tjotr Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Lulu-coveret. Vet ikke helt hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Du må kødde.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Nå er vel ikke dette et Metallica-prosjekt, men et Lou Reed-prosjekt..dere forventer ikke at det skal høres ut som The Memory Remains, metallica-riffing med litt skranglete gammel mann/dame-vokal innimellom? Endret 1. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Wow... Lulu coveret minte meg om eksen min, som hette louise, kalte seg for lulu, og sminket seg ca like mye og fælt.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jævla glad for at eksen min ikke ligner, for å si det slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Kom over noe herlig på youtube Biff fra Saxon drar Motorcycle Man med Metallica. For de kunnskapsløse, er Saxon en av bandene som startet den britiske NWOBHM bølgen på slutten av 70-tallet, og et av de mest influensielle metalbandene gjennom 80-90 og 00-tallet. De spiller fortsatt sammen. Og Biff har like feit vokal som alltid. Han har rundet 60 nå. Høres ut som Lars sliter litt med å holde den raske takten hele veien. Og på ett punkt havner riffinga en beat på etterskudd, men de henter seg inn på refrenget. Sånne happenings er neppe veldig godt innøvd, mere på sparket. Endret 2. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Lulu: Brandenburg Gate (4:19) The View (5:17) Pumping Blood (7:24) Mistress Dread (6:52) Iced Honey (4:36) Cheat On Me (11:26) Frustration (8:33) Little Dog (8:01) Dragon (11:08) Junior Dad (19:28) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Lurer på hvordan sangene over 10 minutter er bygd opp. De hadde jo rimelig lange på Death Magnetic også, men dette blir jo en litt annen stil regner jeg med. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Nå er vel ikke dette et Metallica-prosjekt, men et Lou Reed-prosjekt..dere forventer ikke at det skal høres ut som The Memory Remains, metallica-riffing med litt skranglete gammel mann/dame-vokal innimellom? Jeg reagerte kun på bildet. Vet ikke hva jeg skal forvente angående musikkmatrialet. Noe Tuesdays Gone aktig kanskje. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Junior dad blir spennende. Nesten tjue minutter, det er sjukt! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Her står det noe om hvorfor de kalte det Lulu. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg til det kommer! Har vi en dato? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 31. oktober. Skal visstnok komme en singel før albumet kommer ut også. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Tror dere det kommer til å bli noe som den sangen de har med Ray Davies? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Tror det blir litt variert. De har ihvertfall uttalt dette: The result is at once unpredictable and viciously tight. "Pumping Blood" opens with a drone that breaks into a crunching march, goes into speed-metal gear and breaks into free-fall sections – all over seven minutes, cut live in one take. Another track, "Mistress Dread," features Reed singing across a relentless staccato riff played at manic velocity. "It doesn't feel like we're his backup band," Hammett claims. "It feels like we're a different band, in a situation we've never been in before." And, Trujillo notes, "it's making us a better band." Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Brandenburg Gate (4:19) Metallica goes Kjetil Stokkan... Endret 10. september 2011 av VikingF Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DZhnTY_tdeU&feature=player_embedded The full song will hit online music retailers (iTunes, Amazon, etc.) on September 27th. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Det der var det rareste jeg har hørt fra den kanten.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Vel, vet ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Det der låt faktisk greit helt til James begynte å synge. Da kastet jeg opp i munnen min. Ekkelt, kvalmt og kjipt. Dette blir garantert dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå