medlem-173043 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da trenger jeg ikke sitte å se på postkassa akkurat da Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hum. Får bare beskjeden "ingen seter tilgjengelig...". Har holdt på siden 09.00 og da fikk jeg beskjed om at køen var full. Og ble bare redirecta til billettservice sin forside. Men nå kommer jeg til setevalg og får jeg hele tiden beskjed om "ingen seter tilgjengelig"... Hvordan fikk dere det til? Jeg fikk samme meldingen, så det ble ingen billetter på meg i dag heller... Antar at problemet ligger hos LiveNation. Har bestilt billetter direkte via Billettservice før uten noen problemer, så jeg antar at jeg (og sannsynligvis du) er heldigere i morgen dersom vi er på kl 09:00. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Flere enn meg som fikk TBA på billetten sin, ja... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Shiiiit! I morra bryter helvete løs for både Billettservice og fans! :o Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Oh, yes! Ingen tvil om det! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ehm, første gang jeg bestiller billett og jeg fikk det til på første forsøk? Handler alt bare om flaks? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 JA http://www.metallica.com/metontour/20111207-765345.asp AAAAH! Helt utrolig! Skal de åpne alle konsertene med instrumental?? VILT at de spiller denne live, da er det et håp om at man får høre Frayed live også! METALLICA! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 After Wasting My Hate was My Apocalypse... and now it's the debut of a non-Death Magnetic track entitled Just a Bullet Away! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bare å be til gud om at faren til kompisen min skaffer billett om 9 minutter Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 After Just a Bullet Away, Metallica pulled a MetClubber from the crowd named Andrew Dowis to play Breadfan. Now, the crowd is being treated to a special performance of Memory with Marianne Faithful! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Fy faen for en opplevelse det må være!!! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 JÆVLA KØØØØØØØØ! NEI! MÅ HA BILLETTER! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skjer det akkurat nå??? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Endelig fikk vi høre Shine som ikke kom med på DM, faen for en låt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Glemte helt Live Nation-forsalget i går. Fikk heldigvis kjøpt nå. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Håper disse Fillmore konsertene kommer på dvd/bluray!!! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Håper disse Fillmore konsertene kommer på dvd/bluray!!! Neste Fan Can håper jeg ;D Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Yes. Da ble det billetter!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå