Manx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det der gjelder alle aldersgrupper. Var på AC/DC på Valle Hovin og hadde en kollega av meg som sto 3 meter fra scene kanten og tok masse bilder med telefonen, han nærmer seg 50 år... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke no vits å filme fra telefon, lyden fucker seg Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 90-sekunders smakebit på The View. http://www.youtube.com/watch?v=Ho3cxShzsNE Utvilsomt best når James kommer inn. Syns også det er litt tøft med snakkingen til Lou. Tror den vil vokse på oss. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Lou Reed sin del liker jeg ikke, James sin minner om ReReLoad. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kommer hele sangen imorra? Er litt spent på å høre hele. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Sliter så jævlig med vokalen Hetfield har fått. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det første minuttet er faktisk greit, til tross for den forferdelig kjipe tromminga til Lars. Nå skal jeg ikke døme trommelyden siden jeg sitter på en kjip laptop, men er basstrommelyden så JÆVLIG som det høres ut som? Helvete! Og Hetfield synger like forbanna kjipt, stygt og ekkelt som han har gjort de siste 20+ årene. For en nisse. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hører kun på 80 talls platene til Metallica. (Og en gang i året The Black Album) Load Reload var countrymetal, St.Anger var for jævlig, Death Magnetic var elendig produsert og holdt i en dag for min del, og det greine her tror jeg ikke det blir noe vits å bruke tid på! 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg liker kun Kill 'em All og No Life till Leather, men delen hvor Hetfield ikke synger er lett det beste bandet har gjort etter Master of Puppets. Lett. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har også et og annet problem med vokalen hans ja. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg syns alle albumene til Metallica har vært relativt gode, liker både rock, metal og country jeg. 2 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Metallica's konsert i Rock in Rio streames på YouTube fra klokken 05.50 i morgen tidlig. Vurderer å se den. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Metallica og Katy Perry/Rihanna under samme festival. Wtf. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CyCzuHWBBYs&feature=player_embedded Det er ikke easy listening, men det var veldig forventet, og jeg har hørt en del på Lou Reed og The Velvet Underground i det siste. Dette er et konseptalbum, som skal fortelle en historie, og da er man nødt for å ha et åpent sinn.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg syns alle albumene til Metallica har vært relativt gode, liker både rock, metal og country jeg. Jeg liker også både rock, metal og country, men liker ikke absolutt alt innenfor stilartene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Sangen ble tatt av youtube, men jeg rakk å høre den. Jeg har blannede følelser. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ny link: http://www.youtube.com/watch?v=stUbD3WY24w Den er en grower, trenger mange gjennomlyttinger, og det er for meg alltid en bra ting! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg syns alle albumene til Metallica har vært relativt gode, liker både rock, metal og country jeg. Jeg har en relativt bred musikksmak (Sammy Davis, Dean Martin, Muddy Waters, B.B. King, Kris Kristofferson, Windir, Mayhem, Cannibal Corpse, Slayer, etc), men må innrømme at albumene fra 90-tallet (uten å inkludere Garage og S&M) er en liten nedtur. St Anger var et lite steg i riktig retning og DM var et STORT steg i riktig retning synes jeg. Veldig glad de fortsetter sammarbeidet med Rick Rubin. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Høres ikke ut som en grower for min del, veldig enkelt å få tak i alt med en gang. 1 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Høres ikke ut som en grower for min del, veldig enkelt å få tak i alt med en gang. Tenker først og fremst på tekstene, som jo blir mye viktigere når man får høre resten av albumet og skjønner historien.. "I'm the table"?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå