Tunky Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Puppets var nummer 2, tror jeg. Forøvrig var setlisten forholdsvis lik som i går. Ser ut til at de har funnet en ny "oppskrift" som de bytter ut noen få sanger her og der. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 De pleier som oftest å rokere litt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Det vet jeg og. Men de hadde jo en ganske fast oppskrift gjennom hele World Magnetic med Life/Line først og S&D sist + ganske fast rekkefølge mellom (med gammelt/raskt/seint/nytt osv). Nå har de endra den helt den oppskriften, men bytter fortsatt ut litt sanger her og der. Tipper de følger den "oppskriften" resten Big4-gigene i sommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Urg, også var lyden dobbelt så høy på yr.no reklamen som kom når konserten sluttet. Hjerteinfarkt. 2 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Urg, også var lyden dobbelt så høy på yr.no reklamen som kom når konserten sluttet. Hjerteinfarkt. Jotakk, jeg skvatt som faen Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Ja ass, enig bytex Fantastisk konsert! Så er det å dusje og pakke før jeg drar til flyplassen om 4 timer Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Sykt bra konsert!! Har bare sett den på svensk tv jeg da. Må si at lyden skuffa litt. Er endel fete partier spesiellt dobbeltbass partier som på all nightmare long, one, fade to black etc etc etc som bare er ikke eksisterende pga elendig lyd. Har forholdsvis gromt anlegg og justert opp på grom bass er det bare "platt" "platt" "platt" lyd fra slagverket.... synd syns nå jeg... ser jo at Ulrich jobber som en helt.... skjønner ikke hvorfor det er sånn når det dundra som pokker på alle de andre 3 banda.... Blir litt sånn type last ned f.eks nimes dvd eller mexico dvd på livemetallica og få crap lyd... hør/se dvd'ene til samme konserter og få lyd som ikke kan sammenlignes med livemetallica opptakene... Sto at det var hd lyd, men det tviler jeg nesten litt på. (har hdpvr dekoder) Endret 3. juli 2011 av TheWaldorfMorfJorfGorfLorf Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sykt bra konsert!! Har bare sett den på svensk tv jeg da. Må si at lyden skuffa litt. Er endel fete partier spesiellt dobbeltbass partier som på all nightmare long, one, fade to black etc etc etc som bare er ikke eksisterende pga elendig lyd. Har forholdsvis gromt anlegg og justert opp på grom bass er det bare "platt" "platt" "platt" lyd fra slagverket.... synd syns nå jeg... ser jo at Ulrich jobber som en helt.... skjønner ikke hvorfor det er sånn når det dundra som pokker på alle de andre 3 banda.... Blir litt sånn type last ned f.eks nimes dvd eller mexico dvd på livemetallica og få crap lyd... hør/se dvd'ene til samme konserter og få lyd som ikke kan sammenlignes med livemetallica opptakene... Nå kan det jo være at alt ikke blir med ifra konserområdet og inn på tvopptakene heller da.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Nå kan det jo være at alt ikke blir med ifra konserområdet og inn på tvopptakene heller da.. Godt mulig! Syns det ødelegger mye av goodfeelingen uansett. Men det er nå bare meg! Endret 3. juli 2011 av TheWaldorfMorfJorfGorfLorf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 4.5/6 , bra konsert....festlig naar han ertet publikum *nei naa gaar vi , ha det paa badet !* Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Makan til konsert. 'tallica is on fire! Ktulu var høydepunktet, fantastisk framføring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvilken sang var det de spilte før Fade to Black? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sykt å være der! Men noen der hjemme som aner hvorfor Scott ikke var der? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Han har pause fra bandet, blitt pappa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Blackened. Hmm. Den hørtes liksom ikke ut som Blackened, men, men ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Som nevnt, de hørtes egentlig ikke ut som Metallica enkelte låter, mere et coverband. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 DETTE ER THRASH! FUCK YEAH. http://www.youtube.com/watch?v=KemoHBBTdPc&feature=related Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Nå må dere faen meg slutte med den sutringa. "Buhu, James sang mye tøffere før!" Det var en veldig bra konsert, med en heftig setlist. Skjerp dere 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Så kun noen få låter selv, og ga fort opp. Synes det låt ekstremt dølt, og som andre har påpekt før meg, det låt som et kjipt rocke-coverband. Direkte flaut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå