Værktøy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Dette blir helt rått! Vært metallica fan lenge o først nå kan jeg oppleve de live. Er det noen aldersgrense? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Trolig ingen aldersgrense annet enn på ølkjøpet. Var ingen aldersgrense sist. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Trolig ingen aldersgrense annet enn på ølkjøpet. Var ingen aldersgrense sist. Det høres bra ut, skal få fattern min til å være med. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Da er billetter i boks her og. Blir min fjerde bare, men allikevel gledes det. Black Album Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Woohoo! Nå kan jeg endelig kose meg med metallica live og øl! Hvis jeg får billetter da. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Fortsatt ledige billetter på Netcom-forhåndssalget. http://www.billettservice.no/event/METALLICA-billetter/OVH2305 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 DNB Nor har også forsalg, logg inn i nettbanken! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Kjøpte 4 billetter på metclub presale på mandag. Skulle kjøpe en billett til i dag med netcom foråndssalg, men da jeg hadde skrevet inn kortnr osv. kom det opp: Du har overskredet billett begrensningen for dette arrengementet! Det samme skjedde her, det for slags bullshit da? Forresten: Endret 7. desember 2011 av Arsenal89 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøpte 4 billetter på metclub presale på mandag. Skulle kjøpe en billett til i dag med netcom foråndssalg, men da jeg hadde skrevet inn kortnr osv. kom det opp: Du har overskredet billett begrensningen for dette arrengementet! Det samme skjedde her, det for slags bullshit da? Forresten: Ikke vet jeg, men jeg bare lagde en bruker til min far og kjøpte den ene billetten jeg trengte. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Fortsatt ledige billetter på Netcom-forhåndssalget. http://www.billettservice.no/event/METALLICA-billetter/OVH2305 Starter det salget 17.00?? Må man ha netcom for å bestille???? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Ikke vet jeg, men jeg bare lagde en bruker til min far og kjøpte den ene billetten jeg trengte. Lurer på om det betyr at jeg ikke får kjøpt i hovedsalget i morra.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Billetten i boks! HERLIG! Så er det bare å be om nydelig vær, kald pils og et bra oppvarmingsband Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hør på Lars i begynnelsen. (hint; Lulu) Og James rett etter det. http://www.youtube.com/watch?v=hL2pa05lTJ8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=04zDN0B3xr0&feature=related La ved en annen video. Kanskje bedre. Endret 7. desember 2011 av Jefe Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 bare jeg som har tba på min billett? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Nei,tror det står på alle. Enten betyr det The Black Album, eller To Be Announced..Jaja Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 jaja, men burde vel egentlig stå Metallica? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 hvor lang tid etter er det vanlig å få billetten? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Er det fortsatt mulig å bestille hos dnb? How? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Er det fortsatt mulig å bestille hos dnb? How? Nei, det salget stoppet kl 16.. Fikk mine presale-billetter i dag Endret 7. desember 2011 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) hvor lang tid etter er det vanlig å få billetten? Fra forhåndssalget fra fan-cluben så tar det bare 2-4 dager. Fra hovedsalget så har jeg vært borti at det har tatt nesten tre uker før billettene har dukket opp. Endret 7. desember 2011 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå