Bilael Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si ... veldig spesielt? Får ha et åpent sinn og ikke forhåndsdømme basert på et 30sek klipp. Blir veldig spennende å høre hele albumet Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Får litt St.Anger-feeling av dette... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Det der låt faktisk greit helt til James begynte å synge. Da kastet jeg opp i munnen min. Ekkelt, kvalmt og kjipt. Dette blir garantert dritt. Liker denne kommentaren. Dømmer et helt album basert på 30 sekunder Jeg gleder meg som en unge til å høre igjennom dette albumet. Liker jeg det ikke etter det, så liker jeg det ikke. Tror få vil tenke "dette er dritt" etter å ha hørt det 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Jeg liker Lou Reed, og jeg elsker Metallica. Jeg liker Makrell i tomat og jeg elsker brunost. Dessverre er ikke alltid kombinasjoner store høydare, men jeg mener at alt bør prøves minst en gang! 2 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Ord. Selv om sjansen for suksess ved å slå sammen Reed og Metallica er større enn med makrell i tomat og brunost Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Det er det jeg håper også, fordi MiT og brunost smaker bjelle! Dog gleder jeg meg til release! Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Jeg er er i grunn fornøyd, når Metallica kommer med noe nytt. Det er ingen selvfølge lenger. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Det der låt faktisk greit helt til James begynte å synge. Da kastet jeg opp i munnen min. Ekkelt, kvalmt og kjipt. Dette blir garantert dritt. Liker denne kommentaren. Dømmer et helt album basert på 30 sekunder Haha. Tenkte det samme men tenkte jeg skulle prøve å ikke kommentere det Men, klart, liker man ikke Metallica er det jo forståelig at man er negativ. Men hvorfor spre negativiteten rundt seg? Alltid lurt på hva folk føler de får ut av det... Endret 21. september 2011 av Bilael Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Men, klart, liker man ikke Metallica er det jo forståelig at man er negativ. Men hvorfor spre negativiteten rundt seg? Alltid lurt på hva folk føler de får ut av det... Jeg liker Metallica, men ikke ALT av Metallica. Har så absolutt ikke trua på det her. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 For alt vi vet kan vel dette være en intro? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Men, klart, liker man ikke Metallica er det jo forståelig at man er negativ. Men hvorfor spre negativiteten rundt seg? Alltid lurt på hva folk føler de får ut av det... Jeg liker Metallica, men ikke ALT av Metallica. Har så absolutt ikke trua på det her. Jeg elsker Metallica og har brukt mye penger på både konserter og merch, men jeg liker ikke alt de har gitt ut og det er jo heller ikke noe krav til en "fan" (at de må like alt og være ukritisk til alt bandet gjør) En ting er å komme med kritikk på en sakelig måte og en annen ting er å spre negativitet. Det er lett å feiltolke kommentarer på et forum, så har jeg gjort det beklager jeg. Endret 22. september 2011 av Bilael Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BiYx4Rh1ORk&feature=related Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Blir spennende å høre dette albumet! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Indeed-E-O! Tror dette for meg kan bli noe som faller inn i "Forandring Fryder" kategorien Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Siden det virker som et noe småsært prosjekt, så går jeg inn med et åpent sinn. Har ingen forventinger til at dette skal være det beste noen sinne eller i andre enden av skalaen for å si det sånn. Blir kjøpt inn, settes i cd spilleren, på med headsettet også kan man starte å dra noen konklusjoner etter noen runder med skiva. 3 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Sånn det blir når man blir gammel og rik og ikke har så mye å være sinna for lengre. Og når alkohol-monsteret i tillegg har forlatt scenen, blir det enda mindre å være sint for. Han kan jo ikke late som han er gamle-snerre-James anno 1989 heller, det skjønner alle blir falsk. Nå er han mere trivelig trailersjåfør-pappa type som tilfeldigvis starta Metallica. Husk også på at de har holdt på i 30 år og sikkert spilt låter som Whiplash endel tusen ganger. Men James finner tilbake til sin gamle form inniblant ser du (uten at det blir falskt), og det er ikke noe mer dramatisk enn dette jeg forventer (disse er fra 2007): Her skriker han faktisk "I can't fucking hear you!" i introen, noe som gir en gammel fan troen på at de fremdeles kan: Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Leste en kommentar på Justice videoen: i think its pretty gay that everyone in the crowd is standing there holding up cell phones. What ever happened to real mosh at metallica concerts? Det er så jævla sant. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Sånn er det jo blitt på alt av konserter. Må jo ha noe å legge ut p facebook eller twitter osv, jævlig viktig vet du... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Synd på Metallica gutta også da, tenk å se den forandringen, fra ville 20åringer til 14åringer med iphone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå