osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Og når det skjer blir førsteposten oppdatert Uansett: Det har en lei tendens til å ville planlegge et leg av touren før de får inn supporting acts. LA oss bare håpe at det blir HIM, som sist på valle Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Nei takk, det var bare trist... Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Var rimelig fornøyd med Lamb of God forrige gang jeg var på konsert med de, da. Selvom i Spektrum blir vel det meste grøt, også var det stusselig å ha sitteplass. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg tar gjerne Volbeat Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Tipper osse-mon fleipet når han håpte på HIM. De ble jo regelrett bua av scenen på Valle. Genialt konsept av Metallica da. Først Turboneger til å dra stemningen i taket, og så HIM til å roe folk ned igjen slik at publikum ikke skulle blåse alt kruttet før Metallica kom på Volbeat er ikke meg i mot heller, samt Godsmack (som varmet for dem i Spektrum i '03) og Gojira (som varmet for dem i Telenor Arena). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Dæven duppet av foran pcen og våknet av at musikken stoppet... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ville gjerne hatt Volbeat, men tviler da de skal bare ha en konsert i Europa ifølge dem selv til neste år og det er Wacken. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Korrekt, jeg vil IKKE ha HIM Dog tar jeg gjerne en bestillingslink :D Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Da var billetter i orden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Og der var biletter i boks! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 4 billetter i boks, god natt Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Billetter i boks! Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Enkelt og greit 4 billetter i boks! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 2 billetter i boks her.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det på denne måten før!? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 4 i boks, klar for min 16 Metallica-konsert, og kjøper billett til Horsens om en time Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 16? Dette blir min 10 tror jeg. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Da var billetter i boks her også. Har hatt en lei følelse om at noe ville gå i dass, så det var greit å få unnagjort Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 16? Dette blir min 10 tror jeg. Yes, siden jeg ble totalt bitt på Valle Hovin i 2007 har jeg sett dem 14 ganger, og dermed blir det min konsert nr 16 på VH nå. Var også heldig å vinne Meet and Greet i Sveit 2008, stor opplevelse Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Kan meddele at alle dere som har skrevet "billetter i boks" eller lignende nå er på ignore-lista mi. Blir tynt i tråden fremover Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Så dem også første gang på Valle Hovin i 2007, men dette blir "bare" min 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå