Bilael Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Europa får uten tvil mest konserter. Er vel ikke så rart mtp hvor lett de selger ut, uansett hvor stor arenaen er. Synes vi fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Se bare på Big 4 konsertene. Tok lang tid før de gjorde en konsert og så bestemte seg for nummer to. Flere band som sier Metal står mye sterkere her enn i USA og konsertene er bedre i Europa. Endret 5. desember 2011 av Bilael Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ja, Bruce Springsteen sa også i et intervju at europeiske publikum er mye mere liv i enn armerikanske publikummer. Han tror det er fordi USA-folket tar konsertene mere for gitt enn de i Europa, som er genuint glad for at de gidder å komme over dammen for å spille for oss. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Heldige dere som har fått billetter Jaja, får vel håpe på å få billetter fra livenation på onsdag, eller så må jeg nok prøve på torsdag Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om billettservice sletter ordre hvis jeg kjøper mer enn 6 billetter? Fikk tak i 4 i dag, si at jeg kjøper 2 på onsdag via livenation og 6 på torsdag, noen som har prøvd før? Mange kamerater som gjerne vil på konsert! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Skal ikke være noe stress det.. Kan godt ta fire gjennom MetClub, to gjennom Netcom, to gjennom LiveNation og fiire på torsdag.. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ja, tar bare aldri noe for gitt når det gjelder billettservice Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Hola! Noen som har peiling på aldersgrense? Kjøpte 2 billetter, tenkte min bror skulle få en til jul, men han er bare 16 Hadde han med i Telenor Arena i fjor uten noe stress, og så vidt jeg kan huske var det vel ingen aldersgrense i Spektrum året før heller. Noen som har peil hvordan det blir i år? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 det er ingen aldersgrense Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Spent på hvilke overraskelser de har å by på i forbindele med jubileums-konsertene på The Fillmore denne uka. Nr 1 av 4 i natt! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Haha, søstra mi er så dum. Jeg sa at jeg forhåpentligvis skulle på metallica konsert i mai, så begynte hun å si masse bullshit. "Igjen? For noen tapere, hvorfor gidder de å komme til norge hele tiden? Det sier litt om hvor små de er, norge er sikkert eneste landet de kommer til, fordi det er eneste landet som gidder å se dem. Andre artister kommer ikke til norge fordi de ikke har tid." Aaaah, hun skulle bare visst... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) 40000 utsolgte billetter i norge er 40000 utsolgte billetter, de bryr seg vel ikke hvor det er. Endret 5. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Billettene var i boks her å, litt over ni =) Konsert nr 18, blir god stemning. Håper også på meet&greet, prøvd 15-16 ganger nå, uten noe hell. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Satser på å få tak i billetter på torsdag. Har aldri sett dem før så dette gleder jeg med stort til. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Kanskje litt noob spørsmål, men, hvem er det som har laget sangen "The more i see" som er på garage inc? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Kanskje litt noob spørsmål, men, hvem er det som har laget sangen "The more i see" som er på garage inc? I følge wikipedia, Discharge Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) The Fillmore - 1st night The Call of Ktulu No Remorse (første gang de spiller hele sangen på 25 år) The Shortest Straw Leper Messiah The Day That Never Comes Carpe Diem Baby (første gang live) Hate Train (Death Magnetic leftover) Please Don't Judas Me (Nazareth cover) Wherever I May Roam Sad But True (John Marsahll på vokal) Endret 6. desember 2011 av tjotr 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kanskje litt noob spørsmål, men, hvem er det som har laget sangen "The more i see" som er på garage inc? I følge wikipedia, Discharge Måtte du slå opp på Wikipedia for det? Trodde alle Metallica-fans hadde alle originalartistene på Garage inc i hodet, jeg Endret 6. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Må virkelig beklage, nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg er bare 17. Så jeg har ikke fått med meg alle artister oppigjennom. Men ettersom Metallica har covra den, burde jeg vel vite sånt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 For en setlist fra i går! Dette kommer til å bli sjukt! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Det var en god porsjon humor innbefattet, jeg mener virkelig ikke at alle fans skal ha det i hodet Her er forøvrig Spotify-spillelisten min med originalversjonene (de jeg har funnet, oppdaterer stadig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå