Bytex Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Noe som har lest denne? http://www.amazon.com/Live-Death-Metallicas-Cliff-Burton/dp/190600224X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1322994559&sr=8-1 To Live Is To Die The Life And Death Of Metallica's Cliff Burton Skrevet av Joel McIver (lol?) og Kirk Hammett. Endret 4. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Yes, veldig bra lesning om the early days! Men forfatteren er flink til å avskrive Metallica etter Justice, tydelig at han er stor fan av de fire første, som farger boka litt. Ellers er den absolutt å anbefale =) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Spørsmål: Hvis jeg melder meg inn i MetClub nå, altså jeg har registrert meg og sånn, men altså betaler den $60 summen det koster å bli medlem for oss europeere, har jeg da mulighet til å slippe den køen hos billettservice den 8. siden jeg har mulighet til å bestille et par-tre billetter før den datoen pga medlemskapet mitt, uten problemer!? Takk Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Vil ikke si noe sikkert, men det er verdt et forsøk. Pre-sale billettene legges ut i dag kl 23:59 ifølge Metallica.com Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Det er vel amerikansk tid? Tror de blir lagt ut 09.00 i morgen her i Norge. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Spørsmål: Hvis jeg melder meg inn i MetClub nå, altså jeg har registrert meg og sånn, men altså betaler den $60 summen det koster å bli medlem for oss europeere, har jeg da mulighet til å slippe den køen hos billettservice den 8. siden jeg har mulighet til å bestille et par-tre billetter før den datoen pga medlemskapet mitt, uten problemer!? Takk Ikke noe problem det. Medlemskapet blir aktivt med en gang, så sant det ikke blir problemer med betalingen. Har kjøpt via pre-sale på alle konserter etter jeg ble medlem i '03 og bare opplevd problem en gang takket være ticnet.se. Skulle ha billetter til begge i Stockholm og fikk bare kjøpt til en av de; løste seg heldigvis i løpet av ikke så altfor lang tid. EDIT: Riktig det Wicked77. 09:00 for Oslo og 10:00 for Danmark. Endret 4. desember 2011 av Bilael Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 kl 9 er riktig ja, men vet noen om pre sale billettene blir utsolgt fort? rekker jeg å kjøpe etter jobb i 4 tia? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Usikker, for å være ærlig. Sitter foran maskina hele dagen og er alltid er alltid inne når det åpner og aldri sjekket etter jeg har bestilt. Fordelen er hvertfall at de bare har ståplasser denne gangen; sitteplasser pleier å være det siste som forsvinner etter hva jeg har hørt. Noen ganger forsvinner billettene veldig raskt, så ville ikke puttet penger på at det er fler igjen klokka 4. Netcom og Live Nation har også forhåndsalg og av de tre vil jeg tro Netcom blir utsolgt sist. Kan ikke annet enn krysse fingrene for at det ordner seg for deg Endret 4. desember 2011 av Bilael Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 jajamensen: Trolig IKKE. DEt kommer litt an på, til Spektrum ble presale utsolgt på ca 40 minutter. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Om du har tilgang til en data på jobben så kan du jo spørre om du kan ta en kjapp pause for å bestille. Har vært veldig heldig selv og sier bare ifra at jeg tar en kjapp pause klokka ni og bestiller. Pre-sale pleier å gå veldig greit og kan ikke huske jeg har brukt mer enn, maks, fem minutter tidligere (foruten pre-sale til Stockholm. Heldigvis hadde jeg fri den dagen). Håper det går like bra denne gang. Endret 4. desember 2011 av Bilael Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Regner med at jeg kan bestille billetter via smart telefonen min, så da ser det ut som at det blir gjensyn med gutta Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Det er via bilettservice, da Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Faen at det er på balle hovin, var der med metallica i 07 og ble litt skuffet over "lokalene". :/ Men blir vel at jeg tar meg en tur uansett, kan ikke gå glipp av gamlekarene vett Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Alle konserter skulle ha startet sånn som dette http://www.youtube.com/watch?v=3w1D3eXMFEM Må bare holde meg våken i underkant av et par timer til nå etter nattjobbing så, Tallica på youtube får holde liv i meg... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Lurer på om Bingoservice kommer til å klare seg i dag, og ikke minst til Onsdag! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Aldri vært noe problem under forhåndssalget igjennom fan-cluben som jeg har vært borti, og jeg har bestilt billetter til alle konsertene siden 2003. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 The pre-sale will end 24 hours later on December 6 at 9:00 AM for Oslo Den er åpen i et døgn, men ingen vet hvor mange billetter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Sikker noen tusen billetter vil jeg tro, men forhåndssalget pleier vel å bli utsolgt i løpet av noen timer. Men det hender jo at de "finner" noen flere plasser som de legger ut senere. Men har alltid vært ferdig med bestillingen rett etter de har blitt lagt ut så jeg har ikke tøyd den grensen lengre enn det jeg gidder Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Er support-band releaset? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, det tar gjerne en stund før det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå