter da!! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 woho.. 3 billetter i dag, og 2 i går:D Da er det bare å begynne å selge billetter da!! Hva selger du for? Kjøper gjerne hvis jeg selv ikke får tak i billett. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøp og salg er ikke tillatt i tråden, strengt tatt. SPESIELT ikke salg av billetter til høyere enn pålydende! Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Har kommet igjennom til betalingssiden, og "kjøpt" 2 billetter.... Men nå har den stått i 10 minutter og "førsøker å belaste bankid". Jeg har jo pengene på konto, så hva skjer ? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tytsWb8_rnE&feature=player_embedded Epic stuff!! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Herre så bra! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 DIE!!!!! DIE!!!!! Jason & the boys are tearing through Creeping Death... Battery (w/ Jason) is up next. Fy søren, jeg skulle ønske jeg var der Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Forpulte drittside ! Kom igjennom til kjøp, og reserverte 2 billetter, men under betaling kom det opp en teknisk feil, så nå står jeg uten billetter ! FAEN Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Forpulte drittside ! Kom igjennom til kjøp, og reserverte 2 billetter, men under betaling kom det opp en teknisk feil, så nå står jeg uten billetter ! FAEN Samme her! Men gikk bare rett inn, og vips! NÅ HAR JEG BILLETTER! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Bingoservice strikes again. Forsøk en gang til! om du er logget inn beholder de billettene dine i noen minutter! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg vil ha billetter, og jeg vil se de Fillmore konsertene!!!!! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg vil ha billetter, og jeg vil se de Fillmore konsertene!!!!! Billetter er jo lett å kjøpe nå? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg vil ha billetter, og jeg vil se de Fillmore konsertene!!!!! Billetter er jo lett å kjøpe nå? Ikke fra skolen... Får håpe på at faren til kompisen min får tak i dem :/ Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 4 billetter i boks, dette blir gøy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg tror disse showene kommer på dvd. Og jeg vil ha dem, ingen tvil! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 2 billetter i boks. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 JAAAAAAA!!! Nå blir det Metallica på meg! Så lenge ikke eksamen kommer i veien... .. .. .. .. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 The Fillmore - 7. desember 1. To Live Is to Die 2. Enter Sandman 3. Holier Than Thou 4. Disposable Heroes 5. Bleeding Me 6. Wasting My Hate 7. My Apocalypse 8. Just a Bullet Away 9. Breadfan (w/ MetClubber Andrew Dowis) 10. The Memory Remains (w/ Marianne Faithfull) 11. Killing Time (w/ Ray Haller) 12. Turn the Page (w/ Kid Rock) 13. The Four Horsemen (Full Version) (w/ John Bush) 14. Iced Honey (w/ Lou Reed) 15. The View (w/ Lou Reed) 16. White Light/White Heat (w/ Lou Reed) 17. Creeping Death (w/ Jason Newsted) 18. Battery (w/ Jason Newsted) 19. Mercyful Fate (w/ King Diamond, Hank Shermann, Michael Denner, and Timi Hansen) 20. Seek & Destroy (w/ Jason Newsted, Scott Ian, Ray Haller, John Bush, Joey Vera, Gonzo Sandoval, and the Soul Rebels Brass Band) Føler at sanssynligheten for live-premiere av The Frayed Ends of Sanity er ganske stor nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå