osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Also: Vi lot hele gårsdagen passere uten homage til Cliff! RIP, dude! Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) eyy. Jeg la ut en video i tråden! Endret 28. september 2011 av jajamensen Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Hele Rock In Rio konserten. Ikke imponerende kvalitet og lyden er litt ut av sync. Håper det dukker opp noe bedre snart. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hele Rock In Rio konserten. Ikke imponerende kvalitet og lyden er litt ut av sync. Håper det dukker opp noe bedre snart. Syns det er fantastisk at gutta tillater at sånt blir lagt ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er vel heller det at de ikke vet om den. Youtube er jævlig kjappe på å fjerne videoer med copyrighted musikk. Og nå er den fjernet av brukeren ja. Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QzFG_i5V6Iw&feature=results_video&playnext=1&list=PL2FC792B006E0E36B Enjoy !!!!! En av de bedre konsertene Metallica har levert i nyere tid 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) For en sopp som laster opp konserter i 360p..må jo ha HD lyd! Forsvinner vel innen et par dager den også. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 For en kuk som laster opp konserter i 360p..må jo ha HD lyd! Firstworldproblem. :!: Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QzFG_i5V6Iw&feature=results_video&playnext=1&list=PL2FC792B006E0E36B Enjoy !!!!! En av de bedre konsertene Metallica har levert i nyere tid Det var en veldig bra konsert! James i storform! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 For en kuk som laster opp konserter i 360p..må jo ha HD lyd! Firstworldproblem. Nåja, skal vedde på alle stammene nedi svarteste Guatemala, Afrika og diverse fjelltopper rundt i Asia hadde fnyst av slik lydkvalitet om de hørte sin egen musikk på den måten. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uGZeiS3BDOk&hd=1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 07:50 - 09:30. Kan ikke telle for mange ganger jeg har hørt det partiet. Få ting som er mer headbanging-worthy. Litt høyere lyd på denne her. Slipper også kantene. http://www.youtube.com/watch?v=c5hi5ijoMqs&hd=1 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 De to siste innleggene gjorde at jeg nå satt på konserten på DVD Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 De to siste innleggene gjorde at jeg nå satt på konserten på DVD Da vet du at du har en bra kveld i vente. Hadde vært litt kult om de tok opp igjen dette prosjektet med å spille Metallicalåter med symfoniorkester. Blir jo litt vanskelig å få med seg denne dirigenten da (som har vært borte i 8 år), men det er endel av de øvrige låtene som kunne vært bra med symfoni, f eks "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)". Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Og noe fra DM kunne blitt kult med symfoni Jeg har hørt endel på ...and justice for all-skiva i det siste, og det slo meg plutselig at To live is to die er en låt som minner meg litt om The view fra Lulu Må si jeg grugleder meg til det albummet Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hele Lulu-albummet blir nå streama på nettsia dems. Har hørt litt, og vokalen til Lou ødelegger så jævlig! Blir spennende å høre hele. Kanskje det er noe bra James der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 De to siste innleggene gjorde at jeg nå satt på konserten på DVD Da vet du at du har en bra kveld i vente. Hadde vært litt kult om de tok opp igjen dette prosjektet med å spille Metallicalåter med symfoniorkester. Blir jo litt vanskelig å få med seg denne dirigenten da (som har vært borte i 8 år), men det er endel av de øvrige låtene som kunne vært bra med symfoni, f eks "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)". Fade to Black og Sanitarum er vel nettopp de låtene som BURDE vært med på S&M og som ikke er det. Ellers synes jeg personlig at Bleeding Me kanskje er en av de sterkeste låtene på hele konserten. Her: (Jeg mener forsåvidt at Bleeding Me er den aller, aller beste låta fra Load, ReLoad og St. Anger til sammen, men det er nå meg. Fy faen, når de drar i gang del to av låta med den fantastiske overgangen. AGgaehergawelrkgnaoøivnweoghage.) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ganske enig. Men jeg synes det er mange sterke spor på de tre skivene, blant annet 2x4, Fuel, Memory remains, Unforgiven II, Low Man's Lyric og St. Anger Dog: "Are you ready to sing? OK!" *sikle* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Håh... husker jeg og andre ble kritisert her fordi vi ikke hadde trua på Lulu, og nå har jeg fått hørt litt, og dæven så ufattelig ræva. Så ræva at jeg ikke klarte å høre mer enn noen låter. Makan. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Fade to Black og Sanitarum er vel nettopp de låtene som BURDE vært med på S&M og som ikke er det. Ellers synes jeg personlig at Bleeding Me kanskje er en av de sterkeste låtene på hele konserten. Her: (Jeg mener forsåvidt at Bleeding Me er den aller, aller beste låta fra Load, ReLoad og St. Anger til sammen, men det er nå meg. Fy faen, når de drar i gang del to av låta med den fantastiske overgangen. AGgaehergawelrkgnaoøivnweoghage.) Ja, det var det jeg mente også. At "Fade to Black" og "Welcome Home (Sanitarium)" hadde blitt bra i en slik kontekst (altså hvis de hadde vært med, noe de ikke var). Helt enig angående "Bleeding Me"! Liker en del av de andre tolkningene også, f eks "One", "No Leaf Clover" (som riktignok er orginalversjonen), "Until it Sleeps" og "Nothing Else Matters". Når det gjelder NEM, så vil jeg faktisk si at S&M-versjonen er den aller beste tolkningen av den låta. Det er mer flyt og innlevelse i S&M-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå