Manx Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Var på konserten på Sentrum Scene i går kveld og han klagde på stemmen, men hørtes vel egentlig helt normal ut hvis du spør meg Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Haha, søstra mi er så dum. Jeg sa at jeg forhåpentligvis skulle på metallica konsert i mai, så begynte hun å si masse bullshit. "Igjen? For noen tapere, hvorfor gidder de å komme til norge hele tiden? Det sier litt om hvor små de er, norge er sikkert eneste landet de kommer til, fordi det er eneste landet som gidder å se dem. Andre artister kommer ikke til norge fordi de ikke har tid." Aaaah, hun skulle bare visst... Du burde tipse henne om at hun burde ønske seg Youtube til jul. Endret 6. desember 2011 av VikingF Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Yepp, da har jeg en kar som skal bestille to billetter for meg fra livenation imorra! Gleder meg alt for mye til konserten allerede Blir min 2. metallica, og 3. generelle konsert. Håper Gojira oppvarmer igjen!!! NEEEEEI, hvis jeg kommer opp i norsk er eksamen 22, 23 og 24 mai. AAAAAAAA Jaja, 3. inlegg på rad Endret 6. desember 2011 av datating Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jaja, 3. inlegg på rad Man vet at Rob. har skills, men den videosnutten der var konge! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Og James gråter en skvett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Det minte vel mye om Cliff, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Og James gråter en skvett Tydelig emosjonelt for han ja. Var en så absolutt verdig tribute til Cliff fra Rob. Må si jeg er veldig glad de lar den ligge selv om det selvsagt hadde vært kult å høre Rob ta hele sangen live. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hadde jeg vunnet den forbanna konkurransen hadde jeg vært der.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er vel låta Cliff spilte første gangen James og Lars så ham? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Vakkert Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøpte 4 billetter på metclub presale på mandag. Skulle kjøpe en billett til i dag med netcom foråndssalg, men da jeg hadde skrevet inn kortnr osv. kom det opp: Du har overskredet billett begrensningen for dette arrengementet! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Da har man fått kjøpt billetter Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Woho. Billetter i boks Live Nation utsolgt, men heldigvis hadde Netcom igjen. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hum. Får bare beskjeden "ingen seter tilgjengelig...". Har holdt på siden 09.00 og da fikk jeg beskjed om at køen var full. Og ble bare redirecta til billettservice sin forside. Men nå kommer jeg til setevalg og får jeg hele tiden beskjed om "ingen seter tilgjengelig"... Hvordan fikk dere det til? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Handler vel om flaks og timing. Prøv Netcom-linken, om den funker. Fortsatt billetter igjen der. http://www.billettservice.no/event/METALLICA-billetter/OVH2305 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Da er det antagligvis tomt på presale! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Handler vel om flaks og timing. Prøv Netcom-linken, om den funker. Fortsatt billetter igjen der. http://www.billettservice.no/event/METALLICA-billetter/OVH2305 Takk for linken. Men virker som at det er utsolgt der også Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Ikke overraskende.. Tror ikke LN og Netcom har fått _så_ mange billetter! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Live Nation: Samtlige billetter er tatt, men av erfaring går ikke alle gjennom, da folk faktisk ikke kjøper de, så prøv evt. igjen, noen billetter vil falle tilbake i systemet! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Sånn er det alltid, heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå