Jefe Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=k-OSuW6nlOc Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Dunk, Dunk, Yeah! Hvordan kan noen bli lei av dette? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Denne er faktisk ganske bra. http://www.youtube.com/watch?v=UjA8W9fWGgM Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Likte en låt, nr 3 Pumping Blood Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 And troll is obvious troll.. Nå er det bare 6 dager igjen! 28. oktober skal Metallica bli mest spilt på YouTube! Hvem kaller du troll, lille pingle? Hørt om Scott Walker? Nei? Dette er så Scott Walker: Jeg har hørt om både Scott Walker og The Walker Brothers. Og pingle, faktisk! Det var mange år siden sist jeg hørte! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Endret 25. oktober 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Yepp, da var de 30 år da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Gratulerer med dagen Metallica 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Awesome: http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Satt å hørte på litt Metallica baklengs (Yup) Og da kom jeg over noe jeg likte, delen fra 6.50 og utover var jo megabra! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Trujillo: We've been busy writing and recording. We've got a couple of new songs we have been working on the past couple of weeks. The writing process for the new Metallica album has begun. We've been in the studio with Rick Rubin, working on a couple of things, and we're going to be recording during the most of next year. We've got a lot of work ahead of us. But the great thing is that we have sort of already jumped off the launch pad and we're swimming. It's happening. It's reality. It's a lot of fun, there are a lot of ideas, and we're really excited about the new record. For me, personally, Death Magnetic was the launch pad for the next record. This is the beginning of something very, very cool. The band have been going strong for 30 years. What keeps the passion alive? When we go into the studio and put our guitars on, and Lars gets behind the drums, we feel like teenagers again, hanging out in the garage jamming to [iron] Maiden or Black Sabbath, and we still do that. And the jokes fly around, and there's really good energy. There's new riffs and new song ideas. And that's where it is very special, because a band like Metallica have been around for nearly 30 years now, and we haven't lost that spark. Unfortunately, a lot of older bands lose that spark after a while. We're excited to create and we still feel like punk kids. http://gulfnews.com/arts-entertainment/celebrity/nothing-else-matters-1.917797 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 svada. Som om noen noensinne vil si at, "nei faen, vi har ingenting å komme med, vil bare tjene mere penger på noe møl". Med DM var jo ikkje så værst, så vi kan jo håpe det blir bedre enn Lulu Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Har nå hørt de 6 første sangene på Lulu, og skal skrive mine tanker om sangene her: Brandenburg Gate: Ikke dårlig, men ikke så veldig bra heller, helt grei, vokalen er litt skrudd The View: Faktisk ikke så dårlig, det er ivhertfall min mening, har en god atmosfære Pumping Blood: Wtf? Misstress Dead: Kjappe riff, men syns ikke den var så bra. Sånn passe Iced Honey: En av de hittil, vokalen er litt bedre enn på de andre, bra riff, ganske catchy. Cheat on me: Ganske chill sang, avslappende og rolig. En av de beste hittil Dette er da min mening Endret 1. november 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cPL9ln2UOoc&feature=related Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Lo litt av den ene kommentaren til Lars. Utenom det var videoen helflau og kjip. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Akkurat som avataren din. 3 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Metallica spiller hele Black Album på Download Festival (Donnington, England) 9. juni 2012! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 "Gratulerer! Vi spanderer et kvinnfolk på deg, men har sydd igjen kusa." Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 JAMMENDAMÅJEGDRAFORDETERENESTEMÅTENJEGKANHØREMYFRIENDINMISERY!!! Hvordan kan jeg overtale madammen til en englandsferie?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå