medlem-173043 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er vel ikke noen som spiller trommer, bass eller er flinke til å synge som vil bli med i et band I Vestfold. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 JAMMENDAMÅJEGDRAFORDETERENESTEMÅTENJEGKANHØREMYFRIENDINMISERY!!! Hvordan kan jeg overtale madammen til en englandsferie?? Frist med shopping tur. kvinner digger sånt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Problemet er at da har vi en treåring og en 3 mnd gammel unge når konserten går :S Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Og de sender du på shopping runde med visakortet ditt, de (hun) blir fornøyd og du blir fornøyd Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvem sier at metallica ikke er noe gode live lenger? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Bill Bailey's message to Metallica http://www.youtube.com/watch?v=98xNx87hRbU 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Grisefett. Bill Bailey brukte å bli tatt for å være Lars i ungdommen faktisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Bill Bailey er min favoritt-komiker fra England. Han er et musikalsk geni (spiller alle mulige instrumenter på virtuos-nivå) og har utrolig bra sketsj-humor i tillegg til morsomme sanger. Han har holdt på siden slutten av 90-tallet, og gitt ut flere show på DVD. Hans standup-show blander instrumenter med standup helt glimrende. Han får et 1,5 times show om klassiske instrumenter til å bli dritartig. Endret 21. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Helt enig. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Lars Ulrich on Iron Maiden, Lulu and Metallica's future Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Gutta kommer tilbake 23 mai, valle hovin. Billetter for metclubmedlemmer 8. Desember. Jeg oppdaterer snart førsteposten Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) åååååååååååååååh, noen som har en ide hva bilettene blir å ligge på? edit: fant ut, 660kr for ståplass. Klokka 09:00 den 8 desember blir telefonen min grovt utnyttet! Endret 1. desember 2011 av Extremer Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Lett jeg skal dit. Må få en opptur etter skuffelsen i Telenor Arena. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Skuffelsen..? Var du der første eller andre konserten? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Andre konserten (såvidt jeg husker). Altså - settet var bra, bandet var bra, Telenor Arena som konsertarena suger balle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Valle Hovin er ikke så mye bedre, det er for åpent så mye av lyden bare forsvinner rett ut i lufta foran scenen. Må stå plassert på midten rundt 20 meter fra scenen for å få best lydopplevelse der. Har testa flere steder inne på VH, bakerst hører man bare et ekko av alt sammen, og helt fremst er det umulig å holde seg på beina med mindre du står og "slåss" hele tiden og mister båndet med bandet. Du hører også mest lyd fra scenemonitorene da. Scenen er også veldig høy, så du må stå og kikke oppover hele tiden siden du ikke ser storskjermene på siden noe særlig. Men når det er blitt mørkt, er vindstille og 20 varmegrader, og The thing that should not Be drønner ut over arenaen, da er det FETT! Endret 1. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde tatt turen om de dro med seg Lou Reed og spilte hele Lulu. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Valle Hovin er ikke så mye bedre, det er for åpent så mye av lyden bare forsvinner rett ut i lufta foran scenen. Må stå plassert på midten rundt 20 meter fra scenen for å få best lydopplevelse der. Har testa flere steder inne på VH, bakerst hører man bare et ekko av alt sammen, og helt fremst er det umulig å holde seg på beina med mindre du står og "slåss" hele tiden og mister båndet med bandet. Du hører også mest lyd fra scenemonitorene da. Scenen er også veldig høy, så du må stå og kikke oppover hele tiden siden du ikke ser storskjermene på siden noe særlig. Men når det er blitt mørkt, er vindstille og 20 varmegrader, og The thing that should not Be drønner ut over arenaen, da er det FETT! Heh, typisk nok var det akkurat 20 meter fra scenen, midt på, jeg sto når jeg var på Metallica på Valle Hovin og hadde den beste konsertopplevelsen i mitt liv Endret 1. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Da er førsteposten oppdatert, og jeg gleder meg ENORMT. Dog sammenfaller dette med ca-termin for kona med barn nummer to, så det kan bli litt touch and go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå