Bytex Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Kan ikke dere ta flørtingen i en annen tråd, please? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg er verken en "heavyrocker" eller "svartmetaller". Har aldri vært noen av delene og kommer aldri til å bli noen av delene. Og jeg hadde ikke postet i tråden om jeg ikke likte noe Metallica har gitt ut. Men skal prøve å holde meg unna tråden i fremtiden. Har selvfølgelig ingen interesse av å såre fanboysenes følelser eller noe. Beklager det, gutter. Endret 2. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Pft, alle har godt av litt diskusjon og å bli trukket ned på jorda. Jeg vil gjerne opprettholde en diskusjon, så lenge den holdes saklig. Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Denne setlisten her spilte de i Gøteborg tidligere i år! Utrolig mye bra og gammelt der. Ikke mye nytt. Ble kjempe glad da de spilte The Call of Ktulu De sløyfet til og med Nothing MAIN SET 1. Hit the Lights 2. Master of Puppets 3. The Shortest Straw 4. Seek & Destroy 5. Welcome Home (Sanitarium) 6. Ride the Lightning 7. The Memory Remains 8. All Nightmare Long 9. Sad But True 10. The Call of Ktulu 11. One 12. For Whom the Bell Tolls 13. Blackened 14. Fade to Black 15. Enter Sandman ENCORE 16. Am I Evil? (w/ Megadeth & Anthrax) 17. Damage, Inc. 18. Creeping Death Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Fantastisk gig i Gøteborg.. Magisk stemning der Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg ser ikke for meg Dyers Eve live med det første, altså. De spilte den i fjor i Telenor Arena Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Husker et bilde som sirkulerte, med bilde av Metallica sin turne-vaskemaskin med skiltet Dryer's Eve over. Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg ser ikke for meg Dyers Eve live med det første, altså. De spilte den i fjor i Telenor Arena De spilte ikke den i Telenor Arena, men i Spektrum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Stemmer, det var Blackened vi fikk i TA My bad, selv om det i sammenhengen ikke betyr noe Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Edit: Basert på dette, tenker jeg noe ala dette: 1. Creeping Death 2. For Whom The Bell Tolls 3. The Memory Remains 4. Sanitarium 5.-16. Black Album 17. Master of Puppets 18. Tilfeldig Kill 'Em All eller Garage Inc.-låt. 19. Seek & Destroy Du glemte en låt som de alltid har med: One. Jeg tipper følgende: 1. "Enter Sandman" (Dette var jo åpningslåta under TBA-perioden) 2. "Harvester of Sorrow" 3. "Of Wolf and Man" 4. "Master of Puppets" 5. "Through the Never" 6. "Sad but True" 7. "Welcome Home (Sanitarium)" 8. "Wherever I May Roam" 9. "Fade to Black" 10. "Seek and Destroy" 11. "Don't Tread on Me" 12. "The Unforgiven" 13. "One" 14. "Nothing Else Matters" 15. "Holier Than Thou" 16. "Creeping Death" 17. "The God That Failed" 18. "Blackened" 19. "Am I Evil" (alltid en cover på dette tidspunktet). 20. "The Struggle Within" 21. "My Friend of Misery" Endret 3. desember 2011 av VikingF Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg tipper de spiller albumet i låtrekkefølgen på albumet, med et par låter før og etter. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 De kommer ikke til å spille mer enn 18 sanger, uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Husker et bilde som sirkulerte, med bilde av Metallica sin turne-vaskemaskin med skiltet Dryer's Eve over. Værsågod Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nicko har faktisk lagt inn flere doble basstrommepartier etter 2000 enn han gjorde før, på de eldste låtene også. Nicko bruker da ikke doble basstrommer? Så vidt jeg vet har han kun brukt det på én sang, nemlig Face In The Sand fra Dance Of Death. Ikke på plater, men live gjør han ofte det. Det har jeg lagt veldig merke til. Han spicer opp låtene litt med dobbel basstromming her og der, 8-deler istedet for 4-deler. Ikke rask 16-dels basstromming. Han har to pedaler, noen ganger to basstrommer. Lars sa jo intervjuet at når han ser på trommesettene til Nicko blir han litt redd, fordi de er så sinnssykt store ift det han bruker selv. Feil tråd å diskutere Nico McBrain, men han har aldri brukt to basstrommer eller to pedaler live, han bruker kun en enslig basstrommepedal, og har bare veldig god teknikk i høyrefoten 23. mai blir bra, blir å se ved railen =) Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Gleder meg til Valle Hovin igjen. Håper været ikke svikter. Må si jeg blir veldig skeptisk med null snø og knapt kuldegrader så sent på året... Snø og utekonsert er ikke noe jeg ønsker å oppleve; eller kaldt vær generelt. Hadde sett frem til konsert i Danmark også, men så leste jeg Cannibal Corpse skal gjøre en konsert i Drammen 6juni og Oslo 8juni, så da gikk det til helvete Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Hjelper ikke å spille gamle låter når bandet fremstår som et dølt coverband. Altså, tar ikke ting mot Metallica personlig, alle har forskjellige meninger, men da trenger ikke du å stikke på Valle Hovin neste år, da. Tipper han sikter til konserten sammen med Megadeth, Anthrax og Slayer på Ullevi som ble sendt på TV. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Snø og utekonsert er ikke noe jeg ønsker å oppleve; eller kaldt vær generelt. Tviler på at det blir snø i slutten av mai. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Neida, regner ikke med det jeg heller. Hadde aldri puttet penger på snø i slutten av mai. Går helt sikkert bra. Blir det møkkavær så får jeg heller ende opp sjuk i noen dager. Overlevde jo etter konserten i '03; influensa etter å ha stått i kø i flere timer i bare genser og t-skjorte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Her nede er det stort sett alltid sol og 15-20 grader i slutten av mai. Ikke snø. 17.mai er alltid snøfri og varmt. Nesten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Har opplevd snø på 17. mai én gang på 29 år i Oslo... Og da hadde vi gjester fra USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå